Paha tapa tulossa tosta temppuilusta ottelua vaihtaessa tapahtuvasta jäätymisestä ettei saa mitään peliä enää näkymään.
Edit ReOlivia: Upotettu kuva
Paha tapa tulossa tosta temppuilusta ottelua vaihtaessa tapahtuvasta jäätymisestä ettei saa mitään peliä enää näkymään.
Edit ReOlivia: Upotettu kuva
Lähti toimii taas
Moi @Iivari26! Hyvä, että vika korjaantui. Meillä oli tosiaan lyhytkestoinen häiriötilanne, joka vaikutti osaan Chromecast ja Win10 -laitteista. Tästä löytyy myös häiriötiedote telia.fi:llä. Tutkimme parhaillaan mistä häiriö johtui, jotta vastaavalta vältytään jatkossa.
Lyhytkestoinen? Yli 3h? Ja hyvityksiä ei ainakaan Jatkoajan keskustelupalstalle kirjoitetun mukaan ole tiedossa? Taas kerran, todella asiakaslähtöistä, eikä tippaakaan ylimielistä toimintaa Telialta. Kyllä teillä hyvin on tämä homma hallussa ja voitte olla ylpeitä itsestänne.
Käsittääkseni vika korjaantui useimmilla hyvinkin pian. Esimerkiksi tämän ketjun aloittajalla siinä on nähtävästi mennyt n. 15 minuuttia viestien aikaleimoista päätellen. Sama oli havaittavissa eilen Twitterin puolelle tulleista viesteistä. Kestikö vika sinun tapauksessa pidempään?
Ei kestänyt, mutta esim. Jatkoaikaa ja muita some-lähteitä peilaten on ollut paljon hankalampiakin tilanteita. Eikä tämä itseäni tosiaan yllätä. Joskus aikanaan Telian asiakkaana ollessani sain kyllä tottua palveluun, jossa asiakas ei todellakaan tule ensimmäisenä - ja aivan sama jatkuu edelleen.
Itse olen nyt täällä "maailman parhaassa" yhteisössä jo tuonut esille omaa tilannettani ja miten olen vastahakoisesti Liiga-paketin tilaaja. Nyt aion taas keskustella pääasiallisen käyttäjän kanssa, onko tämä aivan tarpeellinen. Itse tulen vallan mainiosti toimeen radioselostuksilla. Ei ole tippaakaan mielenkiintoa maksaa koekaniinina olemisesta. Varmaan viisaampaa palata asiaan kun tuote on oikeasti sillä tasolla, että sitä tosissaan voisi asiakkaille myydä... Tähän kun yhdistetään ikäihmisen kohdalla palvelun hankala käyttö, niin täysin per**estä teidän puuhastelunne.
Ja kuin pisteenä i:n päällä tämä "tuki". Asiakkaiden pitäisi säädellä wlan verkkojensa asetuksia, kun kaikki muut palvelut toimivat moitteetta ym. ym. Olette itsekin jo sen diagnosoineet, että sovelluksenne ei kestä ns. packet lossia juuri lainkaan. Ei se ratkaisu silloin voi olla, että asiakkaat rukkaavat verkkojaan, joka toki voi auttaa, mutta voi myös rikkoa muuten toimivan ympäristön. Ei tästä oikein ammattimainen kuva vaan välity, ei voi mitään.
Jatkaisin edelliseen vielä sen verran, että tämähän ei ollut kuitenkaan ensimmäinen kerta, kun vastaavaa - tai vastaavanlaista - virhettä tulee ja jää ainakin osittain peli katsomatta. Ymmärtäisin Telian linjauksen olla hyvittämättä tällaista mitenkään, jos kyseessä olisi tosiaan yksittäinen tapahtuma kauden aikana. Kun vastaavaa on koettu aiemminkin ja vika on tällaisessa tapauksessa kiistämättä vain ja ainoastaan operaattorin puolella, niin asiakkaan aliarvioinnin puolellehan tämä kallistuu. Ja todetaan taas, että ei yllätä alkuunkaan.
Itselläni eilen kuvanlaatukin heitteli aika paljon, tiedä sitten oliko yleisemmin tällaista havaittavissa. Eikä ollut muuten laajakaistassa tai wlan verkossa vikaa.
Ihmetyttää teidän Liiga-farssin osalta sekin, jos kaikki paukut on kohdistettu olemassa oleviin jakelukanaviin + html5, niin miten ohuella rosterilla siellä mennään kun kehitys on näinkin "nopeaa"?
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.