Skip to main content

Kysymys/varmistus SkyShowtime ilmaisesta kokeilujaksosta 0 € 14 vrk ajan, jonka jälkeen hinta 6,99 €/kk (viimeisimmän kokemukseni perusteella C More ilmaisjaksosta). 

C Moren kohdalla Telialla nimittäin olikin 14 vuorokauden irtisanomisaika ilmaisjaksolle. Suoraan C Moren kautta tilattuna riittää aina irtisanominen milloin tahansa ennen ilmaisjakson, tai minkä tahansa tilausjakson, päättymispäivää.

Eli nyt 100% varmistus asialle. 😉 Mikä on SkyShowtimen irtisanomisaika? Sitä ei ilmoiteta etukäteen, kuten ei asianmukaisesti ilmoitettu etukäteen em. tapauksessa Telialla C Moren kohdallakaan, jolloin päädyin maksamaan 13 vuorokautta veloituksettoman tilausjakson tilauksesta. Näin ollen ilmaisesta tulikin siis maksullinen. 🙄

Onko irtisanomisaika SkyShowtimen kohdalla myös 14 vuorokautta, ts. jotta saan oikeasti veloituksettoman ilmaisjakson joka on ilmainen, on minun peruttava tilaus samana päivänä kun tilaan sen? 

Muuten siinä olisi 30 vuorokauden irtisanomisaika, mutta luonnollisestikaan se ei koske 14 vuorokauden tilausta. 😉 Tämä on asianmukaisesti ilmoitettu, mutta kokeilujakson irtisanomisaikaa ei ole etukäteen ilmoitettu. Vain "poislukien maksuttomat kokeilujaksot".

Mutta kuten em. sanottua, olen joutunut maksamaan C More maksuttomasta kokeilujaksosta irtisanomisajan. 😁 

Yhteisöstä löytyy kyllä tieto: "Ilmaisen kokeilujakson aikana ei ole voimassa irtisanomisaikaa", mutta minulla olikin se 14 vuorokautta irtisanomisaika C More ilmaiskokeilussa, jota ei edes reklamaatio muuttanut.

Siksi tämä nosto kaikkia varten Yhteisöön, rautalangasta vääntäen, hyvät Telialaiset! 😉

 

Lisäyksenä, toki 14 vuorokautta menee jo lain mukaan niin, että on peruutettavissa:

"Tilauksen voi peruuttaa 14 vuorokauden kuluessa sopimuksen tekemisestä, jos palvelu on tilattu etäviestimellä, kuten puhelimella tai internetistä." 

Mutta entä jos ilmainen kokeilujakso olisi 1kk, tai 3kk? 🤔😊

 


Olen toisessa ketjussa jo “purnannut” Telian epäselvästä viestinnästä, mutta tämänkin tapauksen suhteen tulee miettineeksi miksi ihmeessä ostaa tätä kanavapakettia Telian “välikäden kautta” sen sijaan, että ottaa sen suoraan palvelutarjoajalta joka ilmaisee sopimusehtonsa selkeästi ja ovat jopa joustavampiakin: https://www.skyshowtime.com/fi/plans


Kysymys/varmistus SkyShowtime ilmaisesta kokeilujaksosta 0 € 14 vrk ajan, jonka jälkeen hinta 6,99 €/kk (viimeisimmän kokemukseni perusteella C More ilmaisjaksosta). 

C Moren kohdalla Telialla nimittäin olikin 14 vuorokauden irtisanomisaika ilmaisjaksolle. Suoraan C Moren kautta tilattuna riittää aina irtisanominen milloin tahansa ennen ilmaisjakson, tai minkä tahansa tilausjakson, päättymispäivää.

Eli nyt 100% varmistus asialle. 😉 Mikä on SkyShowtimen irtisanomisaika? Sitä ei ilmoiteta etukäteen, kuten ei asianmukaisesti ilmoitettu etukäteen em. tapauksessa Telialla C Moren kohdallakaan, jolloin päädyin maksamaan 13 vuorokautta veloituksettoman tilausjakson tilauksesta. Näin ollen ilmaisesta tulikin siis maksullinen. 🙄

Onko irtisanomisaika SkyShowtimen kohdalla myös 14 vuorokautta, ts. jotta saan oikeasti veloituksettoman ilmaisjakson joka on ilmainen, on minun peruttava tilaus samana päivänä kun tilaan sen? 

