Skip to main content

Onko muilla seuraavanlaista ongelmaa?

Kun katsoo verkkoon tallennettua ohjelmaa ja palaa takaisin listalle (pitää tauon), lista ilmoittaa että tallennuksia ei ole vaikka ohjelmia on 220 tuntia eli paljon. Lista päivittyy kyllä kun käy jossain toisessa listassa, mutta ei siihen kohtaan missä oli vaan listan alkuun. Ja taas pitää scrollata listalla jotta löytää ohjelman jota katsoi.

Voiko tälle ongelmalle tehdä jotain, todennäköisesti ei? Eli pitää vain kestää. Jälleen yksi syy listalle "Miksi vaihtaisin Elisa viihteeseen tai kaapeli TVhen", kunhan sopimus loppuu eli noin puolivuotta vielä :)

Noin puolitoista vuotta olen viihdettä käyttänyt ja mitään suurta käytettävyyden parantamiseen ei ole tullut. Etätallennus oli hyvä, mutta kun en käytä viihdettä mobiilin kautta niin tämäkin turha.

Kokeileppa jos poistat ohjelmiston siitä digiboxilta että auttaako. Täältä löytyy ohjeet toimenpiteeseen http://bit.ly/1eXrZfB kohdasta digiboxin resetointi. Jos tuostakaan ei ole apua niin melkein kannattaa tehdä vikailmoitus sonera.fi omien sivujen kautta tai soittamalla vikapalveluun 020 690101.


Onko varma että mitkään tallenteet ei häviä? Arvelen ettei häviä koska ne on verkkolevyllä tai digiboksia.


Kyllä nuo tallennukset säilyvät tallessa resetinkin jälkeen. Käytänössä tuon digiboksin resetoinnin yhteydessä poistetaan digiboksin ohjelmisto ja palautetaan tehdasasetukset. Näiden toimenpiteiden jälkeen verkkotallennukset ovat edelleen palvelimella tallessa ja paikalliset tallenteet pysyvät digiboksin kovalevyllä.


Vastaa