SkyShowtime-kirjastossa puuttuu jaksoja Bates Motel-sarjan 5.kaudesta! Jaksoja pitäisi olla katsottavana 10, mutta niitä on vain 6. Miksi?! Korjatkaa asia.
SkyShowtime-kirjastossa puuttuu jaksoja Bates Motel-sarjan 5.kaudesta! Jaksoja pitäisi olla katsottavana 10, mutta niitä on vain 6. Miksi?! Korjatkaa asia.
Kiitos ilmoituksesta, Laitetaan viestiä eteenpäin!
Ei ole vieläkään korjattu tätä! Kyseessä kuitenkin maksullinen palvelu. Edelleen puuttuu Bates Motel- sarjan 5. kaudesta jaksot 1,6,7, ja 10. Milloin jaksot saadaan katsottavaksi?
Ei ole vieläkään korjattu tätä! Kyseessä kuitenkin maksullinen palvelu. Edelleen puuttuu Bates Motel- sarjan 5. kaudesta jaksot 1,6,7, ja 10. Milloin jaksot saadaan katsottavaksi?
Asia on tällä hetkellä tutkinnassa ja jaksot pyritään palauttamaan ohjelmakirjastoon mahdollisimman pian. Valitettavasti en osaa sanoa aika-arviota tuohon milloin puuttuvat jaksot saadaan oikeaopppisesti näkyville.
Kiitän kuitenkin vielä tästä hyvästä huomiosta, jonka avusta saimme tiedon puuttuvista jaksoista tutkintaan.
Tätäkään ei saada kuntoon! Ja asiakkaat vaan maksaa!!
Tätäkään ei saada kuntoon! Ja asiakkaat vaan maksaa!!
Tarkistimme tilanteen nyt aamusta ja laitoimme kiirehtimispyynnön eteenpäin. Jaksot tulevat katsottavaksi kyllä, pahoittelen että tämä vaatii nyt hieman odottelua.
Viikko jo mennyt, eikä mitään ole tapahtunut! Käsittämätöntä välinpitämättömyyttä Telialta! Hävetkää.
Viikko jo mennyt, eikä mitään ole tapahtunut! Käsittämätöntä välinpitämättömyyttä Telialta! Hävetkää.
Pakko kyllä ihailla sietokykyäsi ja haluasi maksaa huonosta palvelusta.
Minun elämänlaatu parani sillä, että vaihdoin kenelle maksan laskujani ja saan parempaa palveluakin. Suosittelen tätä sinullekin, sillä on olemassa niitä palveluja jotka oikeasti toimivat.
Viikko jo mennyt, eikä mitään ole tapahtunut! Käsittämätöntä välinpitämättömyyttä Telialta! Hävetkää.
Välinpitämättömyydestä ei ole kyse vaikka siltä se varmasti vaikuttaakin. Korjaukset ovat edelleen käytössä, mutta tarkempaa aikataulua ole harmi kyllä kerrottu. Parhaamme tehdään jotta kaikki ohjelmat saataisiin lisättyä ja tiedot muutenkin ajantasalle.
Viikko jo mennyt, eikä mitään ole tapahtunut! Käsittämätöntä välinpitämättömyyttä Telialta! Hävetkää.
Välinpitämättömyydestä ei ole kyse vaikka siltä se varmasti vaikuttaakin.
En tiedä paljonko lohduttaa “ei ole siitä kyse ettemmekö välittäisi mutta emme vaan osaa korjata tilannetta” selitys ihmisiä, jotka joutuvat maksamaan koko laskun summan riippumatta palvelun tarjoajan välinpitämättömyydestä tai kompetenssista tai siitä että “on kova tsemppi päällä korjata tilanne”.
Nämä ohjelmakirjasto ongelmat(kin) ovat olleet olemassa erimuodoissa jo monen vuoden ajan, niin jotain perustavaa laatua oleva ongelma teillä on päällä nyt.
Haluaisin maksavana asiakkaana päästä jo katsomaan tuota 5 kautta!! Miksi mitään ei tapahdu. Herätys!
Haluaisin maksavana asiakkaana päästä jo katsomaan tuota 5 kautta!! Miksi mitään ei tapahdu. Herätys!
Kyselin jaksojen perään ja valitettavasti edelleen korjaukset ovat kesken eikä tarkempaa aikataulua tämän valmistumiselle ollut vielä saatavilla.
Nyt oikeesti! Hermot menee!! Miten on mahdollista, että kahdessa viikossa ei saada puuttuvia jaksoja lisättyä!
