Skip to main content

Käytössä Samsung-älytöllö ja Telia TV digiboxi. Se pyöreä kiekko.

Tällä hetkellä kaksi ongelmaa:

Tallenteessa ei näy päivämääriä, milloin ohjelma on tallennettu. Todella hankalaa.

Osassa tallenteista ei näy ohjelman nimi, vaan kyseisen jakson nimi. Vaikeuttaa etsimistä.

Eikös tämmoiset pikkujutut pitäisi saada helposti kuntoon? Tai voinko täällä päässä jotakin tehdä? Asetusten kautta eilen tein eilen päivityksen, mutta mikään ei korjaantunut.

Kuvailemasi oireet on tunnistettavissa, ja niitä valitettavasti on ja on ollut meidän Telia TV -käyttäjillä. Häiriötiedote tallenuspalvelun ja ohjelmaoppaan käytöksestä sanoo näin:

 

“Telia TV:n Tallennuspalvelussa osa tallennuksista saattaa epäonnistua eri kanavilla. Tallennetulla ohjelmalla saattaa olla virheellinen nimi tai kuvaus. Myös ohjelmaoppaassa voi näkyä virheellinen ohjelman nimi, kuva tai kuvaus.”

 

Se miten kauan tilanne jatkuu näin, en pysty antamaan arviota. Tietysti toivomme mahdollisimman pikaisia toimia. 

 


Kuvailemasi oireet on tunnistettavissa, ja niitä valitettavasti on ja on ollut meidän Telia TV -käyttäjillä. Häiriötiedote tallenuspalvelun ja ohjelmaoppaan käytöksestä sanoo näin:

 

“Telia TV:n Tallennuspalvelussa osa tallennuksista saattaa epäonnistua eri kanavilla. Tallennetulla ohjelmalla saattaa olla virheellinen nimi tai kuvaus. Myös ohjelmaoppaassa voi näkyä virheellinen ohjelman nimi, kuva tai kuvaus.”

 

Se miten kauan tilanne jatkuu näin, en pysty antamaan arviota. Tietysti toivomme mahdollisimman pikaisia toimia. 

 

Sinänsä tämä on ikävää meille loppukäyttäjille, kun tämä tallennuspalvelu olisi niitä harvoja ominaisuuksia ja toimintoja jota Telia voi tarjota lisäarvona meille asiakkaille suhteessa esimerkiksi siihen, että tallennusten sijaan katsoisi ohjelmia kirjastojen kautta....


Tuo on ollut jo aika pitkään tuo häiriö tallennuspalvelussa. Olisi jo korka aika saada se kuntoon, kun on kuitenkin eräs ydinominaisuuksista. Toivotaan nopeaa korjaantumista.


Vastaa