Skip to main content

Tässä kun kanavat tökkivät kolmatta päivää peräkkäin, niin on herännyt mieleen, että kuinka paljon häiriöitä tuotteessa asiakkaan oon siedettävä, ennen kuin voi purkaa ja keskeyttää voimassa olevan sopimuskauden? Se vielä menettelisi, jos ilmaiskanavat eivät toimisi, mutta kun maksaa kuukausittain 100 euroa maksukanavista, ja katsominen ei onnistu, niin minkälainen haitta mahtaisi olla riittävä syy sopimuksen purkamiselle?



 



 



Edit RaMaria: Otsikko

Ensin  tulee antaa mahdollisuus yritykselle korjata tilanne. Suosittelen siis tekemään vikailmoituksen jos digiboksin ja reitittimen resetoinnit ei auta.



 



Jos ei ratkaisua löydy vikailmoituksesta huolimatta sopimuksen purkaminen tai irtisanominen toki saattaa tulla kyseeseen.


Vastaa