Nyt oikeesti! Hermot menee!! Miten on mahdollista, että kahdessa viikossa ei saada puuttuvia jaksoja lisättyä!
Kieltämättä olet joutunut odottelemaan korjausta tovin, ja itsellänikin olisi kyllä kärsivällisyys koetuksella. Mutta kuten tuossa edellä todettiin, niin teemme parhaamme tilanteen korjaamiseksi, joten ei tässä muuta voi tehdä kuin vetää happea Suosittelen myös jättämään meille kokemuksestasi reklamaation.
Suosittelen myös jättämään meille kokemuksestasi reklamaation.
Tämä on hassua tämä tapa miten Telia toimii, kun vaikka ongelma koskee kaikkia käyttäjiä niin pyydetään jokaiselta erikseen reklamaatiota. Luotetaan väsytystaktiikkaan.
Hassua on myös sekin ajatus, että jos tämä on se tapa millä korjataan asia kiirehtimispyynnöllä, niin mietin kauanko kestäisi ihan perustyöpyynnön korjaaminen...
Suosittelen myös jättämään meille kokemuksestasi reklamaation.
Tämä on hassua tämä tapa miten Telia toimii, kun vaikka ongelma koskee kaikkia käyttäjiä niin pyydetään jokaiselta erikseen reklamaatiota. Luotetaan väsytystaktiikkaan.
Hassua on myös sekin ajatus, että jos tämä on se tapa millä korjataan asia kiirehtimispyynnöllä, niin mietin kauanko kestäisi ihan perustyöpyynnön korjaaminen...
Reklamaation voi ilman muuta lähettää mistä tahansa tilanteesta, jos tuotteessa tai palvelussa on virhe tai se ei toimi niinkuin pitäisi. Väsytystekniikkaan en tätä nyt liittäisi, vaan reklamaatiosta on apua sekä asiakkaalle että palveluntuottajalle. Asiakas saa tilanteesta täydellisen selvityksen ja palveluntuottaja tärkeää tietoa, jotta jatkossa samankaltaiset tilanteet voitaisiin välttää.
Kiirehtimispyyntö ei välttämättä aina nopeuta prosessia, jos se vaatii jotain erityistä toimenpidettä. Odottavan aika on pitkä, ja tällä kertaa se onkin tavallista pidempi sekä vaatii kärsivällisyyden venymistä. Nämä toki myönnän, mutta toivotaan nyt että ongelma puuttuvien jaksojen kanssa saadaan ratkaistua ja korjattua mahdollisimman pian.
Reklamaation voi ilman muuta lähettää mistä tahansa tilanteesta, jos tuotteessa tai palvelussa on virhe tai se ei toimi niinkuin pitäisi. Väsytystekniikkaan en tätä nyt liittäisi, vaan reklamaatiosta on apua sekä asiakkaalle että palveluntuottajalle. Asiakas saa tilanteesta täydellisen selvityksen ja palveluntuottaja tärkeää tietoa, jotta jatkossa samankaltaiset tilanteet voitaisiin välttää.
Niin lähinnä viittasin, että tällä reklaamatio-kuviolla yritetään väsyttää asiakasta sillä, että jokaisen pitää erikseen - yksittäistapauksina - tehdä reklamaatio tietämättä mitä kaikkea kukin on saanut vastauksena tai mahdollisesti luvattu hyvintyksenä, kun minun mielestä tämä teidän ongelma koskee nimenomaan kaikkia käyttäjiä ja on paljon laajempi ongelma kuin “yksittäisen käyttäjän reklamaatio / tai häiriö”.
Nämä teidän tallennus- ja ohjelmakirjasto-ongelmat ovat:
- laajuudessaan olleet merkittäviä: ei koske yksittäisiä sarjoja, jaksoja tai edes ohjelmakirjastoa, sekä
- teknisesti arvaamaton: olette täysin riippuvaisia siitä, että asiakas aina itse ilmoittaa mikä on teidän systeemissä vikana, sekä
- ongelmakestoltaan pitkäaikaisia: nämä ongelmat ovat olleet olemassa monta vuotta!, sekä
- ongelmaratkaisu kesto: on asiakkaan kannalta kohtuuttoman kauan - jopa viikkoja
… niin tässä olisi syytä miettiä jonkinlaista hyvitystä niille uskollisille asiakkaille jotka ovat vielä valmiita maksamaan tästä palvelusta, joka saattaa toimia tai sitten ei.
