Skip to main content

Soneraviihde virhekoodi Cs13:6002

  • April 2, 2016
  • 3 kommenttia
  • 22 katselukertaa

Ongelma alkoi eilen, kun yritin katsoa soneraviihdettä niin selaimella kuin puhelimellakin. Kun jotain kanavaa yrittää katsoa, selaimella tulee viesti "Toistoa ei voitu aloittaa (Virhekoodi: Cs13:6002)" ja puhelimella "Toistoa ei voitu aloittaa. Tämä saattaa johtua siitä, että laite on rootattu..."

 

Kokeilin Silverlightin poistamista ja uudelleenasennusta, ei auttanut. Puhelinkaan ei ole rootattu ja silläkin kokeilin sovelluksen poistoa ja uudelleenasennusta.

 

Missä vika?

3 kommenttia

  • Ex-telialainen
  • April 4, 2016

Kyllä tuo nyt vaikuttaa siltä, että vika on itse Viihde-tilissä/tunnuksessa. Suosittelisin tekemään vikailmoituksen Omien sivujen kautta tai voit myös soitella suoraan meidän vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm).


  • Uusi jäsen
  • July 18, 2016

Itselläni toi on alkanut valittamaan että joku muukin käyttäisi tunnusta kun on tuolta jotain katsonut,salasana vaihdettu ja valitti kuitenkin samaa?.Näkyykös jostain että mistä ip:stä tota käytetään?.


  • Ex-telialainen
  • July 18, 2016

@arapahoe kirjoitti:

Itselläni toi on alkanut valittamaan että joku muukin käyttäisi tunnusta kun on tuolta jotain katsonut,salasana vaihdettu ja valitti kuitenkin samaa?.Näkyykös jostain että mistä ip:stä tota käytetään?.


IP-osoiteita ei näe mistään, mutta pistä Omilta Sivuilta vikailmoitusta tulemaan, niin selvitetään mikä tuossa on tilanne. Kenenkään ulkopuolisen ei kyllä pitäisi päästä käyttämään tunnusta, varsinkin jos salasanan vaihdoit myös. Joku muu ongelma tuossa on oltava.