Skip to main content

Sain Spothify 3kk lahjan Soneralta. Minulla on premium tili, miten hyödynnän lahjani?




Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.

Hei rakkinet ja tervetuloa Klaaniin!



 



Nyt voit kuunnella musiikkia, ladata musiikkikappaleita ja luoda omia soittolistoja laitteellesi, johon olet ladannut Spotify sovelluksen.



Premium tili antaa mahdollisuuden kuunnella musiikkia ilman mainoksia ja haluamassasi järjestyksessä.



Täällä vähän vinkkiä alkuun : http://spotify-soittolistat.weebly.com , http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/06/30/ota-kesamusa-haltuun-vinkkeja-spotifyn-kayttajille , https://support.spotify.com/fi/learn-more/guides/#!/article/save-your-music-with-playlists



 



Täällä on loistava blogi Klaanipäälliköltämme Spotifysta : http://klaani.sonera.fi/t5/Blogi/Mina-ja-Spotify/ba-p/100146


Eli koska edellinen ilmeisesti vastasi vähän ohi kysymyksesi 😉 Jos sinulla jo on ennestään siis Spotifyn Premium tili, käytännössä irtisano tilauksesi, ja kun tili muuttuu Free tilaan, käy omasonerassa kytkemässä tuo ilmainen 3kk tiliisi kiinni (siellä kysytään mihin tiliin liitetään), jolloin saat sen premiumiksi 3kk ilmaiseksi. Kun 3kk tulee täyteen alkaa Sonera laskuttaa sitten tuota puhelinlaskusi yhteydessä, ellet lopussa sitä käy irtisanomassa omasoneran kautta.

Pahoittelut että käsitin kysymyksesi väärin :smileyembarrassed:



Sinulla siis oli jo ennestään Spotify Premium tili, joten pitää toimia kuten @ByteHeaven tuossa neuvoi.


Moi,

 

käytän nyt tätä ketjua koska kyse on tosiaan tuosta spotify premiumista, mutten pääse sitä edes aktivoimaan. Kahdesti olen jo tänään chatista apua kysynyt, muttei noista neuvoista apuja ollut, eli miten kummassa saisin aktivoitua tuon edun. Itsellä on free-tili spotifyssä, joten se ei ole ongelma, mutta kun soneran sivujen kautta ei pääse edes kirjautumaan spotifyhyn. Ei fb-tunnuksilla, siitä lähtee herjaukset eteenpäin että invalid redirect url, mutta ei pääse myöskään omilla tunnuksilla sisään, ei anna kirjautua, mitään ei tapahdu tunnuksen ja salasanan kirjoittamisen jälkeen vaikka kuinka naputtaisi loginia, niin ei. Mikä soneran sivuja vaivaa, ovat suoranaisesti v****lleet eilisestä saakka kun oma liittymä heille vaihtui, eikä sopimukseen merkityt tiedotkaan ole mennyt eteenpäin vaan koitetaan laskuttaa ylimääräistä joka kaikki jo pyyhittiin liikkeessä pois sovitusti. Näinkö huono tämä olikin?


Jos siis koitat liittää sitä omilla sonera sivuilla ja yrität käyttäjätunnukseksi FB tunnusta ei onnistu, hae sivulta https://www.spotify.com/fi/account/overview/ käyttäjätunnus (siinä ekana) joka on jokin numerosarja, jos olet regannut tuon FB tunnuksella, etkä suoraan spotifyn sivulle luoden käyttäjätunnuksen (nimimerkki: tuota tutkailin, kun tyttärelle aktivoin spotifytä). Soneran sivulla olemassaolevaksi spotify käyttäjätunnukseksi laitetaan siis tuo numerosarja.


Vaikka on fb-tunnuksilla niin siinä on nimimerkki. Enkä silläkään pääse kirjautumaan soneran kautta spotifyn sivuille. Että en nyt tiedä missä mättää. Pitänee kaivella vielä kone kätköistään ja kokeilla sillä jos onnistuu. Millään yhdistelmällä en nimittäin numerosarjaa mistään löydä, vaikka ensimmäinen tili fb:n kautta onkin ja siihen tosiaan tuon tahtoisin liittää.

 

Edit. Noh, koneen kautta tuota etua ei enää edes löydy. Sonerahan on huippu operaattori...:smileyfrustrated:


Hei Droidi ja tervetuloa Klaaniin!



 



Joko kokeilit näitä Soneran ohjeita? https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotify-Premiumin-kayttoonotto?id=1162


Sain apua vasta asiakaspalvelusta, sieltä laittoivat tuon päälle. Ja ensimmäistä kertaa sain sähköpostiinkin tiedot spotifysta, tästä premium-ajasta, että jospa näillä pärjäisi. Mutta kiitti ^sinulle vielä tuosta linkistä. En ehtinyt sitä lukemaan edes läpi, kun tili oli vaihtunut freestä premiumiksi. 🙂 Hienosti pelasi tällä kertaa. Nyt voi sanoa että kolmas kerta toden sanoi, kun asiakaspalveluun otti yhteyttä. Hurraa!

