Skip to main content
"Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä. Olehyvä ja odota, älä käynnistä digiboksia uudelleen" Avattaessa valkoinen ruutu, ja virtapiuhan irroittamisen jälkeen (digiboksista) jää 97% kohdalle jumiin...

Kokeile vielä uudelleen ottaa digiboksista virtajohto irti ja laittaa takaisin. Viihteessä oli juuri viestisi kirjoitusaikaan Viihteen huoltotyöt menossa. Jos pelkästä virtabuutista ei edelleenkään ole apua, tee digiboksille resetointi tämän ohjeen mukaan: http://bit.ly/17dFTWA


Olen kaapeliteeveeasiakas ja yritän katsoa Soneraviihdettä netin kautta, mutta tulee koko ajan tällainen virhekoodi:
Cs13:6013



@erkkipj kirjoitti:

Olen kaapeliteeveeasiakas ja yritän katsoa Soneraviihdettä netin kautta, mutta tulee koko ajan tällainen virhekoodi:
Cs13:6013


Hei! Löysin tälläisen englannin kielisen ohjeen, joka on auttanut joitakin tuon virhekoodin kanssa ja viihde on toiminut sen jälkeen : 

 Quit all open browsers - including this window! You may want to print the following steps.
Press and hold the Windows key and tap the letter R on the keyboard at the same time.
Type %programdata% then select OK.
Open the Microsoft folder.
Open the PlayReady folder.

If the PlayReady folder is missing, you either do not have administrative privileges or your Silverlight installation has become corrupt and needs to be reinstalled.
To continue, log in as an administrator on your computer, or take your computer to your system administrator for more help.
If you are logged in as an administrator, use the Microsoft Fix it Tool linked at the top of this article, or see the How to clean a corrupted Silverlight installation and then reinstall Silverlight article on the Microsoft Support website.

Right-Click on mspr.hds and click Delete.

If unable to delete the mspr.hds file, skip step 7.

Open a web browser and play your movie or TV show again.

Jos tämäkään ei auta, ota yhteyttä asiakaspalveluun vaikka omien sivujen chatin kautta.


Sain Soneran FB-chatin kautta ohjeen, millä ongelma ratkesi.

Hide content

:smileyhappy:


Ympäristönä siis WIN10+IE11.
Sonera/Pekka:
"Voisit vielä kokeilla poistaa yhden tiedoston, eli sammuta selain ja mene Resurssienhallinnan kautta hakemistoon C:ProgramDataMicrosoftPlayReady ja poista sieltä tiedosto mspr.hds. Tämän jälkeen käynnistä tietokone uudelleen ja kokeile kirjautua IE:n kautta Soneraviihteeseen uudelleen."

 

 

Lisäys: Tiedoksi kaikille Windows10;n käyttäjille; Microsoft Kaupasta löytyy erillinen Soneraviihde-sovellus, mikä toimii suoraan työpöydältä ja tukee Google Castia sekä AirPlayta!
Sovellus on ilmainen, toimii hienosti ja voidaan unohtaa Silverlight-räpellys.


Pieni takaisinveto :smileyembarrassed:

Ei toimikaan Google Cast/AirPlay ainakaan vielä, vaikka sovelluksen lisätiedoissa näin luvataan!


Vastaa