Voisit näin alkuun koittaa resetoida digiboksin näiden ohjeiden kanssa.
Jos 1080i kuitenkin toimii normaalisti niin vika voi johtua digiboksista, TV:stä tai HDMI/scart-kaapelista. Voisit testailla vielä vaihtaa HDMI-kaapelia TV:n toiseen HDMI-paikkaan tai jos Scart-kaapeli on käytössä niin se kannattaa irrottaa ja testata toimivuus HDMI:llä. Mahdollisuuksien mukaan kannattaa myös testailla toisella HDMI-kaapelilla ja vaikkapa toisella TV:llä tai näytöllä, jos sellainen sattuu löytymään. Näillä tempuilla saadaan vikaa jo aika pitkälle rajattua.
Ihan varma en ole mitä tarkoitetaan, mutta täällä on ollut samanlaista oiretta. On ollut niin vähäistä etten ole vielä viitsinyt kommentoida.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.