No kiva että vihdoin alkoi asiat sujua :)


Hei pohdiskelin tälläistä! Sähköpostissa jonka sain Soneralta annetaan aktivointilinkki, joka on voimassa 14 vuorokautta. Tarkoittaako tämä sitä että näiden 14 vuorokauden jälkeen 3kk:den ilmainen Premium etu ei ole enää hyödynnettävissä vai koskeeko se ainoastaan linkkiä? Maksan tällä hetkellä jo Premiumista ja peruin tilauksen jotta voisin yhdistää edun tililleni, mutta se loppuu vasta kuukauden päästä. Voinko siis hyödyntää edun kuukauden päästä vai ainoastaan nyt?



@ekh11 kirjoitti:

Hei pohdiskelin tälläistä! Sähköpostissa jonka sain Soneralta annetaan aktivointilinkki, joka on voimassa 14 vuorokautta. Tarkoittaako tämä sitä että näiden 14 vuorokauden jälkeen 3kk:den ilmainen Premium etu ei ole enää hyödynnettävissä vai koskeeko se ainoastaan linkkiä? Maksan tällä hetkellä jo Premiumista ja peruin tilauksen jotta voisin yhdistää edun tililleni, mutta se loppuu vasta kuukauden päästä. Voinko siis hyödyntää edun kuukauden päästä vai ainoastaan nyt?


Eiköhän tuo linkkiä tarkoita. Ainahan voit tilata premiumin uudestaan omilta sivuilta kun se nykyinen premium päättyy.

Ja jos sulla on useampia liittymiä Soneralta, niin aina 3kk välein lopetat premiumin ja tilaat toiseen niin premium on ilmainen niin kauan kunnes Sonera keksii estää tuon kikkailun ;)

 



@tilasto kirjoitti:

@ekh11 kirjoitti:

Hei pohdiskelin tälläistä! Sähköpostissa jonka sain Soneralta annetaan aktivointilinkki, joka on voimassa 14 vuorokautta. Tarkoittaako tämä sitä että näiden 14 vuorokauden jälkeen 3kk:den ilmainen Premium etu ei ole enää hyödynnettävissä vai koskeeko se ainoastaan linkkiä? Maksan tällä hetkellä jo Premiumista ja peruin tilauksen jotta voisin yhdistää edun tililleni, mutta se loppuu vasta kuukauden päästä. Voinko siis hyödyntää edun kuukauden päästä vai ainoastaan nyt?


Eiköhän tuo linkkiä tarkoita. Ainahan voit tilata premiumin uudestaan omilta sivuilta kun se nykyinen premium päättyy.

Ja jos sulla on useampia liittymiä Soneralta, niin aina 3kk välein lopetat premiumin ja tilaat toiseen niin premium on ilmainen niin kauan kunnes Sonera keksii estää tuon kikkailun ;)

 


Mulla sama tilanne. Ongelmana vain on, että en onnistu lopettamaan Spotify Premiumin tilausta, en Spotify-tililläni enkä Soneran omilla sivuillani.

Spotifyn tililläni kerrotaan Tilaus-kohdassa vain, että on otettava yhteyttä Soneraan eikä muita vaihtoehtoja ole eikä tule esiin. Soneran omilla sivuilla taas kerrotaan, että (laajakaista)tilauksen yhteydessä tähän asti laskutettu Spotify Premiumin tilausta ei voi muokata, koska laajakaistan tilaus on käsittelyssä.

Siihen (laajakaista) tuli tänään asiakaspalvelun toimesta päivitystä, jota koskevat sähköpostivahvistuksetkin tulivat jo ihan ok. Ensin puhelimessa ennen laajakaistan päivitystä aspan kanssa oli puhe, että menen tosiaan ihan normaalisti lopettamaan Premiumin tilauksen.

Sitten sen ilmaisen 3kk Spotify Premiumin saisin aktivoida (kännykän yhteyteen) tänään sähköpostiin tulleen linkin kautta - muttakun muttakun nyt vaan saisin vanhan Premium-tilauksen poikki!

Noh jospa olen liian hätäinen...pitänee katsella huomenna uudestaan Soneran omilla sivuilla pääsenkö muokkaamaan nykyistä Premium-tilausta.

 

...se vaan hiertää että mä haluun saada homman kuntoon HETI :D

 


Nämä tilaus on käsittelyssä ilmoitukset on kyllä ikäviä kun ei omilta sivuilta voi silloin muokata. Ainut keino on ottaa yhteyttä asiakaspalveluun jos heti haluaa jotain muutoksia tehdä, sieltä ainakin viimeksi onnistui vaikka itsepalveluna ei.

Spotifyn laskutus taisi Soneralla katketa aina kuukauden 21. päivä.


Vastaa