Jostain syystä kanavalistan loppuun on ilmestynyt 10 kpl Yle TV1 kanavia. Sinällään tuo ei haittaisi, jos ei samalla oikeasta TV1:stä puuttuisi ohjelmatiedot.
Jotkut tallenteet satunnaisesti eivät näy tallenneluettelossa. Näkyviin tulevat vasta laitteen uudelleen käynnistämisen jälkeen.
Boksi kehotettiin resetoimaan. Säilyvätkö tallenteet resetoinnissa? Säilyvätkö yhteysasetukset reitittimeen?
Moi
Oma tili → Asetukset → Paikalliset TV-kanavat → Oman alueen kanava
Tallenteet säilyvät kyllä tehdasasetusten palautuksessa, mikäli käytössä on verkkotallennusta hyödyntävä digiboksi. Yhteysasetukset saattaa joutua syöttämään uudelleen.
Eivät olleet Paikallisuutiskanavat kyseessä. Oli jo valittuna oman alueen kanava, vaihdoin sen nyt toiseen, sama ongelma näkyy. Yle TV-kanava 10 kertaa kanavalistan lopussa. Oikealla paikallakaan kanava ei näytä ohjelmatietoja.
Olisikohan siihen tallennusten näkyvyyteen mitään selitystä. Ajoittain tallennukset eivät ilmesty listalle lainkaan, vasta uudelleen käynnistyksen jälkeen.
Mulla on kans se TV1 litania siellä ja se joutas kyllä pois.
Kaiken lisäksi sen todellisen ykkösen ohjelmatieto on tällä hetkellä väärä eli siinä ei näy “Ohjelmatauko”, vaan sitä edeltävä ohjelma….
Sen sijaan näillä 10.llä feikki-TV1.llä tuo tauko näkyy ohjelma-infossa…
Kun nyt valitsee TV-valikosta aidon TV1.n, niin valikossa siirrytäänkin yhdelle noista feikki-TV1-kanavista…
Boxin ohjelmaversio ei ole nyt päivittynyt reiluun viikkoon - ver. 3.19 jöllöttää koneessa...
Eivät olleet Paikallisuutiskanavat kyseessä. Oli jo valittuna oman alueen kanava, vaihdoin sen nyt toiseen, sama ongelma näkyy. Yle TV-kanava 10 kertaa kanavalistan lopussa. Oikealla paikallakaan kanava ei näytä ohjelmatietoja.
Olisikohan siihen tallennusten näkyvyyteen mitään selitystä. Ajoittain tallennukset eivät ilmesty listalle lainkaan, vasta uudelleen käynnistyksen jälkeen.
Olet ihan oikeassa, siellä tosiaan on havaittu nyt häiriö ja Yle TV1 saattaa näkyä moneen kertaan ohjelmatiedoissa. Tämä on otettu nyt työn alle ja korjaukseen, kiitos siis huomiosta. Samoin myös
Mitä tulee tuohon tallennuksien näkymiseen, niin tästä on myös tällä hetkellä häiriö korjauksessa ja telia.fi:llä on julkaistu aiheesta häiriötiedote. Kuten viestissäsi kirjoititkin, niin tallenteet voit tosiaan saada näkyviin virtojohdon hetkeksi irrottamalla. Häiriön myötä ne voivat kuitenkin kadota taas uudelleen, eli pysyvää ratkaisua sillä ei saada ennen tuon häiriön kuntoon saantia. Telia Play -sovelluksella tai selaimella niiden katselu onnistuu ihan entiseen tapaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.