Skip to main content

05.03. - 04.05.2015 välillä Sonera on myöntänyt meille kymmenen (10) leffalippua erilaisten ongelmien johdosta. Olemme katsoneet niillä kolme (3) tai maksimissaan neljä (4) elokuvaa. Nyt videovuokraamo ilmoittaa, että meillä on enään kaksi (2) elokuvalippua jäljellä. Lippuja myönnettäessä, eikä palvelussa ole ilmoitettu mitään katseluaikaa, joten asiakkaana oletamme, että liput ovat voimassa toistaiseksi.

 

Kysymys kuuluu, mihin ovat kadonneet elokuvaliput?

Näissä on aina jonkinlainen aikaraja olemassa. Normaalisti näissä käytetään 3kk aikarajaa, mutta joissain spesiaalitilanteissa voi olla myös lyhyempi pätkä käytössä. Sellaista mahdollisuutta ei ole käytössä, että olisivat toistaiseksi voimassaolevana. Mikäli haluat, että asiaa tarkistellaan, niin laittele asiakaspalvelulle viestiä Facebookissa tai Twitterissä.


Eikö ole kohteliasta ilmoittaa, että leffaliput ovat määräaikaisia? Yleensä liike-elämässä ne ovat toistaiseksi voimassa, jos ei toisin ilmoiteta. Enkä minkään laskuopin mukaan saa edes tuota kolmea (3) kuukautta täyttymään. Toisaalta nythän kyseessä Sonera, niin kaikki on mahdollista, millä hankaloitetaan asiakkaan elämää. Saatanhan minä lippujen perään kysellä, mutta onko se aina niin hankala ymmärtää, että kaikki asiakkaat eivät käytä Facebookia tahi Twitteriä?


Meihin voi olla yhteydessä toki Facebookin ja Twitterin lisäksi myös esimerkiksi Omien Sivujen kautta, chatilla (kysy meiltä) tai palvelupyynnöllä. Soittaminenkin tarvittaessa on toki mahdollista, mutta suosittelen kyllä Omia Sivuja. :)



 



Tuosta leffalippujen voimassaoloajasta tosiaan pitäisi muistaa mainita, esimerkiksi asiakaspalvelussa.



Tästä onkin viimeaikoina keskusteltu ja tieto voimassaolosta tullaan lisäämään leffalipuista lähteviin tekstareihin/sähköposteihin.



 



 


Vastaa