Skip to main content

Tallennusta kun on jonkin aikaa katsonut ja lopettaa katsomisen ja haluaisi katsoa elokuvan loppuun, se onkin omia aikojaan hävinnyt listalta. Tai sitten tallenne häviää samantien kun katkaisee ja näkee vaan kun kuvake katoaa listalta eikä sitä löydy enää. Kyse on siis vasta parin viikon sisään tallennetusta, ei näistä kohta poistuvista. Missä vika, onko joku bugi nyt menossa? 

Toivottavasti tuo ei leviä vaan se voitaisiin korjata sitä ennen. 


Tallennusta kun on jonkin aikaa katsonut ja lopettaa katsomisen ja haluaisi katsoa elokuvan loppuun, se onkin omia aikojaan hävinnyt listalta. Tai sitten tallenne häviää samantien kun katkaisee ja näkee vaan kun kuvake katoaa listalta eikä sitä löydy enää. Kyse on siis vasta parin viikon sisään tallennetusta, ei näistä kohta poistuvista. Missä vika, onko joku bugi nyt menossa? 

Toivotan ensimmäiseksi sinut ​@JebaP lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöön! Pääset lukemaan täällä ajankohtaisia uutisia ja osallistumaan mielenkiintoisiin keskusteluihin. Kiva kun olet täällä 🙂

Ainoa tallennushäiriötilanne mikä meillä on tiedossamme lähiajalta YLE TV1-kanavalta.  Ajankohta on ennen juhannusta aikavälillä 13.6. klo 12:40 - 15.6. klo 7. Nämä tallennukset eivät ole onnistuneet ja vialliset tallenteet ovat poistettu johtuen ettei niitä pysty enää korjaamaan. Jos kyseessä ei ole kyseinen ajankohta, niin laitathan meille siitä häiriöilmoitusta tulemaan. Silloin tarvitsisimme tarkempia tietoja tästä eli mitkä ohjelmat puuttuvat tallennuksista? Tähän myös kysymys kellonajoista sekä päivämäääristä milloin näin on käynyt. 


Kiitos, onpa kiva miten nopeasti täällä vastataan 🙂 Kyse oli mtv3 ja Nelosen ohjelmista, jotka poistui. Esim Rocky 4 ja Bond-elokuva. Laitan häiriöilmoituksen.


Kiitos, onpa kiva miten nopeasti täällä vastataan 🙂 Kyse oli mtv3 ja Nelosen ohjelmista, jotka poistui. Esim Rocky 4 ja Bond-elokuva. Laitan häiriöilmoituksen.

Oikein hyvä juttu, niin pääsemme niitä tutkimaan tarkemmin. Mahdollisimman paljon kun laitat tietoa lomakkeelle, niin sitä helpompaa on lähteä tutkimaan asiaa. Saat sitten kuittauksen asiaan, kun olemme häiriöilmoituksen käsitelleet ja onko tallenteita vielä saatavilla. 


Aloittajalle vinkki, että olisi fiksua laittaa avaukseen myös laite, millä ko. fiba on ilmennyt… ...ja sen voisi laittaa jo ihan otsikkoon - siis ESIM:

DV8919: Tallennukset häviää itsekseen”

Kas kun Telian väkikään ei tässä udellut, jotta millä vermeellä vika on tullut...

 


Aloittajalle vinkki, että olisi fiksua laittaa avaukseen myös laite, millä ko. fiba on ilmennyt… ...ja sen voisi laittaa jo ihan otsikkoon - siis ESIM:

DV8919: Tallennukset häviää itsekseen”

Kas kun Telian väkikään ei tässä udellut, jotta millä vermeellä vika on tullut...

@DigiHate hyvä lisäys ja huomio, kiitos! Tässä olemme näemmä olettaneet, että ongelma kesken jääneiden tallenteiden katsomisessa on havaittu DV8919 -boksilla. 

Äkkiseltään en löytänyt tietoa, että tässä olisi kyse yleisemmästä häiriöstä. Jos ​@JebaP haluat vahvistaa millä laitteella havaitsit tämän virheen, niin voimme lisätä laitetiedon myös aloituksen otsikkoon. Oletko muuten havainnut tapahtuva tätä samaa, jos kirjaudut tunnuksillasi puhelimesi Telia Play -sovellukseen?  Samalla varmistaisin, että saithan jätettyä meille häiriöilmoituksen?


Niin aivan, oletin itsekin. Siis kyse on juurikin DV8919-boksista. Sain laitettua häiriöilmoituksen, sieltä soitettiin mutta mitään ei selvinnyt, ei ole tiedossa mistä häviäminen johtui. En ole kokeillut puhelimelta, pääasiassa tv ja boksilla katsotaan ohjelmat. 


Niin aivan, oletin itsekin. Siis kyse on juurikin DV8919-boksista. Sain laitettua häiriöilmoituksen, sieltä soitettiin mutta mitään ei selvinnyt, ei ole tiedossa mistä häviäminen johtui. En ole kokeillut puhelimelta, pääasiassa tv ja boksilla katsotaan ohjelmat. 

Selvitimme asiaa, ja kuvauksesi perusteella tallenne näyttää poistuvan "Jatka katsomista" -listalta katselun keskeyttämisen jälkeen. Tallenne ei kuitenkaan katoa kokonaan palvelusta. Emme ole havainneet tässä toiminteessa yleistä ongelmaa, mutta testaamme ja yritämme toistaa testilaitteella kuvaamasi häiriön. Jos päädymme samaan, välitämme havainnot edelleen palvelun kehittäjille jatkoselvitystä varten.


Vastaa