Skip to main content
Ratkaistu

SDMC DV8919 Päivitys versioon 8.11 => 21.10.2024

  • 22. lokakuuta 2024
  • 5 kommenttia
  • 207 katselukertaa

jokeri59
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+5

Koska tämän otsikossa olevan päivityksen on tarkoitus tapahtua?

Onko luvassa taas joku ilta boksiromahdus…😀

Minulla näkyy tällä hetkellä:

Sovelluksen versio: 8.10.12 (1092)

Ratkaisu jäseneltä jokeri59

 

HenriLie kirjoitti:

Lainaan @TeroRe kommenttia ohjelmistopäivityksen kirjoituksesta: Julkaisemme DV8919-digiboksin päivitykset vaiheittain, eli päivitys on saatavilla eri asiakkailla eri aikaan. Vaiheittaiset päivitykset ovat yleensä saatavilla kaikilla asiakkaillamme n. viikon kuluessa julkaisupäivästä.

Ei ole mitään romahduksia tulossa, palvelua toki kun päivitetään ja uusia ominaisuuksia tuodaan, voi jotain odottamatontakin tapahtua, mistä kuulemme mielellämme heti käyttäjiltäkin. Testejä ohjelmistolle on myös tehty ennen julkaisua, tahallaan bugeja sinne ei jätetä.

@TeroRe Mene päävalikosta kohtaan "Oma tili" ja valitse sieltä "Apua". Tekniset tiedot -listauksesta löydät ohjelmistoversion kohdasta "Sovelluksen versio". Sieltä löydät myös laiteohjelmiston "Firmware" version.

Oma tili => Apua => Tarkista Telia Play -päivitykset vie Google Play Kauppaan, Telia Play ohjelman lataukseen. Tämä antaa ymmärtää, että Telia Play ohjelmapäivitykset ladataan suoraan kaupasta. En tiennyt että ne tulevat asiakkaille marssijärjestyksessä. Olisi pitänyt tutustua asiaan, eikä tehdä loogista päätelmää. Sori siitä!

Katso alkuperäinen viesti

Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • 22. lokakuuta 2024

Lainaan @TeroRe kommenttia ohjelmistopäivityksen kirjoituksesta: Julkaisemme DV8919-digiboksin päivitykset vaiheittain, eli päivitys on saatavilla eri asiakkailla eri aikaan. Vaiheittaiset päivitykset ovat yleensä saatavilla kaikilla asiakkaillamme n. viikon kuluessa julkaisupäivästä.

Ei ole mitään romahduksia tulossa, palvelua toki kun päivitetään ja uusia ominaisuuksia tuodaan, voi jotain odottamatontakin tapahtua, mistä kuulemme mielellämme heti käyttäjiltäkin. Testejä ohjelmistolle on myös tehty ennen julkaisua, tahallaan bugeja sinne ei jätetä.


jokeri59
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+5
  • 22. lokakuuta 2024

 

HenriLie kirjoitti:

Lainaan @TeroRe kommenttia ohjelmistopäivityksen kirjoituksesta: Julkaisemme DV8919-digiboksin päivitykset vaiheittain, eli päivitys on saatavilla eri asiakkailla eri aikaan. Vaiheittaiset päivitykset ovat yleensä saatavilla kaikilla asiakkaillamme n. viikon kuluessa julkaisupäivästä.

Ei ole mitään romahduksia tulossa, palvelua toki kun päivitetään ja uusia ominaisuuksia tuodaan, voi jotain odottamatontakin tapahtua, mistä kuulemme mielellämme heti käyttäjiltäkin. Testejä ohjelmistolle on myös tehty ennen julkaisua, tahallaan bugeja sinne ei jätetä.

@TeroRe Mene päävalikosta kohtaan "Oma tili" ja valitse sieltä "Apua". Tekniset tiedot -listauksesta löydät ohjelmistoversion kohdasta "Sovelluksen versio". Sieltä löydät myös laiteohjelmiston "Firmware" version.

Oma tili => Apua => Tarkista Telia Play -päivitykset vie Google Play Kauppaan, Telia Play ohjelman lataukseen. Tämä antaa ymmärtää, että Telia Play ohjelmapäivitykset ladataan suoraan kaupasta. En tiennyt että ne tulevat asiakkaille marssijärjestyksessä. Olisi pitänyt tutustua asiaan, eikä tehdä loogista päätelmää. Sori siitä!


jokeri59
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+5
  • 28. lokakuuta 2024
HenriLie kirjoitti:

Lainaan @TeroRe kommenttia ohjelmistopäivityksen kirjoituksesta: Julkaisemme DV8919-digiboksin päivitykset vaiheittain, eli päivitys on saatavilla eri asiakkailla eri aikaan. Vaiheittaiset päivitykset ovat yleensä saatavilla kaikilla asiakkaillamme n. viikon kuluessa julkaisupäivästä.

Aika pahnan pohjimmaiseksi on meikäläinen arvottu. Ei sillä väliä, ettenkö saa heti uusimpia päivityksiä, kun kaikki toimii.

Se kiinnostaa, miten nämä päivitysjärjestykset on arvottu?


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 28. lokakuuta 2024
jokeri59 kirjoitti:

Aika pahnan pohjimmaiseksi on meikäläinen arvottu. Ei sillä väliä, ettenkö saa heti uusimpia päivityksiä, kun kaikki toimii.

Se kiinnostaa, miten nämä päivitysjärjestykset on arvottu?

Samoin omalle kohdalle on huono lipuke sattunut, kun ei ole toistaiseksi tullut päivitystä tarjolle. Varmistelin juuri, että bokseille on jo onnistuneesti mennyt tätä uutta versiota käyttöön, joten päivitys ei näytä olevan jumissa.

Ohjelmistopäivitys on alkanut asteittein viime viikolla ja noin seitsemän päivän sisään päivitys tulisi olla jokaiselle tarjolla. Eli ihan lähi päivinä, ellei jo huomenna pitäisi uusi versio olla asennettavissa. 

 


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Irkkaaja
  • 28. lokakuuta 2024

Minulle on näköjään tullut tuo uusi päivitys ihan tuosta noin vain huomaamatta. Minulla on televisiossa kaikki hidastunut tosi paljon. On siis Telia Play. Ihan kuin televisio toimisi hidastuksella, kun avaan sen. Mutta alkukankeuden jälkeen kyllä toimii sitten normaalisti. Toivottavasti vika ei ole telkussa.


Vastaa