Olen ollut nyt noin kolme vuotta Sonera Viihde -palvelun asiakas.
Olen syksyllä vaihtanut työnantajaa ja uusi työnantaja tarjoaa etuna internet-yhteyden työntekijöilleen. Etu poissulkee Viihde-paketit eli työnantaja maksaa vain internet-yhteyden mikä toki on täysin ymmärrettävää.
Olen jo selvittänyt, että laskun jako ei teillä onnistu niin, että Viihde-osuus jäisi minun maksettavakseni ja voisin tehdä kululaskun tuosta internetyhteyden osuudesta tai osoittaa sen laskun suoraan työnantajalleni.
Kysyin tämän selvittyä asiakaspalvelijaltanne, että onko mahdollista muuttaa viihde-palvelu kesken sopimuskauden pelkäksi laajakaistayhteydeksi. Tämä ei kuulemma ole mahdollista?
Nyt kysyisin mielipidettä sekä faktaa siihen, että mitä tarkoittaa toimitusehdoissanne seuraava kohta:
Asiakkaalla on kuitenkin oikeus irtisanoa määräaikanen sopimus päättymään kahden viikon kuluttua irtisanomisesta, jos hän on joutunut maksuvaikeuksiin sairauden, työttömyyden tai vastaavan hänestä riippumattoman syyn takia, taikka jos sopimuksen pitäminen voimassa muun erityisen syyn takia on hänen kannaltaan kohtuutonta.
Kuka määrittää sen mikä on kohtuutonta? Mielestäni on kohtuutonta pakottaa asiakas pitämään palvelu sopimuskauden loppuun saakka jos hänellä on mahdollista saada palvelu esimerkiksi työnantajan kautta etuna.
Ja tässä ei edes ole (vielä) kyse siitä, että haluaisin irtisanoa koko palvelun vaan muuttaa palvelu sellaiseksi, että voin hyödyntää työnantajan tarjoamaa etua.
Mielestäni tämä irtisanomis/muutostarve menee tuohon kohtuuttomuuden määritelmään ja minun tulisi saada muuttaa tämä liittymä.
Sonera Viihde palvelun irtisanomiseen riittävät perusteet?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.