Jo jonkin aikaa jonkin päivityksen jälkeen on vallinnut ominaisuus, että jos on pitkä lista ohjelmia tallennettuna ja haluaa välistä poistaa useampia, yhden poiston jälkeen siirrytään ylös listan alkuun ja joutuu taas selailemaan alaspäin poistettavia etsimään. Saisiko palautettua vanhan ominaisuuden, että ohjelman poiston jälkeen pysyy poistetun ohjelman kohdilla luettelossa!?
Samalla poistui ominaisuus, että pystyy selaamaan ympäri yläkautta listan alaosaan. Sekin olisi hyödyllinen ominaisuus. Saisiko palautettua!?
----
Muokkaus Merja_J: siirretty aiheeseen liittyvään osioon
Kerrotko mikä ohjelmistopäivitys sinulla on boksissa? Edellisten kirjoitustesi mukaan käytät Arriksen boksia. Laitan tästä kyselyä eteenpäin millainen kokemus sinulla on kuvailemasi tilanteen osalta. Teemme päivityksiä parantaakseemme käyttäjäystävällistä palvelua eikä hankaloittaaksemme sitä.
Jo jonkin aikaa jonkin päivityksen jälkeen on vallinnut ominaisuus, että jos on pitkä lista ohjelmia tallennettuna ja haluaa välistä poistaa useampia, yhden poiston jälkeen siirrytään ylös listan alkuun ja joutuu taas selailemaan alaspäin poistettavia etsimään. Saisiko palautettua vanhan ominaisuuden, että ohjelman poiston jälkeen pysyy poistetun ohjelman kohdilla luettelossa!?
Samalla poistui ominaisuus, että pystyy selaamaan ympäri yläkautta listan alaosaan. Sekin olisi hyödyllinen ominaisuus. Saisiko palautettua!?
----
Muokkaus Merja_J: siirretty aiheeseen liittyvään osioon
Kerrotko mikä ohjelmistopäivitys sinulla on boksissa? Edellisten kirjoitustesi mukaan käytät Arriksen boksia. Laitan tästä kyselyä eteenpäin millainen kokemus sinulla on kuvailemasi tilanteen osalta. Teemme päivityksiä parantaakseemme käyttäjäystävällistä palvelua eikä hankaloittaaksemme sitä.
Onneks toi tuskallinen poisto-toiminne-fiba ei ainakaan vielä ole saavuttanut Android-boxia..
..mut Android-boxissakaan “Talletukset”-osion..
1) ..menut ei “pyörähdä ympäri”
2) ..menussa ei pysty siirtymään vaakasuoraan muuten kuin viemällä aina kursori ruudun ylälaidan otsikoihin
Nämä ovat huonoja ja kankeita juttuja etenkin, jos ohjelmia on listoilla vähänkin yhtä ruudullista runsaampi määrä… ...ois kai helppo fixata jouhevammax… ??
Kiitos nostoista @DigiHate ja @JussiStone ! Laitoin kehittäjille näistä viestiä eteenpäin.
Kiitos nostoista @DigiHate ja @JussiStone ! Laitoin kehittäjille näistä viestiä eteenpäin.
Noi molemmat em. 1) ja 2) pelasivat jossain vaiheessa Arris-boxilla - sit joku keksi, että helpottavat liikaa menuissa kieppumista ja poistivat…
Jaahans, mistäs tuon Arris-boxin ohjelmistopäivitys-tiedon löytää?
Jaahans, mistäs tuon Arris-boxin ohjelmistopäivitys-tiedon löytää?
Arris-bokseissa ei ole erikseen kehotetta ohjelmistopäivitykselle, ne päivittyvät kun laitteen käyttää virroitta tai asetuksista käynnistää uudelleen (Asetukset - Järjestelmän asetukset - Uudelleenkäynnistys). Kohdasta Asetukset - Ohje -Tekniset tiedot löytyy käytössä olevat ohjelmistoversiot!
Jaahans, mistäs tuon Arris-boxin ohjelmistopäivitys-tiedon löytää?
Arris-bokseissa ei ole erikseen kehotetta ohjelmistopäivitykselle, ne päivittyvät kun laitteen käyttää virroitta tai asetuksista käynnistää uudelleen (Asetukset - Järjestelmän asetukset - Uudelleenkäynnistys). Kohdasta Asetukset - Ohje -Tekniset tiedot löytyy käytössä olevat ohjelmistoversiot!
Joo, näin oletinkin ja ihmettelin, kun sitä minulta kysyttiin! Uudelleenkäynnistystä on säännöllisesti tullut harrastettua!
