Skip to main content

Tallennuspalvelu

  • June 9, 2020
  • 6 kommenttia
  • 25 katselukertaa

Forum|alt.badge.img

Moikka taas!

Tuli ilmoitus että tallennuspalvelu poistettu käytöstä,sammuta tv digiboksi minuutiksi ja irrota virtajohto.Mitähän tämä koskee koska maksan tallennuksesta?

6 kommenttia

IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • June 9, 2020

Moikka @Hessuho! Kuulostaa kieltämättä hieman erikoiselta, jos et ole saanut mitään viestiä etukäteen tuollaisesta muutoksesta. Tätä kautta en pääse asiakastietoihin käsiksi, mutta otatko yhteyttä vaikka chatissa, niin katsotaan mikä siellä on homman nimi.


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • June 9, 2020

Ok,chattailen


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • June 9, 2020

@Hessuho@  kirjoitti:

Ok,chattailen


No chatti ei toimi,kysymys häviää bittiavaruuteen.


IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • June 9, 2020

Pääsetkö chattailemaan asiakaspalvelijan kanssa vai jumahtaako se chat bottiin? Kokeiletko ensiapuna toimisiko toisella selaimella?


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • June 9, 2020

Sain vastauksen,kun tuli uusi soppari niin tuli ilmoitus,ei vaadi toimenpiteitä,no sittenhän ei tarvitsisi lähettää noita toimenpidekäskyjä! ?


IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • June 9, 2020

Okei, kuulostaa kieltämättä hieman omituiselta. Hyvä, että asia kuitenkin selvisi :)