Kiirehtimispyyntö ei välttämättä aina nopeuta prosessia, jos se vaatii jotain erityistä toimenpidettä. Odottavan aika on pitkä, ja tällä kertaa se onkin tavallista pidempi sekä vaatii kärsivällisyyden venymistä. Nämä toki myönnän, mutta toivotaan nyt että ongelma puuttuvien jaksojen kanssa saadaan ratkaistua ja korjattua mahdollisimman pian.
Ymmärrät varmaan sen, että jos asiakkaalle käytetään termiä “kiirehtimispyyntö” niin se antaa asiakkaalle kuvan ja ymmärryksen, että ongelmaa korjataan suuremmalla prioriteetillä ja nostaa odotuksia sen suhteen että ongelma korjaantuu nopeasti/nopeammin. Se, että teillä sisäisesti sillä tarkoitetaan edellä mainitun sijaan jotain “erityistä toimenpidettä” ei sinänsä meitä laskun maksajia kiinnosta eikä voida edes vaatia meidän edes ymmärtävän sitä. Ja sinänsä tuo oli huonoa viestintää tässä tapauksessa, kun kiirehtimispyynnöstänne huolimatta ongelman ratkaisu onkin “tavallista pidempi” ilman mitään määräaikaa milloin ongelma on oikeasti korjattu niin tässä yksittäistapauksessa kuin kokonaisuudessaan.
--
Muokkaus PihlaHei: lyhennetty lainauksia
Ei tämä oo enää todellista!!
Kolme viikkoa jo kestänyt, eikä puuttuvia jaksoja vieläkään ole asiakkailla katsottavana. Tämä on kylmää välinpitämättömyttä ja osaamattomuutta. Ei voi käsittää!
Tämä on kylmää välinpitämättömyttä ja osaamattomuutta.
Tässä tapauksessa kyse ei ole kummastakaan, mutta todella harmillista joka tapauksessa. Yhteistyö ja ongelman selvittäminen Skyshowtimen kanssa jatkuu, jotta saataisiin kaikki puuttuvat jaksot kasaan.
Tämä on kylmää välinpitämättömyttä ja osaamattomuutta.
Tässä tapauksessa kyse ei ole kummastakaan, mutta todella harmillista joka tapauksessa. Yhteistyö ja ongelman selvittäminen Skyshowtimen kanssa jatkuu, jotta saataisiin kaikki puuttuvat jaksot kasaan.
Eli lisäarvoa on ostaa tuo kanavapaketti teidän kautta “joka ehkä toimii tai eikä ei ja korjataan ehkä kun ehditään” versus jos sen ostaisi suoraan Skyshowtime:ltä?
Tämä on kylmää välinpitämättömyttä ja osaamattomuutta.
Tässä tapauksessa kyse ei ole kummastakaan, mutta todella harmillista joka tapauksessa. Yhteistyö ja ongelman selvittäminen Skyshowtimen kanssa jatkuu, jotta saataisiin kaikki puuttuvat jaksot kasaan.
Eli lisäarvoa on ostaa tuo kanavapaketti teidän kautta “joka ehkä toimii tai eikä ei ja korjataan ehkä kun ehditään” versus jos sen ostaisi suoraan Skyshowtime:ltä?
Tässä tapauksessa jaksojen lisäys on ottanut poikkeuksellisen pitkän ajan. Kyse ei ole ehtimisestä vaan tämän kanssa kyllä tehdään koko ajan töitä. Laitoimme nyt edelleen kyselyä tilanteesta, olisiko jotain ajankohtaista tietoa saatavilla. Huikkailemme tänne ketjuun heti kun jotain lisätietoa saamme.
Tämä on kylmää välinpitämättömyttä ja osaamattomuutta.
Tässä tapauksessa kyse ei ole kummastakaan, mutta todella harmillista joka tapauksessa. Yhteistyö ja ongelman selvittäminen Skyshowtimen kanssa jatkuu, jotta saataisiin kaikki puuttuvat jaksot kasaan.
Eli lisäarvoa on ostaa tuo kanavapaketti teidän kautta “joka ehkä toimii tai eikä ei ja korjataan ehkä kun ehditään” versus jos sen ostaisi suoraan Skyshowtime:ltä?
Tässä tapauksessa jaksojen lisäys on ottanut poikkeuksellisen pitkän ajan. Kyse ei ole ehtimisestä vaan tämän kanssa kyllä tehdään koko ajan töitä. Laitoimme nyt edelleen kyselyä tilanteesta, olisiko jotain ajankohtaista tietoa saatavilla. Huikkailemme tänne ketjuun heti kun jotain lisätietoa saamme.