Kiitos nostoista @DigiHate ja @JussiStone ! Laitoin kehittäjille näistä viestiä eteenpäin.
Noi molemmat em. 1) ja 2) pelasivat jossain vaiheessa Arris-boxilla - sit joku keksi, että helpottavat liikaa menuissa kieppumista ja poistivat…
Onko näihin asioihin liittyen mitään tapahtumassa?
Noi molemmat em. 1) ja 2) pelasivat jossain vaiheessa Arris-boxilla - sit joku keksi, että helpottavat liikaa menuissa kieppumista ja poistivat…
Onko näihin asioihin liittyen mitään tapahtumassa?
Tällä hetkellä kehitystiimillämme ei ole antaa näistä uutta tietoa
Noi molemmat em. 1) ja 2) pelasivat jossain vaiheessa Arris-boxilla - sit joku keksi, että helpottavat liikaa menuissa kieppumista ja poistivat…
Onko näihin asioihin liittyen mitään tapahtumassa?
Tällä hetkellä kehitystiimillämme ei ole antaa näistä uutta tietoa
Onhan tämä aika uskomatonta, että olemassa olevia ominaisuuksia huononnetaan entisestä! Onko pyrkimyksenä, että asiakas joutuu vaihtamaan laitteitaan ja maksaa siitä lisää. Ennemminkin tämä johtaa siihen, että miettii muita vaihtoehtoja Telian sijaan!
Edellisen lisäksi tällä hetkellä ohjelmia, esim. Urheiluruutu, tallentuu jaksotallennuksena, vaikka sitä itse ei ole valinnut! Eikä sitä pysty itse lopettamaan!
Onhan tämä aika uskomatonta, että olemassa olevia ominaisuuksia huononnetaan entisestä! Onko pyrkimyksenä, että asiakas joutuu vaihtamaan laitteitaan ja maksaa siitä lisää. Ennemminkin tämä johtaa siihen, että miettii muita vaihtoehtoja Telian sijaan!
Edellisen lisäksi tällä hetkellä ohjelmia, esim. Urheiluruutu, tallentuu jaksotallennuksena, vaikka sitä itse ei ole valinnut! Eikä sitä pysty itse lopettamaan!
Tämänkaltaisista asioista on viety palautteita eteenpäin kehitysporukalle, jotka toivottavasti näihin tarttuvat. Varmoja lupauksia emme asian suhteen kuitenkaan voida tehdä. Etenkin näin kesäaikaan voi uudessa tuotannossa myös ymmärrettävästi kestää normaalia pitempään.
Pyrkimyksenä ei tosiaan ole, että asiakas joutuu vaihtamaan laitteitaan ja maksamaan lisää. Tavoite on tuottaa laadukas palvelu, jonka käyttäjät voivat nauttia palvelusta ilman ongelmia. Ymmärrän kuitenkin, että on ärsyttävää jos tuntuu uusien päivitysten karsineen toiminnallisuuksia. Toivotaan että näihin palattaisiin uudessa päivityksessä .
Tuolla Urheiluruudulla näyttäisi olevan melko sekavat EPG-tiedot. Sarjan ei pitäisi oikeasti kuitenkaan tallentua, vaikka sarjatallennuksen symboli siitä löytyykin. Ovatko jaksot ilmestyneet ihan tallennuskirjastoon saakka teillä?
Onhan tämä aika uskomatonta, että olemassa olevia ominaisuuksia huononnetaan entisestä! Onko pyrkimyksenä, että asiakas joutuu vaihtamaan laitteitaan ja maksaa siitä lisää. Ennemminkin tämä johtaa siihen, että miettii muita vaihtoehtoja Telian sijaan!
Edellisen lisäksi tällä hetkellä ohjelmia, esim. Urheiluruutu, tallentuu jaksotallennuksena, vaikka sitä itse ei ole valinnut! Eikä sitä pysty itse lopettamaan!
Tämänkaltaisista asioista on viety palautteita eteenpäin kehitysporukalle, jotka toivottavasti näihin tarttuvat. Varmoja lupauksia emme asian suhteen kuitenkaan voida tehdä. Etenkin näin kesäaikaan voi uudessa tuotannossa myös ymmärrettävästi kestää normaalia pitempään.
