Skip to main content

hei !

miksi en pääse käsiksi omin sivujen kautta mix kanavien vaihtoon.

ilmoittaa :

Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle.

Kyllähän se Mix-kanavanvaihto Omilta Sivuilta pitäisi edelleen löytyä. Miten jos kokeilet toisella selaimella, tapahtuuko tämä sama?


tällainen teksti ilmestyy ;

Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle.

Toivottavasti löydät etsimäsi!


Näetkö kaikki muut palvelut siellä ihan normaalisti? Melkein kannattaa ottaa sieltä Omien Sivujen chatin kautta meidän asiakaspalveluun yhteyttä, siellä on kaverit paikalla 24/7. Saat kanavat vaihdettua saman tien.


Kaikki muu toimii mutta en pääse kanava mix osiolle.

Ilmoittaa että näillä tunnuksilla ei pääse vaihtamaan kanavia.

Aikasemmin toiminut ihan ok


Oothan kirjautunut nimenomaan Sonera Tunnuksilla? Eli verkkopankkitunnuksien tai mobiilivarmenteen avulla luoduilla ? Tarvittaessa sellaset voit luoda täällä kohdassa "Hanki Tunnukset".
Voit tosiaan tarvittaessa olla yhteydessä meidän asiakaspalveluumme jotta saadaan homma hoidettua. :) 


Minulla täysin sama ongelma, aiemmin toiminut ihan hyvin tuo vaihto, nyt ilmoittaa: "Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle.

Toivottavasti löydät etsimäsi!"


Minulla myös   sama ongelma, aiemmin toiminut ihan hyvin tuo vaihto vielä kuukaus sitten, nyt ilmoittaa: "Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle.

Toivottavasti löydät etsimäsi!"      

 

Omilla sivuilla Sonera tunnuksilla, muut asiat siellä toimivat.

Chat jonossa sijalla 82. en jaksa vieressä odotella montaa tuntia, voisivat vastata siellä laitettuun kysymykseen.



@RaMaria kirjoitti:

Oothan kirjautunut nimenomaan Sonera Tunnuksilla? Eli verkkopankkitunnuksien tai mobiilivarmenteen avulla luoduilla ? Tarvittaessa sellaset voit luoda täällä kohdassa "Hanki Tunnukset".
Voit tosiaan tarvittaessa olla yhteydessä meidän asiakaspalveluumme jotta saadaan homma hoidettua. :) 


Ei toimi teidän päässä nyt nämä MIX kanavien vaihto.Voisiko JOKU TEHDÄ ASIALLE JOTAIN???? Toisillakin sama ongelma.Tiedoksi vielä että on kyseessä siis kaapeliverkon kautta toimiva nettiliittymä mistä ei vaihdeta mitään MIX paketin sisältöä kaukosäätimellä....teidän päästä tuleva virheviesti liitteenä...


Otet kirjoittanut tästä vuonna 2015. Telia ei ole kehittynyt siitä yhtään. Tänään. 1.4.2017 SAMA ONGELMA ON VOIMASSA MINULLA MYÖS!!!

 

Kannattaa muistaa kuinka ruotsalaiset kyykyttävät suomalaisia:

1. Nordea panee muut maat maksamaan heidän takuumaksujaan. Asiakkaat tuovat vain hiekkaa pankkisaleihin.

2. Caruna ylihinnoittelee sähkön siirtosopimuksia

3. Telian palvelut eivät pelaa koska ei palkata riittävästi henkilökuntaa puhelinvastaamiseen eikä chat-palveluun. Nettisivut surkeat . Eivät toimi.

Kannattaa valita suomalainen yhtiö niin tekniikka pelaa ja nopuden on sitä mitä on luvattu!

 



@Herra147 kirjoitti:

hei !

miksi en pääse käsiksi omin sivujen kautta mix kanavien vaihtoon.

ilmoittaa :

Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle.


Tunnettua TELIA-laatua! olen siirtynyt suomalaisen operaattorin palveluihin. Nopeuden toimivat, nettisivut toimivat, WIFI-yhteydet toimivat. Toisin on TELIAlla, joka kyykyttää suomalaisia. Eivät hanki riittävästi henkilökuntaa puhelinpalvaluun, chat-palveluun. Nettisivut surkeat. Eivät toimi.


Telian palvelut sähköisenä eivät toimi. Ainoa keino on marssia Telia operaattoritiskille, jos selaisen löydät.

Surkeat palvelua!


Mix pakettien päivittäminen Telia.fi -sivuilla on tällä hetkellä poissa pelistä. Kanavien vaihtamien onnistuu digiboksin kautta normaalisti, mutta Kaapeli-Tv asiakkaiden kanavavaihtoja ei itsepalveluna voi juuri nyt tehdä. Eli jos Kaapeliasiakkaat haluavat Mix paketin kanavia muokkailla, hoituu se Asiakaspalvelun kautta. Yhteydenottokanavat löytyy täältä.


Vs: MIX-kanavapaketti[ Uusi ]

Tässä onkin nyt vähän muusta probleemasta kyse kuin pelkästä linkin korjauksesta. Eli Mix kanavien vaihtaminen ei onnistu Telia.fi -sivustolla tällä hetkellä lainkaan. Vika on korjauksessa mutta tarkempaa aikataulua ei tällä hetkellä ole tiedossa. Mikäli Kaapeli-Tv asiakkaat haluavat muokata Mixin sisältöä, onnistuu se tällä hetkellä Asiakaspalvelun kautta.

Tykkäsitkö? Paina peukkua! | Hyväksy viesti ratkaisuksi jos asia ratkesi tällä. | Apua saat myös Omilta Sivuilta.

 Miksi ei kerrota todellinen syy mistä kyseinen vika johtuu. Kyllä se nyt kuuluisi laittaa vikatiedoitteisiin että kaikille tulisi tieto kyseisestä viasta. Kaapeli-Tv asiakkaat eivät taida olla niin tärkeitä asiakkaita Telialle..
 
 
 

Ei toimi ei! Vättämättä ei tarvii mitään vaihtaakkaan. Onkos muuten tietoa onko Viasat history kanavassa suomenkielinen tekstitys?



@Roope2015 kirjoitti:

Ei toimi ei! Vättämättä ei tarvii mitään vaihtaakkaan. Onkos muuten tietoa onko Viasat history kanavassa suomenkielinen tekstitys?


Ainakin suoraan satelliitista vastaanotettuna on, eiköhän Teliakin sen samasta satelliitista vastaanota eli tekstityksen pitäs löytyä.


Vastaa