Skip to main content

Soneran avustaja ei löydä modeemia zyxel p-660hn-t1a-v2

  • 20. maaliskuuta 2015
  • 2 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Soneran avustajan ohjeissa luvataan sen pystyvän korjaamaan modeemin virheelliset asetukset.Ongelma on vain siinä,että avustaja ei löydä modeemia,vaikka se on tuettujen listalla!Laite on MacBook pro ja modeemi zyxel p-660hn-t1a-v2

2 kommenttia

  • Ex-telialainen
  • 148 kommenttia
  • 23. maaliskuuta 2015

Antaako tuo Avustaja jotain tarkempaa virheilmoitusta missään vaiheessa? Miten tuo tietokoneesi on yhdistetty modeemiin? Oliko tietokoneesi langattomasti yhdistetty modeemin vai verkkokaapelilla ja olitko jo testaillut jonkun toisen tietokoneen kanssa?


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 23. maaliskuuta 2015

Eipä kerro avustaja sen tarkempia,kokeiltu on verkkokaapelilla ja langattomalla.Tosin kaapelin hetkellinen irroittaminen tuo viestin "avustaja etsii modemia zyxel p-660hn-t1a-v2".Toisella koneella ei ole kokeiltu.


Vastaa