Pyrkimyksenä ei tosiaan ole, että asiakas joutuu vaihtamaan laitteitaan ja maksamaan lisää. Tavoite on tuottaa laadukas palvelu, jonka käyttäjät voivat nauttia palvelusta ilman ongelmia. Ymmärrän kuitenkin, että on ärsyttävää jos tuntuu uusien päivitysten karsineen toiminnallisuuksia. Toivotaan että näihin palattaisiin uudessa päivityksessä .
Tuolla Urheiluruudulla näyttäisi olevan melko sekavat EPG-tiedot. Sarjan ei pitäisi oikeasti kuitenkaan tallentua, vaikka sarjatallennuksen symboli siitä löytyykin. Ovatko jaksot ilmestyneet ihan tallennuskirjastoon saakka teillä?
Moi
Toistuvat kansiossa ei Urheiluruutua näy, mutta Tulevien alle ilmestyy systemaattisesti kaikki jaksot pari viikkoa eteenpäin! Niitä sitten joutuu yksittäin poistelemaan!
Moi
Toistuvat kansiossa ei Urheiluruutua näy, mutta Tulevien alle ilmestyy systemaattisesti kaikki jaksot pari viikkoa eteenpäin! Niitä sitten joutuu yksittäin poistelemaan!
Välitän tästä antamasi tarkemmat tiedot eteenpäin!
Moi
Toistuvat kansiossa ei Urheiluruutua näy, mutta Tulevien alle ilmestyy systemaattisesti kaikki jaksot pari viikkoa eteenpäin! Niitä sitten joutuu yksittäin poistelemaan!
Välitän tästä antamasi tarkemmat tiedot eteenpäin!
Urheiluruudun itsekseen tallentaminen edelleen voimissaan. Mitään ei voi itse tehdä!
Kuten myös tämän 6 kk sitten aloitetun viestiketjun alkuperäiset ongelmat, tallennettujen selaus ja poistaminen
Moi
Toistuvat kansiossa ei Urheiluruutua näy, mutta Tulevien alle ilmestyy systemaattisesti kaikki jaksot pari viikkoa eteenpäin! Niitä sitten joutuu yksittäin poistelemaan!
Välitän tästä antamasi tarkemmat tiedot eteenpäin!
Urheiluruudun itsekseen tallentaminen edelleen voimissaan. Mitään ei voi itse tehdä!
Kuten myös tämän 6 kk sitten aloitetun viestiketjun alkuperäiset ongelmat, tallennettujen selaus ja poistaminen
Urheiluruudun osalta meillä on häiriötilanne tiedossa, että sinne tulee Toistuviiin kahden viikon etuajalla näitä ohjelmia. Asia on laitettu meidän puolelta tutkittavaksi ja myös samalla korjattavaksi.
Muutoin tallennusten osalta taustajärjestelmämme toimivat siten, että uusintoja saattaa tulla tallennuslistoille, jos poistaa “välistä” näitä esim. jo katsottuja jaksoja. Tarkemmin tästä olen tänään kirjoittanut toisee Yhteisön postaukseen vastausta.
Urheiluruudun osalta meillä on häiriötilanne tiedossa, että sinne tulee Toistuviiin kahden viikon etuajalla näitä ohjelmia. Asia on laitettu meidän puolelta tutkittavaksi ja myös samalla korjattavaksi.
Muutoin tallennusten osalta taustajärjestelmämme toimivat siten, että uusintoja saattaa tulla tallennuslistoille, jos poistaa “välistä” näitä esim. jo katsottuja jaksoja. Tarkemmin tästä olen tänään kirjoittanut toisee Yhteisön postaukseen vastausta.
Urheiluruudun ongelma toivottavasti ratkeaa nopeasti! Tuo lopun linkitys ei kuitenkaan mitenkään liittynyt alkuperäiseen 6 kk sitten ilmaisemiini ongelmiin käytettävyyden heikennyksinä kuluttajan kannalta!
___
Muokkaus AaTanja: lyhennetty lainausrimpsua.
Urheiluruudun ongelma toivottavasti ratkeaa nopeasti! Tuo lopun linkitys ei kuitenkaan mitenkään liittynyt alkuperäiseen 6 kk sitten ilmaisemiini ongelmiin käytettävyyden heikennyksinä kuluttajan kannalta!
___
Muokkaus AaTanja: lyhennetty lainausrimpsua.
Linkkaus ennen kaikkea vie samasta vaivasta, eli tuosta uusintojen palautumisesta käytyyn keskusteluun. Siellä on @PiaJo tarkemmin kirjoittanut kyseisestä ilmiöstä.
Nostan tänne vinkiksi meidän kyselyn aiheeseen liittyen. Kannattaa käydä vastaamassa.