SkyShowtimen 14 vuorokauden ilmaisessa kokeilujaksossa ei ole irtisanomisaikaa, kun irtisanomisen tekee ilmaisjakson aikana. Jos siis esimerkiksi tilaat tänään kyseisen ilmaisjakson ja haluat päättää kanavan ilmaisjakson loppuun, tulee sinun tehdä irtisanominen ilmaisjakson aikana. Voit tehdä irtisanomisen esimerkiksi päivää ennen ilmaisjakson päättymistä ja tilaus päättyy ilmaisjakson loppuun. Jos irtisanominen tehdään ilmaisjakson päätyttyä, on siinä sen jälkeen 30 vuorokauden irtisanomisaika.

 

SkyShowtimen 14 vuorokauden ilmaisjakson irtisanomisen osalta sanotaan kanavapaketin tuote- ja hintatiedoissa näin: 

 

  • SkyShowtime –kanavapaketti 14 vuorokauden ajan veloituksetta Telia TV digiboksilla ja Telia TV sovellus -palveluissa. Hintaetu koskee vain pääkanavapakettia em. palveluissa.
  • Veloituksettoman tilausjakson jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hintaan 6,99 €/kk tai hinnaston mukaisella hinnalla.

 

Eli tuossa voisi toki olla myös maininta siitä, että irtisanomisaikaa ei ole, kun irtisanomisen tekee ilmaisjakson aikana. Tästä olen vienyt tietoa eteenpäin meillä.

 

C Moren suoratoistopalvelun osalta ilmaisjaksoissa on aina tuo 14 vuorokauden irtisanomisaika, joten tästä johtuen sinulta on irtisanomisajalta veloitettu, kun irtisanominen oli tehty ilmaisjakson loppupuolella. Tämä irtisanomisaika ilmoitetaan myös C Moren suoratoistopalvelun palvelukuvauksessa


Kysymys/varmistus SkyShowtime ilmaisesta kokeilujaksosta 0 € 14 vrk ajan, jonka jälkeen hinta 6,99 €/kk (viimeisimmän kokemukseni perusteella C More ilmaisjaksosta). 

C Moren kohdalla Telialla nimittäin olikin 14 vuorokauden irtisanomisaika ilmaisjaksolle. Suoraan C Moren kautta tilattuna riittää aina irtisanominen milloin tahansa ennen ilmaisjakson, tai minkä tahansa tilausjakson, päättymispäivää.

Eli nyt 100% varmistus asialle. 😉 Mikä on SkyShowtimen irtisanomisaika? Sitä ei ilmoiteta etukäteen, kuten ei asianmukaisesti ilmoitettu etukäteen em. tapauksessa Telialla C Moren kohdallakaan, jolloin päädyin maksamaan 13 vuorokautta veloituksettoman tilausjakson tilauksesta. Näin ollen ilmaisesta tulikin siis maksullinen. 🙄

Onko irtisanomisaika SkyShowtimen kohdalla myös 14 vuorokautta, ts. jotta saan oikeasti veloituksettoman ilmaisjakson joka on ilmainen, on minun peruttava tilaus samana päivänä kun tilaan sen? 

SkyShowtimen 14 vuorokauden ilmaisessa kokeilujaksossa ei ole irtisanomisaikaa, kun irtisanomisen tekee ilmaisjakson aikana. Jos siis esimerkiksi tilaat tänään kyseisen ilmaisjakson ja haluat päättää kanavan ilmaisjakson loppuun, tulee sinun tehdä irtisanominen ilmaisjakson aikana. Voit tehdä irtisanomisen esimerkiksi päivää ennen ilmaisjakson päättymistä ja tilaus päättyy ilmaisjakson loppuun. Jos irtisanominen tehdään ilmaisjakson päätyttyä, on siinä sen jälkeen 30 vuorokauden irtisanomisaika.

 

SkyShowtimen 14 vuorokauden ilmaisjakson irtisanomisen osalta sanotaan kanavapaketin tuote- ja hintatiedoissa näin: 

 

  • SkyShowtime –kanavapaketti 14 vuorokauden ajan veloituksetta Telia TV digiboksilla ja Telia TV sovellus -palveluissa. Hintaetu koskee vain pääkanavapakettia em. palveluissa.
  • Veloituksettoman tilausjakson jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hintaan 6,99 €/kk tai hinnaston mukaisella hinnalla.

