Ruutu + viihde + urheilu kanavapaketissa pitäisi olla tuo ruutu+ mutta en saa sitä mitenkään käyttöön. Mobiiliviihteessä ei erillisenä kirjastona ole tuota ruutu+ eikä sonera viihde tunnuksilla pääse kirjautumaan ruutu+ jäseneksi. Miten tuon tulisi toimia?
Moi @sarannaemilia ja tervetuloa Klaaniin!
Ruutu+ nettipalvelun saat aktivoitua osoitteessa ruutu.fi/sonera . Oikea tuote siellä onkin jo valmiiksi valittu. Pääset jatkamaan tilausta mikäli sinulla on Sanoma -tili ja olet kirjautuneena palveluun (esim. Helsingin Sanomat, Aku Ankka Lataamo tms). Halutessasi voit peruuttaa (”vaihda tiliä”) ja luoda uuden tilin liittyen Sonera Viihde Ruutu+ tilaukseen. Tässä tapauksessa sähköpostisoitteen on oltava eri kuin jo olemassa olevalla Sanoma-tilillä.
Tunnistautumista ei tarvitse erikseen tehdä, vaan kohdasta voit hypätä eteenpäin. Maksutapaa valittaessa anna Soneran asiakasnumero ja postinumerosi. Lisämaksua ei siis synny ja maksutieto -kohtaa ei tarvitse täyttää. Tämän jälkeen voit kirjautua Ruutu+ palveluun netissä tai sitten sovelluksen kautta tuolla Sanoma tilillä.
Nämä ohjeet olisivat pitäneet tulla myös tilausvahvistuksen mukana. Niitäkö ei sähköpostista löytynyt?
Hei mulla jumittaa aina tuhon Sonera as numero ja postinumero
kohtaan vaikka varmistin as numeron Soneran as palvelusta ,enkä
saa tilausta menemään eteenpäin .Osaatko neuvoa?
@Jaskariiitti kirjoitti:
Hei mulla jumittaa aina tuhon Sonera as numero ja postinumero
kohtaan vaikka varmistin as numeron Soneran as palvelusta ,enkä
saa tilausta menemään eteenpäin .Osaatko neuvoa?
Moikka @Jaskariiitti ja tervetuloa Klaaniin!
Mikäli tiedot on oikein, pitäs homman edetä ihan näppärästi.
Oletko kokeillut tuota esimerkiksi toisen selaimen avulla ? Millä tavoin tilaus menee tuossa jumiin?
Onko mahdollista katsoa samanaikaisesti esimerkiksi tabletilla Viihde-sovelluksella toista Liiga-ottelua ja kännyllä toista Liiga-ottelua Ruutu-sovelluksella ?
Tunnistautumista varten tarvitset Soneran asiakasnumeron ja postinumerosi. Löydät sen
Laskulta oikeasta ylälaidasta laskunumeron alta
Soneran omilta sivuilta (huom. ei kaapeliasiakkaille)
Kysymällä Soneran 24h chatistä tai asiakaspalvelusta
Varoitusviesti Tarkista kenttien sisältö.
Tulee vain kolmio ja tarkista kenttien sisältö viesti
olen kyllä tarkistanut as numeron ja postinumero ei oo muuttunut 50 vuoteen
@Tomppa_1 kirjoitti:
Onko mahdollista katsoa samanaikaisesti esimerkiksi tabletilla Viihde-sovelluksella toista Liiga-ottelua ja kännyllä toista Liiga-ottelua Ruutu-sovelluksella ?
@Tomppa_1 Kyllä onnistuu mikäli katsot noin kuinka mainitsit, toista matsia Ruutu plussan kautta ja toista Viihteen sovelluksella!
@Jaskariiitti kirjoitti:
Tunnistautumista varten tarvitset Soneran asiakasnumeron ja postinumerosi. Löydät sen
Laskulta oikeasta ylälaidasta laskunumeron alta
Soneran omilta sivuilta (huom. ei kaapeliasiakkaille)
Kysymällä Soneran 24h chatistä tai asiakaspalvelusta
Varoitusviesti Tarkista kenttien sisältö.
Tulee vain kolmio ja tarkista kenttien sisältö viesti
olen kyllä tarkistanut as numeron ja postinumero ei oo muuttunut 50 vuoteen
@Jaskariiitti Jompi kumpi tiedoista täytyy olla virheellinen. Eilen tuli vastaava tapaus jossa palvelu ilmoitti tuota samaa - syy oli se että asiakas muisti postinumeronsa väärin, numerot eri järjestyksessä kuin kuului. Suosittelen että otat yhteyttä vaikka Chatin kautta niin tarkistetaan vielä kerran että tiedot ovat oikein!
mix pakettien käyttäjät jotka on valinneet niitä nelosen kanavia ei saa ruutu+ palvelua käyttöön ollenkaan?.Tuntuu vähän tyhmältä että voit kyllä katsoa jonkun sarjan jakson telkkarista mutta ruutu+:sta et.Toi ruutu+ softa ilmesty 2016 samsung tizen telkkariin eilen.Onko soneralla aikomus tehdä tolle alustalle softaa?.
@arapahoe kirjoitti:
mix pakettien käyttäjät jotka on valinneet niitä nelosen kanavia ei saa ruutu+ palvelua käyttöön ollenkaan?.Tuntuu vähän tyhmältä että voit kyllä katsoa jonkun sarjan jakson telkkarista mutta ruutu+:sta et.Toi ruutu+ softa ilmesty 2016 samsung tizen telkkariin eilen.Onko soneralla aikomus tehdä tolle alustalle softaa?.
Ruutu+ nettipalvelu on saatavilla asiakkaille, joilla on jokin Ruutu+ kanavapaketti. Lisäinfoa löytyy tiedotteesta.
Tällä hetkellä ei ole suunnitelmia tehdäänkö jossain vaiheessa softaa Tizenille.
Vieläkään ei ongelma ole ratkennut voisitteko te puolestaan tarkistaa
että teillä on kaikki asetukset oikein ja saisin tuon ruutu palvelun aktivoitua?
Moi @Jaskariiitti! Mitään yleistä vikaa ei ole tiedossa, mutta voitko ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin katsotaan tilannetta tarkemmin? Tätä kautta emme pääse liittymä- tai asiakastietoihin käsiksi, joten asian selvittäminen on hieman hankalaa.
Joo olen ollut ja aina sama juttu "ei voi auttaa"
Tai sitten että teknisen as palvelun asia ja kun on sinne yhteydessä
niin sieltä tulee no replay sähköposti neuvo joka ei auta mitään .
Ruudun as palvelussa naurettiin telian as palvelun neuvolle "luo uusi sanoma tili"
Umpikuja
Voit jättää vikailmoituksen kirjautumalla telia.fi:hin, valitsemalla liittymäsi ja sen jälkeen kohdan Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö. Tällöin asia menee suoraan vikapalvelun tutkittavaksi. Onnistuisiko tämä?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.