Kysymys

SDMC DV8919 -digiboksi kanavalista

  • 7 March 2024
  • 1 kommentti
  • 64 katselukertaa

Kunniamerkki

Terve!

Kaverilla nyt ongelmana että digiboksista katosi kaikki kanavat kanavalistalta pois… Järjestelmäpäivitys, resetointi ym kaikki on tehty ja kanavat ei palaudu listalle. Mistä seuraavaksi lähteä vikaa etsimään?

Tilaukseen kuuluu katsomo ja viaplay ja ne toimii normaalisti omien appien kautta mutta ilmaiskanavat on nyt hukassa.


1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Moikka @akah86 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Jos kirjaudutte samalla tunnuksella teliaplay.fi -sivulla, kuin digiboksilla, niin näkyykö TV -kanavat tämän kautta? Jos ei, ongelma on luultavasti Telia Play -tunnuksen tilauksessa ja sen selvittämiseksi kannattaa palvelun omistajalla olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Jos selaimessa kanavat tunnuksella toimii, kannattaa kokeilla digiboksilla vielä tehdasasetuksien palauttamista ja varmistaa, että kirjautuu samalla tunnuksella sisään.

Vastaa