SkyShowtime- kirjastosta puuttuu lähes kaikista sarjoista jaksoja! Esimerkkinä Mr. Robot- sarja, jossa 2. kaudesta puuttuu jakso 3 - ja kokonaan kausi 4. Kirjaston hintakin nousee 1.11 reilulla eurolla, joten kaikkien jaksojen sekä kausien pitää olla katsottavissa! Vaikuttaa todella amatöörimäiseltä tämä Telian touhu. Eikö teillä kukaan vastaa näistä ohjelmakirjastoista? Onko puuttuvat sisällöt tulossa pian katsottavaksi? Tuleeko hyvitys kuukausimaksuun SkyShowtimen osalta automaattisesti näistä puutteista johtuen?
Siitä on häiriötiedoitekkin tehty niin kyllä ne Telialla tietää ton ongelman https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_415652968&lang=fi
@jarkko35 kirjoitti:
SkyShowtime- kirjastosta puuttuu lähes kaikista sarjoista jaksoja! Esimerkkinä Mr. Robot- sarja, jossa 2. kaudesta puuttuu jakso 3 - ja kokonaan kausi 4. Kirjaston hintakin nousee 1.11 reilulla eurolla, joten kaikkien jaksojen sekä kausien pitää olla katsottavissa! Vaikuttaa todella amatöörimäiseltä tämä Telian touhu. Eikö teillä kukaan vastaa näistä ohjelmakirjastoista? Onko puuttuvat sisällöt tulossa pian katsottavaksi? Tuleeko hyvitys kuukausimaksuun SkyShowtimen osalta automaattisesti näistä puutteista johtuen?
@Antsa92 onkin ystävällisesti linkittänyt häiriötiedotteen kyseisestä häiriöstä. Tarkoituksenmukaista ei tietenkään ole että ohjelmakirjastossa esiintyy puutteita tällä tavoin, vaan kyseessä on harmillinen häiriö. Osa puuttuvasta sisällöstä on saatu palautettua alustalle, mutta häiriönkorjaus on edelleen kesken ja pyrimme saamaan korjauksen suoritettua mahdollisimman pian.
Mitä hyvityksiin tulee, katsotaan häiriötilanteista johtuvat hyvitykset aina tapauskohtaisesti läpi asiakaspalvelumme kautta, pääosin häiriön ollessa ohi jotta voimme ottaa huomioon häiriön kokonaiskesto ja laatu. Häiriötiedotteelle päivittyy tieto kun häiriö saadaan korjattua!
Jo viikon kestänyt tämä jaksojen puuttuminen! Mitenkähän monta viikkoa joutuu vielä odottamaan? Onpa kiva maksaa tämmösestä!
@jarkko35 kirjoitti:
Jo viikon kestänyt tämä jaksojen puuttuminen! Mitenkähän monta viikkoa joutuu vielä odottamaan? Onpa kiva maksaa tämmösestä!
Valitettavasti tarkkaa aika-arviota en pysty antamaan. Häiriötiedote päivittyy heti kun vika on saatu korjattua.
Jännä juttu miten jokaisessa Telia TV ohjelmakirjastossa on puutteita.
Nyt on entistä sekasemmassa kunnossa tuo Skyshowtime- kirjasto! Jaksoja puuttuu jopa entistä enemmän, ja ne harvat sarjat joissa oli aiemmin kaikki jaksot saatavilla, ovat nyt myös sekasin. Esimerkkinä The Affair- sarja! Miksi ette saa tätä SkyShowtime- kirjastoa kuntoon? Tässä on odotettu puuttuvia jaksoja jo yli kaksi viikkoa! Ei näin voi olla MAKSULLISESSA kirjastossa. Ettekö saa tuota kuntoon?
@jarkko35 kirjoitti:Nyt on entistä sekasemmassa kunnossa tuo Skyshowtime- kirjasto! Jaksoja puuttuu jopa entistä enemmän, ja ne harvat sarjat joissa oli aiemmin kaikki jaksot saatavilla, ovat nyt myös sekasin. Esimerkkinä The Affair- sarja! Miksi ette saa tätä SkyShowtime- kirjastoa kuntoon? Tässä on odotettu puuttuvia jaksoja jo yli kaksi viikkoa! Ei näin voi olla MAKSULLISESSA kirjastossa. Ettekö saa tuota kuntoon?
Kannattaa melkein unohtaa noiden kirjastojen hankkimista Telian kautta, kun jokaisessa kirjastossa on ongelmia. Sen sijaan kannatta hankkia ne suoraan tuottajalta.
