Skip to main content

Hei!



 



Olin tilaamassa teiltä kaapelikorttia ja täytin osoitetietoni, kun sitä kysyttiin saatavuustarkastuksen takia ja se näytti ettei osoitteeseeni ole saatavilla teidän kaapelikorttia. Muistelin vain, että minulla on joskus aikaisemmin ollut kaapelikortti teidän kautta ja samassa osoitteessa.



 



 



Joten olisiko se jotenkin mahdollista tätä kautta?



 



Terv. Joel laakso

Moikka @Juueli ja tervetuloa mukaan tänne Klaaniin! :)



 



Tätä kautta emme käsittele asiakastietoja, joten oikea reitti homman hoitamiseen on Omat Sivut jos sulla on Sonera Tunnus (liittymiä meiltä).



 



Muussa tapauksessa kannattaa pirautella meille! :)



 



Eli otahan yhteyttä jommalla kummalla tyylillä niin saadaan täältä päästä tarkistettua asia. :)


Vastaa