Otin Sonera Viihdee mobiili- kokeilujakson jossa sain 3kk HBO Nordicia. Päätin että en haluakaan tätä palvelua, mutta sen peruminen tuntui olevan vaikeaa. En pääse Soneran Omille Sivuille koska ne ovat ilmeisesti äitini hallinnassa(?). Lähetin perumispyynnön, mutta en saanut vastausta onnistuiko peruminen. Yritin tänään kirjautua Sonera Viihteeseen varmistaakseni onko palvelu vielä käytössäni, mutta en päässyt kirjautumaan. Koitin palauttaa käyttäjätunnukseni sähköpostiin, mutta sähköpostissa käyttäjätunnukseni oli "null". Muistaakseni käyttäjätunnukseni Sonera viihteeseen oli jusuh. Pystyttekö varmistaa onko käyttäjälläni vielä "tilaus", ja meneekö 3kk päästä tililtäni maksu?
Hei!
Itse suosittelisin soittamaan puhelinaspaan niin, että te kummatkin olette kuulolla. Ehkä helpointa selvittää tuo kuvio.
---
Täällä klaanissa kun ei voida tutkia palveluiden ongelmia tunnistamista vaativalla tasolla. Itsekin olen vain asiakas, eikä minulla ole työkaluja asian selvittämiseen.
Tervetuloa Klaaniin
Ja 3 kk:n määräaikaisuuden loputtua, se ei automaattisesti lopu vaan muuttuu maksulliseksi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.