Tähänkin olemme joutuneet odottamaan korjausta yli kaksi viikkoa! Nyt tuo kirjasto on entistä enemmän sekaisin... nekin sarjat jotka olivat siellä katsottavissa kaikkine jaksoineen on nyt tuhottu - jaksoja on hävinnyt. Olisi mielenkiintoista maksavana asiakkaana oikeasti tietää mitä Telialla oikein touhutaan? Miksi tätä asiaa ei saada hoidettua?
Miten Telia voi pitää myynnissä SkyShowtime- kirjastoa, kun siellä olevissa sarjoissa ei ole kaudet katsottavissa kokonaisuudessaan, vaan esimerkiksi 10-osaisesta kaudesta saattaa puuttua vaikka jaksot 1, 6, ja 9? Näitä vajavaisia sarjoja on suurin osa tuossa kirjastossa olevista.
Miksi Telia ei saa tätä kirjastoa kuntoon? Edelleen puuttuu monesta sarjasta jaksoja, esimerkiksi Das Boot- sarjan 1. kauden jaksot 7 ja 8, Mr Robot- sarjan 4. kauden jaksot 2, 4, 5 ja 6, Patrick Melrose- sarjan jaksot 3, 4 ja 5, ja monen monen muun sarjan jaksoja! Myös monta leffaa puuttuu jotka ovat katsottavissa SkyShowtime- palvelussa tai Ruudun palvelussa! Mainostatte sivuillanne sisältönä myös sarjaa A friend of the family, sitä ei teillä katsottavissa ole, vaikka se löytyy Ruudun kautta sekä SkyShowtimen omasta palvelusta! Miksi ette välitä lainkaan maksavista asiakkaista? Miksi teillä ei ole ammattitaitoa hoitaa tätä kirjastoa?
Aika kuvaavaa on se, että Teliaa ei kiinnosta edes kommentoida tätä asiaa. Ollaan hällä väliä- asenteella!!
Itseäkin harmittaa kun ei oikein ole mitään uutta kommentoitavaa. Ainoa asia joka tiedetään on tosiaan tuo vanha tuttu häiriötiedote, joka on varmaan sinullekin linkattu monta kertaa. Omasta puolestani pahoittelut tilanteesta. Tämä on ollut todella pitkä prosessi ja haasteita on edelleen. Jos saamme jonkinlaista lisäinfoa aiheesta niin kerromme siitä kyllä ensi tilassa.
Mainostatte sivuillanne sisältönä myös sarjaa A friend of the family, sitä ei teillä katsottavissa ole, vaikka se löytyy Ruudun kautta sekä SkyShowtimen omasta palvelusta!
Saimme juuri tiedon, että A Friend of the Family on nyt katsottavissa SkyShowtimella.
SkyShowtime- kirjaston House- sarjasta puuttuu kaikista kausista iso määrä jaksoja! Voisitteko lisätä puuttuvat jaksot mahdollisimman nopeasti. Tämä on maksullinen palvelu!
SkyShowtime- kirjaston House- sarjasta puuttuu kaikista kausista iso määrä jaksoja! Voisitteko lisätä puuttuvat jaksot mahdollisimman nopeasti. Tämä on maksullinen palvelu!
Hyvä, kun infosit! Laitoin tuosta viestiä eteenpäin, jotta päästään jäljille ja saadaan lisättyä sinne kuuluva sisältö mahdollisimman pian. Ymmärrän, että ottaa moinen hermoon, kun tosiaan maksullinen palvelu kyseessä.
SkyShowtime- kirjaston House- sarjasta puuttuu kaikista kausista iso määrä jaksoja! Voisitteko lisätä puuttuvat jaksot mahdollisimman nopeasti. Tämä on maksullinen palvelu!
Hyvä, kun infosit! Laitoin tuosta viestiä eteenpäin, jotta päästään jäljille ja saadaan lisättyä sinne kuuluva sisältö mahdollisimman pian. Ymmärrän, että ottaa moinen hermoon, kun tosiaan maksullinen palvelu kyseessä.
Näitä puutteita on tässä kirjastossa todella paljon… muun muassa Rouva Ministeri- sarjan 4. kaudessa on katsottavissa vain jaksot 2 ja 15! Mitähän tolkkua tässä on?
Näitä puutteita on tässä kirjastossa todella paljon… muun muassa Rouva Ministeri- sarjan 4. kaudessa on katsottavissa vain jaksot 2 ja 15! Mitähän tolkkua tässä on?
SkyShowtime- kirjaston House- sarjasta puuttuu kaikista kausista iso määrä jaksoja! Voisitteko lisätä puuttuvat jaksot mahdollisimman nopeasti. Tämä on maksullinen palvelu!
Kiitos vielä kerran tiedosta. Nämä tiedot on nyt laitettu eteenpäin ja toivottavasti jaksot saadaan näkyviin mahdollisimman pian!
