Skip to main content

Hep, minulla on Sonera Viihde Peruspaketti tallennuksella, jota mainostetaan mm. näin:

 

"Kun tilaat Peruspaketin tallennuksella, voit irrottautua perinteisistä tv:n katseluaikatauluista – tallennamme kanavat puolestasi ohjelmakirjastoon 7 päivän ajaksi."

 

Nyt varsinkin kun oli ns. KotiTV:n puolella ongelmia tallennuksissa, niin yksi tallennus on kadonnut bittiavaruuteen, niin kiinnostaisi kovasti tietää että miten noita 7 päivän automaattisia tallennuksia oikein pääsee katselemaan.

 

Ei löydy Kirjastot/Tallenteet osiosta, eikä haulla. Vai onko niin että se ei koske ihan kaikkia ohjelmia? Tuossa kyllä puhutaan kanavista ja sen kyllä ymmärrän niin että pystyisi katsomaan kaikkia kyseisen kanavan ohjelmia.

Huoh:

 

"

Löytyykö ohjelmakirjastoista kaikki kyseisen kanavan ohjelmat viikon ajalta?

Ohjelmakirjastosta löytyvät kaikki ne ohjelmat, joihin on olemassa lupa. Tästä johtuen kaikkien kanavien kaikki sisällöt eivät löydy. Ohjelmat, jotka tallentuvat automaattisesti ohjelmakirjastoon, on merkitty netti- ja mobiilipalvelun selainversion ohjelmaoppaassa Play-merkillä.

"


Tosiaan, kaikki ne ohjelmat tallentuvat kirjastoon 7pv ajalta joihin meillä on kanavatuottajan lupa. Mikähän ohjelma mahtoi nyt olla kyseessä joka on häviksissä??


Eipä tuolla nyt enää mitään väliä. Nielin pettymykseni ja katsoin IMDB:stä kyseisen jakson juonikuvauksen. Sen sijaan ihmettelen miksi mainostatte joissain paikoissa hieman harhaanjohtavasti tätä ominaisuutta.

Eihän sonera voi mainostaa tuotetta lupaamalla, että ohjelmat mihin heillä on lupa löytyy kirjastosta. Sehän myy vähemmän. Mainonta tuntuu saavan olla harhaan johtavaa. Kanavapaketteja(määräaikaisena) myydään mainostamalla ohjelmia ja urheiluliigoja, vaikka heidän sopimuksensa olisivat katkolla, eli eivät tiedä jatkuuko mainostetun ohjelman tai lliigan näyttöoikeudet (mestareiden liiga).

 



@mrela kirjoitti:


Eihän sonera voi mainostaa tuotetta lupaamalla, että ohjelmat mihin heillä on lupa löytyy kirjastosta. Sehän myy vähemmän. Mainonta tuntuu saavan olla harhaan johtavaa. Kanavapaketteja(määräaikaisena) myydään mainostamalla ohjelmia ja urheiluliigoja, vaikka heidän sopimuksensa olisivat katkolla, eli eivät tiedä jatkuuko mainostetun ohjelman tai lliigan näyttöoikeudet (mestareiden liiga).



 






Joudumme toki aina mainostamaan ja myymään paketteja niillä sisällöillä, mitä paketeissa sillä hetkellä on. Ohjelmayhtiöillä on kuitenkin täysi valta muokata pakettejaan juuri sellaiseksi kuin haluavat ja meillä ei ole siihen mitään mahdollisuutta vaikuttaa. Toki viestitään asiakkaille, että mihin saakka eri lajien sopimukset on voimassa, mikäli asiakas kysyy jotakin tiettyä sarjaa tai lajia. Olemme myös Soneralla joustavia pakettien vaihdon kanssa, mikäli asiakas haluaa muutoksia tehdä niin monesti ne kyllä onnistuu.


Esim tällähetkellä mobiilipuolella on yle1 ohjelmakirjastossa viikon aikana peräti 15 eri ohjelmaa, MTV3-kanavalla puuttuu paljon ohjelmia. Mikä nyt on ongelmana?

@Tolvananen kirjoitti:
Esim tällähetkellä mobiilipuolella on yle1 ohjelmakirjastossa viikon aikana peräti 15 eri ohjelmaa, MTV3-kanavalla puuttuu paljon ohjelmia. Mikä nyt on ongelmana?


Näistä tallennusongelmista on jo keskustelu käynnissä täällä ketjussa. Korjaukset ovat käynnissä ja tilanne pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian. Tämä on toki surullinen tilanne, kun ongelmat ovat jatkuneet jo jonkin aikaa.


Vastaa