poliisit-sarja on tallennuksessa vaan ei tallennu. toistuvissa sitä ei näy.
sarja tulee jimiltä. täytyy katsoa ne alakerrassa Elisalta. onneksi on
myös Elisa kun teillä on häikkää.
poliisit-sarja on tallennuksessa vaan ei tallennu. toistuvissa sitä ei näy.
sarja tulee jimiltä. täytyy katsoa ne alakerrassa Elisalta. onneksi on
myös Elisa kun teillä on häikkää.
poliisit-sarja on tallennuksessa vaan ei tallennu. toistuvissa sitä ei näy.
sarja tulee jimiltä. täytyy katsoa ne alakerrassa Elisalta. onneksi on
myös Elisa kun teillä on häikkää.
Kuulostaa kummalta, selvitetään tarkemmin. Ilmeneekö jotain herjaa kun yrität tallentaa vai antaako mennä tallennus -kohdasta kuitenkin eteenpäin? Vai jättääkö tallennus kokonaan vain ilmestymättä toistuviin tallennuksiin? Onnistuuko toistuva tallennus muissa sarjoissa vai onko ongelmaa ainoastaan Poliisit-sarjan kohdalla?
Kannattaa myös käyttää laite ilman virtajohtoa ja käynnistää sen jälkeen uudelleen.
ei resetti auta. varmaan on jokin maksimimäärä mitä saa laitettua
tallennukseen. poistin yhden muun sarjan tallennuksen mutta ei auttanut.
mitään herjaa ei tule. rec-merkki syttyy ja näkyy ilmoitus “sarja on
tallennuksessa” siis tuo pölliisit, vaan ei tallenna.
ei resetti auta. varmaan on jokin maksimimäärä mitä saa laitettua
tallennukseen. poistin yhden muun sarjan tallennuksen mutta ei auttanut.
mitään herjaa ei tule. rec-merkki syttyy ja näkyy ilmoitus “sarja on
tallennuksessa” siis tuo pölliisit, vaan ei tallenna.
Näyttää siltä että Poliisit-sarja pyörittää koko vuoden pelkkiä kausia 13 & 14. Jos sinulla on aiemmin tallennettuna ollut tietty jakso, esimerkiksi K14 J2, ja olet poistanut kyseisen jakson. Digiboksille on voinut jäädä jo poistetun jakson dataa. Kun sama esimerkkijakso, K14 J2, tulee uusintana. Digiboksi luulee että kyseinen jakso on jo tallennuksessa, tai on ollut tallennuksessa ja on poistettu. Digiboksi jättää tällöin jakson tallentamatta säästääkseen tilaa ja estääkseen tuplatallennuksen tulemisen.
Meillä ei tällä hetkellä ole varsinaista ratkaisua kyseiseen tilanteeseen. Voit koittaa onnistuuko yksittäisen puuttuvan jakson tallentaminen ohjelmatiedoista, koko Poliisit-sarjan tallenuksen sijaan.
Oletko kokeillut lopettaa Poliisit -sarjan toistuvan tallennuksen ja sitten asettaa se uudelleen toistuvaan tallennukseen? En oikein keksi muita kommervenkkejä mitä tässä kohtaa voisi vielä kokeilla. Jos tuo ei auta, niin kehottaisin ilmoittelemaan tuosta asiakaspalveluumme niin saataisiin se palvelun asiantuntijoille selvitykseen, jos palvelussa on jokin vinksallaan ettei se vaan näy tallennuksissa.
No niinpäs näyttääkin! Meni puurot ja vellit sekaisin. Pahoittelut, viikonloppumeiningeissä selvästi jo. Mutta juu tosiaan
ei auta sekään. kokeilin monta kertaa poistaa ja asettaa uudelleen.
ja esim. lentoturmatutkintoja tulee toistuvasti uusintana ja ne
se tallentaa.
ei auta sekään. kokeilin monta kertaa poistaa ja asettaa uudelleen.
ja esim. lentoturmatutkintoja tulee toistuvasti uusintana ja ne
se tallentaa.
Tässä kohtaa suosittelen tuota minkä
teillä on pitkät jonot ja joka minuutti maksaa. vika on teidän joten sen
korjaamisesta ei saisi tulla kuluja asiakkaalle. ennen teille sai jättää
palvelupyynnön tai tilata soittoajan, muttei enää. olette vähentäneet
väkeä maksimoidaksenne katteen.
Elisalle voi edelleenkin jättää soittopyynnön.
ja katti on typerä kun pitää miettiä ja näppäillä nopeasti.
teillä on pitkät jonot ja joka minuutti maksaa. vika on teidän joten sen
korjaamisesta ei saisi tulla kuluja asiakkaalle. ennen teille sai jättää
palvelupyynnön tai tilata soittoajan, muttei enää. olette vähentäneet
väkeä maksimoidaksenne katteen.
