Skip to main content

Taas katosivat kaikki ohjelmat verkkotallenuksista. Vikaa kohta joka viikko. Mielestäni olen ostanut täydellä hinnalla toimivan paketin.Tippaakaan ei alennuksia ole tullut vaikka tuote on susi. Hinta nousee ensikuussa ja palvelu huononee.Pitänee kysyä kuluttaja-asiamihen kantaa saako Sonera toimia näin? 

Turhan usein kyllä temppuaa. Oletko Omilta Sivuilta jättänyt jo vikailmoituksen tästä?


23.10.2015 Nelonen
Klo 23.25 tulee elokuva Drive


Ohjelmaa ei saa tallennettua, kun sitä ei näy Viihteen nettitallennuksessa eikä digiboksin ohjelmaluettelossa.

 

Tein vikailmoituksen, mutta sinnekään ei pysty liittämään asiaa selventäviä kuvakaappauksia tai muitakaan kuvia.
Sanallisesti näitä on vaikea ilmaista, ja jälkikäteen varmasti vaikea todentaa ilman kuvia.


tuota drivea en minäkään saanut tallennettua vaikka näkyi ohjelmatiedoissa, heitti jotain erroria.


just, nyt koitin uudelleen, niin on kokonaan hävinnyt elokuva listalta. eli yleinen ongelma varmaan on koska et ole ainoa..näyttää pätkä puuttuvan kolmoseltakin..


Katoaako ohjelmat pysyvästi tallenteista? Itsellänikin välillä näyttää tyhjää listaa, mutta kun muutaman kerran sulkee valikkoa ja avaa uudestaan, alkaa tallenteet näkyä listassa. Tai sitten antaa verkkovirheen, 50/50.

@onikk kirjoitti:
Katoaako ohjelmat pysyvästi tallenteista? Itsellänikin välillä näyttää tyhjää listaa, mutta kun muutaman kerran sulkee valikkoa ja avaa uudestaan, alkaa tallenteet näkyä listassa. Tai sitten antaa verkkovirheen, 50/50.


Mikäli tallennus on asianmukaisesti mennyt verkkoon, niin ei se silloin poistu mihinkään, paitsi silloin 90 päivän jälkeen jolloin tallenne vanhenee.


Vastaa