Skip to main content
Joudun nyt avaamaan taas uuden aiheen kun aiempaan ei enää vastata:

Hei, olen saanut teiltä laskun koskien sonera viihde mobiilia. Pakettiin sai aluksi ilmaiseksi kanavapaketteja kokeiltavaksi ja peruutin kyseiset kanavapaketit ennen kuin ilmaisjakso päättyi. Nyt kuitenkin sain teiltä laskun silti koskies kanavapaketteja. En ole tehnyt mitään rinnakkais tunnusta eikä minulla näy omilla sivuilla että mitään kanvapaketeita olisi käytössä. Miten on mahdollista että minua silti laskutetaan?
Heippa Olliha,

täällä näkyy että 12.09.2014 on tilattu käyttöön mobiiliviihde, johon on aktivoitu käyttäjätili, sekä rinnakkaistili. Voiskohan olla että epähuomiossa olet luonut myös tuon rinnakkaistilin?

Maksulliset kanavapaketit olet irtisanonut joo, mutta rinnakkaispaketeista on laskua tullut, kuten niistä normaalisti tuleekin.

Tein nyt niin, että irtisanoin tuon rinnakkaistilin, täältä näkyy että tunnusta ei ole aktivoitu ollenkaan.

Hyvitän myös saamasi laskun kokonaisuudessaan.
Tulet näistä saamaan vielä yhden laskun, hyvitän senkin sinulle myös. Jään henkilökohtaisesti seuraamaan tilannetta. 🙂

Vastaa