Elisalle voi edelleenkin jättää soittopyynnön.
Ihan totta, onneksi on myös ilmaisia vaihtoehtoja asiakastuen saamiseksi. Voit kyllä edelleen jättää tuon palvelupyynnön täältä, niin otetaan sitten yhteyttä meidän suunnalta.
kiitti. otan kun kerkeen.
Ei tallennu ei. Jälleen on tullut ikävä ongelma
. Huomasin, että kaksi ohjelmaa on ollut tallentamatta aika kauan jo. Aiemmin kun minulla oli sama ongelma Orvillen kanssa, niin meni muutama kuukausi ja ne ihan ex tempore tulivat tallennoksiin kerralla kaikki. Tiedän, että mikään minun tekemä ei tähän auta. Eikä ole myöskaan mitään hyötyä ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Mutta vähän niikkuin ilmoitusluontoinen asia vain. Eli Blue Bloods ja 9-1-1: Lone Star eivät tallennu. Kanavat Hero ja Star.
Ja kuvakin meni ihan väärään kohtaan.
Ei tallennu ei. Jälleen on tullut ikävä ongelma
. Huomasin, että kaksi ohjelmaa on ollut tallentamatta aika kauan jo. Aiemmin kun minulla oli sama ongelma Orvillen kanssa, niin meni muutama kuukausi ja ne ihan ex tempore tulivat tallennoksiin kerralla kaikki. Tiedän, että mikään minun tekemä ei tähän auta. Eikä ole myöskaan mitään hyötyä ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Mutta vähän niikkuin ilmoitusluontoinen asia vain. Eli Blue Bloods ja 9-1-1: Lone Star eivät tallennu. Kanavat Hero ja Star.
Ja kuvakin meni ihan väärään kohtaan.
Kiitos ilmoituksesta! Tiedustelin asiaa Telia Play puolen asiantuntijoilta, eikä tiedossa ole tällä hetkellä yleistä ongelmaa tallennusten kanssa. Mainitsit, ettei mikään tekemäsi tähän auta. Oletko kuitenkin jo poistanut kyseisistä ohjelmista sarjatallennuksen ja laittanut takaisin päälle? Tämän olemme havainneet auttavan, jos ohjelma ei jostain syystä näy tallennuksissa.
Kiitos ilmoituksesta! Tiedustelin asiaa Telia Play puolen asiantuntijoilta, eikä tiedossa ole tällä hetkellä yleistä ongelmaa tallennusten kanssa. Mainitsit, ettei mikään tekemäsi tähän auta. Oletko kuitenkin jo poistanut kyseisistä ohjelmista sarjatallennuksen ja laittanut takaisin päälle? Tämän olemme havainneet auttavan, jos ohjelma ei jostain syystä näy tallennuksissa.
Heti kokeilin sitä, että poistin tallennuksen ja laitoin takaisin muttei ollut mitään vaikutusta. Minulle sanottiin edelliselläkin kerralla, että ei muilla ole tätä ongelmaa. Eli olen ilmeisesti taas se ainoa jolle tämä on ongelmana.
--
Muokkaus SonjaNii: siistitty lainauksia
Heti kokeilin sitä, että poistin tallennuksen ja laitoin takaisin muttei ollut mitään vaikutusta. Minulle sanottiin edelliselläkin kerralla, että ei muilla ole tätä ongelmaa. Eli olen ilmeisesti taas se ainoa jolle tämä on ongelmana.
Jos ongelmia sarjatallennuksen kanssa ilmenee tällä hetkellä, kytkemällä sarjatallennuksen pois päältä ja sitten takaisin päälle, tulevat jaksot tallentuvat tämän jälkeen normaalisti. Jos poistat sarjatallennuksen tekemiä jaksoja sarjatallennuksen asettamisen jälkeen, uusinnat eivät välttämättä tallennu, vaikka ohjelmaoppaassa näkyisi olevan tallennuksessa.
Tuosta voisi olla kuitenkin hyvä tehdä vikailmoitus antamiesi esimerkkien avulla asiakaspalvelumme kautta niin saadaan varmuus mikä kokemasi häiriön aiheuttaa.
Jos ongelmia sarjatallennuksen kanssa ilmenee tällä hetkellä, kytkemällä sarjatallennuksen pois päältä ja sitten takaisin päälle, tulevat jaksot tallentuvat tämän jälkeen normaalisti. Jos poistat sarjatallennuksen tekemiä jaksoja sarjatallennuksen asettamisen jälkeen, uusinnat eivät välttämättä tallennu, vaikka ohjelmaoppaassa näkyisi olevan tallennuksessa.
