Soneran omille sivuilleni kirjauduttuani näkyvät kaikki tietoni olevan oikein sekä ajantasalla. Pyysin operaattoria lakkauttamaan sähköpostiosoitteeni. Nyt en voi kirjautua Sonera Viihteeseen, kun sinne ei ole päivittynyt tämä edellä mainittu muutos. Uutta sähköpostiosoitettani ei tunnisteta. Olen pyytänyt salasanaa ja kokeeksi myös käyttäjänimeä mutta mihinkään sähköpostini kansioon ei ole mitään saapunut. Laskutustietojen kohdalla saatoin päivittää muuttuneen sähköpostiosoitteeni mutta Sonera Viihteen kohdalla joku customer service henkilö hoiti homman manuaalisti. Olen soittanut monta kertaa ja keskustellut chat ikkunassa. Vaikuttaa siltä, ettei kukaan Soneralla tiedä, mitä tässä ongelmassa pitäisi tehdä. Onneksi kuitenkin laskutus pelittää, hope so.
Sonera Viihteeseen kirjautuminen
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
