Soneran omille sivuilleni kirjauduttuani näkyvät kaikki tietoni olevan oikein sekä ajantasalla. Pyysin operaattoria lakkauttamaan sähköpostiosoitteeni. Nyt en voi kirjautua Sonera Viihteeseen, kun sinne ei ole päivittynyt tämä edellä mainittu muutos. Uutta sähköpostiosoitettani ei tunnisteta. Olen pyytänyt salasanaa ja kokeeksi myös käyttäjänimeä mutta mihinkään sähköpostini kansioon ei ole mitään saapunut. Laskutustietojen kohdalla saatoin päivittää muuttuneen sähköpostiosoitteeni mutta Sonera Viihteen kohdalla joku customer service henkilö hoiti homman manuaalisti. Olen soittanut monta kertaa ja keskustellut chat ikkunassa. Vaikuttaa siltä, ettei kukaan Soneralla tiedä, mitä tässä ongelmassa pitäisi tehdä. Onneksi kuitenkin laskutus pelittää, hope so.
Sivu 1 / 1
Kyllähän asia täytyy nyt saada selvitettyä. Jos voisit olla yhteydessä vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm), niin saadaan asia heti selvitykseen, tehdään tarvittavat korjaukset ja varmistetaan palvelun toimivuus.
@Pekka_Koo kirjoitti:Kyllähän asia täytyy nyt saada selvitettyä. Jos voisit olla yhteydessä vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm), niin saadaan asia heti selvitykseen, tehdään tarvittavat korjaukset ja varmistetaan palvelun toimivuus.
Jihuu, nyt toimivat kaikki, Kiitos Sinulle ja kaikille niille, jotka ovat tätä ongelmaani olleet ratkaisemassa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.