Tuosta voisi olla kuitenkin hyvä tehdä vikailmoitus antamiesi esimerkkien avulla asiakaspalvelumme kautta niin saadaan varmuus mikä kokemasi häiriön aiheuttaa.
No ei se vain pidä paikkaansa, mitä ensin kirjoitit. Minä tein juuri, kuten sanoit. Tottakai minä poistan jo katsotut ohjelmat. Eikö siinä ole fiksaamisen paikka jos ei pysty tallentamaan sarjaa uudelleen jonka on joskus katsonut? Minä maksan siitä, että voin tallentaa ohjelmia ja mielestäni minulla pitää olla itsellä se mahdollisuus valita mitä tallennan. Voinhan minä tehdä tuosta ilmoituksen asiakaspalveluun, vaikken usko siitä mitään hyötyä olevankaan.
--
Muokkaus SonjaNii: Siistitty lainauksia
Jos ongelmia sarjatallennuksen kanssa ilmenee tällä hetkellä, kytkemällä sarjatallennuksen pois päältä ja sitten takaisin päälle, tulevat jaksot tallentuvat tämän jälkeen normaalisti. Jos poistat sarjatallennuksen tekemiä jaksoja sarjatallennuksen asettamisen jälkeen, uusinnat eivät välttämättä tallennu, vaikka ohjelmaoppaassa näkyisi olevan tallennuksessa.
Tuosta voisi olla kuitenkin hyvä tehdä vikailmoitus antamiesi esimerkkien avulla asiakaspalvelumme kautta niin saadaan varmuus mikä kokemasi häiriön aiheuttaa.
No ei se vain pidä paikkaansa, mitä ensin kirjoitit. Minä tein juuri, kuten sanoit. Tottakai minä poistan jo katsotut ohjelmat. Eikö siinä ole fiksaamisen paikka jos ei pysty tallentamaan sarjaa uudelleen jonka on joskus katsonut? Minä maksan siitä, että voin tallentaa ohjelmia ja mielestäni minulla pitää olla itsellä se mahdollisuus valita mitä tallennan. Voinhan minä tehdä tuosta ilmoituksen asiakaspalveluun, vaikken usko siitä mitään hyötyä olevankaan.
Viemme palautteet tietenkin eteenpäin, ja kyseisestä seikoista onkin ollut jo puhetta. Usein suoralta kädeltä on vaikea sanoa, mikä aiheuttaa sen ettei asetetut tallennukset näykään tallennuksissa. Siksi helpoin tapa selvittää asiaa on saada asiantuntijoille tiketin muodossa tarkat esimerkit. Tähän tarvitsemme myös asiakastietosi, jotta voimme tapauskohtaisesti tutkia tilannetta! Tämän vuoksi kehoitamme olemaan asiakaspalveluun yhteydessä.
Soittopyyntöihin vastataan noin muutaman päivän kuluessa. Chatin kautta tai soittamalla asiakaspalveluumme saa palvelua pikaisesti, kun taas yhteydenottopyynnöt ovat kiireettömämpien asioiden hoitoa varten!
Soittopyyntöihin vastataan noin muutaman päivän kuluessa. Chatin kautta tai soittamalla asiakaspalveluumme saa palvelua pikaisesti, kun taas yhteydenottopyynnöt ovat kiireettömämpien asioiden hoitoa varten!
Kirjoitin chattiin asian jonka jälkeen siihen tuli teksti, että botti (jos oikein muistan sanan) ei ymmärrä kysymystäsi. Ja sitten tarjottiin soittopyyntöä.
Soittopyyntöihin vastataan noin muutaman päivän kuluessa. Chatin kautta tai soittamalla asiakaspalveluumme saa palvelua pikaisesti, kun taas yhteydenottopyynnöt ovat kiireettömämpien asioiden hoitoa varten!
Kirjoitin chattiin asian jonka jälkeen siihen tuli teksti, että botti (jos oikein muistan sanan) ei ymmärrä kysymystäsi. Ja sitten tarjottiin soittopyyntöä.
Botti ei välttämättä aina ymmärrä kaikkia kysymyksiä, ja silloin vaihtoehdoksi tarjotaan tilanteesta riippuen yhteydenottopyynnön jättämistä tai yhdistämistä asiakaspalvelijalle. Jos et ole saanut vastausta soittopyyntöösi muutaman päivän kuluessa, suosittelen sinua ottamaan uudelleen yhteyttä chatin kautta, niin katsotaan tilannetta uudemman kerran chatin kautta. Chat-valikosta pitäisi löytyä vaihtoehto, jonka kautta saat tarvittaessa yhteyden suoraan asiakaspalvelijaan.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.