En osaa tietotekniikkaa, palveluista olemme aina maksaneet. Yritän nätisti kirjoittaa. Tätä Telian toimimattomuutta Keski-Suomessa Laukaassa meillä on jankattu riittävästi kesäkuun ensimmäisestä päivästä alkaen. Minulla sekä aviopuolisollani on molemmilla oikeudet Telian asioihin. Eli asiani on puolisona: Telia TV ei toimi, 1.6. meillä kävi Helpin kaveri "korjaamassa virheet". Perävalo näkyi autosta, muttei telkkarista ostetut kanavapaketit. Puolitoista vuorokautta yritin saada olohuoneen telkkarista mitään näkymän, jotain sain. Tässä on sattunut niin monta ikävää asiaa välillä, että hirvittää Telian palvelut. Tuli postissa se "musta pyörylä". Noh, mitäs sillä sitten teet? Soita, maksa!!! Ja taas Helpin mies tulee maanantaina "korjaamaan asiat". Ai miten? Maksa lisää. Takuuta ei Telia ole tarjonnut. Oon aika vihastunut, joten en kirjoita tässä enempää.
Harmi kuulla ettei alku Telia TV:n kanssa ole sujunut ongelmitta. Mitä tuo Helpin työntekijä kävi siis ensimmäisellä kerralla tekemässä? Ymmärsinkö siis oikein, ettette silloin vielä olleet saaneet postitse tuota Telia TV -boksia, vai oliko teillä jokin aikaisempi Telia TV -boksi tuolloin käytössänne mikä ei lähtenyt toimimaan yrityksistä huolimatta?
Telia TV:n käyttöönoton voi tosiaan hoitaa Telia Helpin työntekijä puolestanne, ja myös opastaa sen käytössä. Kaikki ohjeet asennukseen toki löytyvät myös Telia TV:n käyttöönotto-ohjeista, mutta jos tuntuu siltä että homman mieluummin delegoi toisaalle, niin Helppi on tähän juuri oikea väylä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.