Skip to main content

Elikkäs mobiili-appi alkoi kaatuilemaan päivityksen jälkeen, muutaman minuutin välein. Kun katsoo ohjelmia kirjastosta, ohjelma kaatuu muutaman minuutin välein niin, että ääni kuuluu, mutta kuva on pysähtynyt. Kuvan laatu menee välillä todella huonoksi vaikka yhteys on Sonera Viihteen nettiyhteyden kautta, eli huonoa yhteyttä ei voi syyttää. Suoraa tv-lähetystä katsottaessa ääni kuuluu, mutta kuva on mustana. Olen kokeillut kahdella laitteella. Samsung Galaxy Tab 2 ja Galaxy Nexus. Ohjelmat asennettu uudelleenkin, mutta ei vaikutusta. Onko nyt niin, että päivityksen jälkeen mobiili-appi ei tue enää vanhempia laitteita. Jos näin, niin voisin ottaa tuon vanhemman version mielelläni, koska toimi ihan hyvin.

Viimeisimmästä päivityksestä on jo jonkin aikaa, eikä tälläistä vikaa ole tullut ainakaan vielä tietoon vanhempien laitteiden kanssa. Nuo oireet voisi kyllä viitata nettiyhteyteenkin. Onko Viihteen digiboksi sinulla nyt kuitenkin toiminut pätkimättä ja saatko jonkun toisen nettiyhteyden kanssa koitettua vielä, että miten Viihde näillä mobiililaitteilla toimii?

Jos kaikesta huolimatta tämä sama ongelma jatkuu, niin käy tekemässä meille vikailmoitus vaikka Omilta sivuilta, että saadaan vika selvitykseen. Laita vikailmoitukseen mahdollisimman tarkat tiedot laitteistasi.


Hei. Viihteen digiboksi on mielestäni toiminut moitteetta. Ongelma ilmeni puhelimellani myös puhelimen omalla mobiilin yhteydellä, mutta se on kyllä 3g-yhteys. Yritän päästä kokeilemaan vielä jollain muulla yhteydellä. Ohjelma toimi kyllä tosiaan aikaisemmin ennen sitä päivitystä, joka siis tuli jo kauan sitten. En ole vain saanut aikaiseksi viestitellä tästä.

Vastaa