Loppukuluttajina me maksamme teille Telialle: te myytte palvelua jossa te olette täysin riippuvaisia siitä, että teidän ja teidän yhteistyö kolmannen osapuolen kanssa toimii. Että sinänsä meitä ei kiinnosta muu, kun se että saadaan se palvelu mistä teille maksetaan. Toivon, että teillä Teliana on joku sakkopykälä teidän ja Skyshowtimen kanssa...
Ymmärrettekö, että tämä on meille laskun maksajille äärimmäisen turhauttava tilanne, kun oikeasti:
- tämä on toistuva / säännöllinen ongelma
- tämä on ongelma joka on täysin sattuman varainen
- tämä on ongelma joka kestää kohtuuttoman kauan korjata
Edelleen kysyn, että miksi ihmeessä pitäisi ostaa ko palvelu teidän kautta, kun se voisi ostaa suoraan Skyshowtime:ltä?
Entäs jos tekisitte oikeasti pyynnön jossa kiirehtisitte ongelman ratkaisua…. te ette voi piiloutua sen taakse, että “te” teette parhaanne mutta olette “riippuvaisia kolmannesta osapuolesta” samaan aikaan, kun keräätte meidän rahoja. Jotain teidän ylimielisyydestä kertoo sekin, että te ette ole ilmoittaneet tätä yleisesti “häiriönä”.
Teidän ja SkyShownTime väliset ongelmat eivät kiinnosta minua - minua kiinnostaa saada se palvelu mitä te tarjoatte minulle ja mistä te laskutatte minua - ihan yhtälailla kun teitä ei kiinnostaisi minun huolet ja murheet ja miten “parhaani yritän” vaan odotatte minun maksavan laskuni ajallaan. Piste.
Kuten toiseen ketjuun kirjoitin, niin kaipaan näihin vastauksia:
Nyt kun tilanne on päällä ja jatkunut jo kuukausia ja korjausajasta ei ole tietoa niin:
- Tottakai puuttuvat jaksot pitää saada kirjastoon asap
- Mutta se että ongelmaa ei olla saatu korjattu kuukausiin ei herätä luottamusta.
- Olisiko syytä ilmoittaa tästä laajasta häiriöstä esim häiriöilmoituksen muodossa:
- Se, että tämä olisi häiriöilmoituksena antaisi käyttäjille infoa, että on ongelma ja
- Lisäksi teille tulee suurempi paine korjata ongelma, kun tämä vaikuttaisi teidän PKI:hen. Nämä teidän kiirehtismispyynnöt ovat täyttä puutaheinää.
- Olisiko syytä ilmoittaa tästä laajasta häiriöstä esim missä tätä palvelua mainostetaan?
- Nythän tätä myydään täysin toimivana palveluna.
- Olisiko syytä hyvittää kaikkia tätä palvelua ostaneita jotenkin?
- Ymmärrettekö ettei me Telian asiakkaina kiinnosta teidän ja teidän kumppanuusyrityksten ongelmat ja haasteet sinänsä vaan odotamme, että saamme sitä palvelua mistä maksamme.
- Jos ongelma on SkyShowTimen päässä, niin teillä on sopparissa varmaan jokin “sopimuspenaltti/-klausuuli” siitä kompensaatiossa kun etteivät pysty tarjoamaan teille toimivaa ratkaisua - niin tämä kompensaatio olisi hyvä ohjautua meille palvelun maksajille.
- Ja sitten kun tämä akuuttitilanne on ohi, niin miten te hoidatte ettei vastaavaa ongelmaa synny toiste:
- Kun vaikuttaa siltä että te olette täysin riippuvaisia siitä että korjaatte vain mitä tänne erikseen ilmoitetaan käyttäjien toimesta.
Te tarkoituksellisesti pimitätte tätä ongelmaa että ette menettäisi asiakkaita ja toisaalta sekin vuoksi, että jos tästä tekisi oikea häiriöilmoituksen niin se vaikuttaisi teidän toiminnan avaintunnuslukuihin - nyt te pimitätte tätä ongelmaa ja toivotte vaan että tarpeeksi moni on riittävän tyytyväinen / hiljaa.
Siis miten Telia voi myydä asiakkaille puutteellista palvelua täydellä hinnalla? Ja minkäänlaista infoa ja varoitusta ei asiakkaalle näy siitä, että osasta sarjoja puuttuu jaksoja sieltä täältä. Yritetäänkö tätä ongelmaa piilotella?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.