 

Eli tuossa voisi toki olla myös maininta siitä, että irtisanomisaikaa ei ole, kun irtisanomisen tekee ilmaisjakson aikana. Tästä olen vienyt tietoa eteenpäin meillä. 

Tämä.☝️Selkeyttä viestintään tai/ja käytäntöihin, kun nyt eri kanavapaketeissa irtisanomisajat vaihtelevat... 🙂👍


Olen toisessa ketjussa jo “purnannut” Telian epäselvästä viestinnästä, mutta tämänkin tapauksen suhteen tulee miettineeksi miksi ihmeessä ostaa tätä kanavapakettia Telian “välikäden kautta” sen sijaan, että ottaa sen suoraan palvelutarjoajalta joka ilmaisee sopimusehtonsa selkeästi ja ovat jopa joustavampiakin: https://www.skyshowtime.com/fi/plans

Otin sen nyt osittain senkin takia, että samalla sain Telia TV tiliini tallennuksen samalle ajalle ilmaiskokeiluun. Haluan testata sitä nykyisellään. Tarvetta sille ei varsinaisesti ole, mutta ihan puhtaasti testimielessä. 🙂


Kysymys/varmistus SkyShowtime ilmaisesta kokeilujaksosta 0 € 14 vrk ajan, jonka jälkeen hinta 6,99 €/kk (viimeisimmän kokemukseni perusteella C More ilmaisjaksosta). 

C Moren kohdalla Telialla nimittäin olikin 14 vuorokauden irtisanomisaika ilmaisjaksolle. Suoraan C Moren kautta tilattuna riittää aina irtisanominen milloin tahansa ennen ilmaisjakson, tai minkä tahansa tilausjakson, päättymispäivää.

Eli nyt 100% varmistus asialle. 😉 Mikä on SkyShowtimen irtisanomisaika? Sitä ei ilmoiteta etukäteen, kuten ei asianmukaisesti ilmoitettu etukäteen em. tapauksessa Telialla C Moren kohdallakaan, jolloin päädyin maksamaan 13 vuorokautta veloituksettoman tilausjakson tilauksesta. Näin ollen ilmaisesta tulikin siis maksullinen. 🙄

Onko irtisanomisaika SkyShowtimen kohdalla myös 14 vuorokautta, ts. jotta saan oikeasti veloituksettoman ilmaisjakson joka on ilmainen, on minun peruttava tilaus samana päivänä kun tilaan sen? 

SkyShowtimen 14 vuorokauden ilmaisessa kokeilujaksossa ei ole irtisanomisaikaa, kun irtisanomisen tekee ilmaisjakson aikana. Jos siis esimerkiksi tilaat tänään kyseisen ilmaisjakson ja haluat päättää kanavan ilmaisjakson loppuun, tulee sinun tehdä irtisanominen ilmaisjakson aikana. Voit tehdä irtisanomisen esimerkiksi päivää ennen ilmaisjakson päättymistä ja tilaus päättyy ilmaisjakson loppuun. Jos irtisanominen tehdään ilmaisjakson päätyttyä, on siinä sen jälkeen 30 vuorokauden irtisanomisaika.

 

SkyShowtimen 14 vuorokauden ilmaisjakson irtisanomisen osalta sanotaan kanavapaketin tuote- ja hintatiedoissa näin: 

 

  • SkyShowtime –kanavapaketti 14 vuorokauden ajan veloituksetta Telia TV digiboksilla ja Telia TV sovellus -palveluissa. Hintaetu koskee vain pääkanavapakettia em. palveluissa.
  • Veloituksettoman tilausjakson jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hintaan 6,99 €/kk tai hinnaston mukaisella hinnalla.

 

Eli tuossa voisi toki olla myös maininta siitä, että irtisanomisaikaa ei ole, kun irtisanomisen tekee ilmaisjakson aikana. Tästä olen vienyt tietoa eteenpäin meillä. 

Tämä.☝️Selkeyttä viestintään tai/ja käytäntöihin, kun nyt eri kanavapaketeissa irtisanomisajat vaihtelevat... 🙂👍

 

Kiitos huomiosta ja palautteesta! Tätä onkin syytä tosiaan avata hinta- ja tuotetietoihin selkeämmin. Laitan tästä tietoa eteenpäin! 👍


Vastaa