Telia Play-palvelun SkyShowtime-kirjastosta puuttuu sisältöjä! Esimerkiksi Dexter-sarjaa on SkyShowtimen omassa palvelussa katsottavissa 8 kautta, Telialla vain 6, ja sen lisäksi näistäkin kuudesta kaudesta puuttuu jaksoja, esimerkiksi 4 kaudessa on katsottavissa vain jakso 7… mitä järkeä?! Lisäksi Ray Donovan-sarjaa on Telian kautta katsottavissa vain yksi kausi - SkyShowtimen omassa palvelussa 7 kautta!! Myös Seal Team-sarjaa on Telian kautta katsottavissa vain yksi kausi - SkyShowtimen omassa palvelussa 2 kautta!! Miksi? Miksi Telian kautta palvelun tilanneet saavat palvelusta rikkinäisen version?!
Telia Play-palvelun SkyShowtime-kirjastosta puuttuu sisältöjä! Esimerkiksi Dexter-sarjaa on SkyShowtimen omassa palvelussa katsottavissa 8 kautta, Telialla vain 6, ja sen lisäksi näistäkin kuudesta kaudesta puuttuu jaksoja, esimerkiksi 4 kaudessa on katsottavissa vain jakso 7… mitä järkeä?! Lisäksi Ray Donovan-sarjaa on Telian kautta katsottavissa vain yksi kausi - SkyShowtimen omassa palvelussa 7 kautta!! Myös Seal Team-sarjaa on Telian kautta katsottavissa vain yksi kausi - SkyShowtimen omassa palvelussa 2 kautta!! Miksi? Miksi Telian kautta palvelun tilanneet saavat palvelusta rikkinäisen version?!
Välitin nämä tiedot eteenpäin TV-puolelle ja he laittoivat asian tutkintaan. Kiitokset sinulle näistä tiedoista jälleen kerran! Harmillista, että tämä häiriö nosti taas päätään, mutta me korjaamme puuttuvat ohelmat kuntoon mahdollisimman pian!
Mitenhän kauan tämän SkyShowtime-kirjaston puutteiden korjaamiseen oikein menee? Kyselee maksava asiakas!
Mitenhän kauan tämän SkyShowtime-kirjaston puutteiden korjaamiseen oikein menee? Kyselee maksava asiakas!
Kyselin tämän osalta tilannepäivitystä, mutta mitään tarkempaa korjausaikataulua ei harmillisesti ole luvata. Kaikkemme tehdään että puuttuvat jaksot palautuvat ohjelmakirjastoon mahdollisimman pikaisesti! Pahoittelut vielä näin tätä kautta tapahtuneesta, kurja tosiaankin että näin tapahtui uudelleen.
Telia Play-palvelun SkyShowtime-kirjastossa on Borgiat-sarjasta katsottavissa vain kaksi kautta, vaikka pitäisi olla kolme. Ja 2. kaudessa on katsottavissa vain yksi jakso - jakso 9! Ja 3. kaudessa katsottavissa vain jaksot 1, 4, 5 ja 7! Mitä järkeä tässä on? Oikeasti! Myös Elementary-sarjasta puuttuu kausia sekä kausien sisältä jaksoja! Miten tällaisesta palvelusta voidaan pyytää täyttä hintaa? Rikollista toimintaa.
Telia Play-palvelun SkyShowtime-kirjastossa on Borgiat-sarjasta katsottavissa vain kaksi kautta, vaikka pitäisi olla kolme. Ja 2. kaudessa on katsottavissa vain yksi jakso - jakso 9! Ja 3. kaudessa katsottavissa vain jaksot 1, 4, 5 ja 7! Mitä järkeä tässä on? Oikeasti! Myös Elementary-sarjasta puuttuu kausia sekä kausien sisältä jaksoja! Miten tällaisesta palvelusta voidaan pyytää täyttä hintaa? Rikollista toimintaa.
Siellä on tosiaan tällä hetkellä useammassa sarjassa joko tuotantokausien osalta puutteita, tai yksittäisten jaksojen. Ikäviä nämä häiriötilanteet ovat aina, eivätkä missään nimessä tarkoituksellisia. Mahdollisia hyvityksiä voimme aina tapauskohtaisesti katsoa asiakaspalvelun kautta. Mieluiten kuitenkin siinä kohtaa kun häiriö on saatu korjattua, jotta suoraan tiedämme kuinka pitkästä häiriöstä oli kysymys ja miten se kokonaisuudessaan palveluun ja sen toimintaan vaikutti.
Moikka
SkyShowtimen omassa palvelussa sekä Ruudun SkyShowtime-palvelussa on katsottavissa Aku Louhimiehen ohjaama Tuntematon Sotilas-elokuva. Miksi sitä ei ole katsottavissa Telian SkyShowtime-palvelussa? Saisiko sen katsottavaksi?!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.