"Palaute on aina tervetullutta, vain siten pystytään kehittymään."
Tuntuisi jo vitsiltä, jos ette olisi aiheuttaneet niin paljon pahaa mieltä noilla vastauksilla ja vastaamattomuudella.
Kehittymistänne sanelee jokin muu kuin palautteet pääasiassa, mutta siitä te olette hiljaa, mikä on usein antanut aihetta kääntää teille selän.
Ei normaali ihminen jaksa olla jatkuvassa epävarmuudessa ja roikkua tyhjissä lupauksissa teidän kanssanne.
@Baron@ kirjoitti:
"Palaute on aina tervetullutta, vain siten pystytään kehittymään."
Tuntuisi jo vitsiltä, jos ette olisi aiheuttaneet niin paljon pahaa mieltä noilla vastauksilla ja vastaamattomuudella.
Kehittymistänne sanelee jokin muu kuin palautteet pääasiassa, mutta siitä te olette hiljaa, mikä on usein antanut aihetta kääntää teille selän.
Ei normaali ihminen jaksa olla jatkuvassa epävarmuudessa ja roikkua tyhjissä lupauksissa teidän kanssanne.
Amen.
- Pysyvästi ex-asiakas
ps. Valehtelun voi vielä erikseen lisätä listalle asiakkaita karkottavaksi tekijäksi.
Ettekö asiakkaat ymmärrä ei teliatv kehity sillä saa heittää vesi lintua samaa virttä jauetaa mitää ei tapahdu tuntuu siltä että ne lopettaa koko palvelun sillä boxsilla nykyaikana oi mitää tekoo
@KALKKUT@ kirjoitti:
Ettekö asiakkaat ymmärrä ei teliatv kehity sillä saa heittää vesi lintua samaa virttä jauetaa mitää ei tapahdu tuntuu siltä että ne lopettaa koko palvelun sillä boxsilla nykyaikana oi mitää tekoo
Juuri näin mä olen tehnyt. Tänään lähtee klo 9 viimeinenkin puhelinliittymä veks Telialta ja kaikkea tätä ohjasi äärimmäinen pettymys näiden TV asioiden hoitoon. TV palvelu irtisanottu sopimuksen loppuun. Ainoa maksu mikä Telialle enää menee sen jälkeen on netti. Taloyhtiösopimuksella kun saa 100/100 yhteyden 10€/kk -hintaan.
Kun yhteensä 60 euroa kuukaudessa lähtee laskusta niin ainakin hetken voin ite tuntea näpäyttäneeni Eihän se nyt mitenkään Telian kokoisen konsernin tuloksessa näy.
ps. on muute ylimielistä sakkia teidän winback tiimissänne joka häikäilemättömästi rikkoo lakia ja soittaa asiakkaalle päin kun siirtää puhelinliittymiä pois.
Tämä tallennuspalvelu on Telialla toteutettu todella huonosti. Ensinnäkin Telialla on Suomen lyhin tallenteiden säilymisaika, jota todella, todella ihmettelen. Miksi? 90 on todella olematon aika. Lisäksi tallenteet ovat kaikki yhdessä pötkössä, todella sekava näkymä lähteä metsästämään juuri sitä tiettyä katselussa olevaa tallennetta. Miksi katselussa olevat tallenteet eivät voi olla Jatka katsomista- listassa kuten ne ovat esimerkiksi Elisa Viihteessä? Ja miksi Haku- ominaisuus ei hae myös tallenteista, kuten Elisa Viihteessä. Pelkään pahoin, että tämä on vain Telian osaamattomuutta, ja siksi olen ehdottanut, että eikö Telia voisi vuokrata Elisalta osaavia työntekijöitä kehittämään tätä Tallennuspalvelua? Olisiko tämä mahdollista, Telia?
@jasu40@ kirjoitti:
Tämä tallennuspalvelu on Telialla toteutettu todella huonosti. Ensinnäkin Telialla on Suomen lyhin tallenteiden säilymisaika, jota todella, todella ihmettelen. Miksi? 90 on todella olematon aika. Lisäksi tallenteet ovat kaikki yhdessä pötkössä, todella sekava näkymä lähteä metsästämään juuri sitä tiettyä katselussa olevaa tallennetta. Miksi katselussa olevat tallenteet eivät voi olla Jatka katsomista- listassa kuten ne ovat esimerkiksi Elisa Viihteessä? Ja miksi Haku- ominaisuus ei hae myös tallenteista, kuten Elisa Viihteessä. Pelkään pahoin, että tämä on vain Telian osaamattomuutta, ja siksi olen ehdottanut, että eikö Telia voisi vuokrata Elisalta osaavia työntekijöitä kehittämään tätä Tallennuspalvelua? Olisiko tämä mahdollista, Telia?
Ymmärrän sen, että joillekin tämä 90 päivän tallennusaika ei tunnu tarpeeksi pitkältä ajalta, mutta tähän ei ole ainakaan lähitulevaisuudessa tulossa muutosta. En pysty kertomaan tarkempaa syytä miksi haku tai Jatka katselua ei ole yhdistetty tallentesiin tällä hetkellä, mutta vien tämän toiveen myös eteenpäin tiedoksi. Työntekijöidemme asioita emme tässä avaa tarkemmin.
@JoonasLam@ kirjoitti:
@jasu40@ kirjoitti:
Tämä tallennuspalvelu on Telialla toteutettu todella huonosti. Ensinnäkin Telialla on Suomen lyhin tallenteiden säilymisaika, jota todella, todella ihmettelen. Miksi? 90 on todella olematon aika. Lisäksi tallenteet ovat kaikki yhdessä pötkössä, todella sekava näkymä lähteä metsästämään juuri sitä tiettyä katselussa olevaa tallennetta. Miksi katselussa olevat tallenteet eivät voi olla Jatka katsomista- listassa kuten ne ovat esimerkiksi Elisa Viihteessä? Ja miksi Haku- ominaisuus ei hae myös tallenteista, kuten Elisa Viihteessä. Pelkään pahoin, että tämä on vain Telian osaamattomuutta, ja siksi olen ehdottanut, että eikö Telia voisi vuokrata Elisalta osaavia työntekijöitä kehittämään tätä Tallennuspalvelua? Olisiko tämä mahdollista, Telia?
Ymmärrän sen, että joillekin tämä 90 päivän tallennusaika ei tunnu tarpeeksi pitkältä ajalta, mutta tähän ei ole ainakaan lähitulevaisuudessa tulossa muutosta. En pysty kertomaan tarkempaa syytä miksi haku tai Jatka katselua ei ole yhdistetty tallentesiin tällä hetkellä, mutta vien tämän toiveen myös eteenpäin tiedoksi. Työntekijöidemme asioita emme tässä avaa tarkemmin.
Älä Joonas älä. Älä aina väheksy asikkaiden tarpeita ja esille tuomia asioita. Onneksi jätit vakio vastauksesi liittyen tallennusaikaa liittyen kirjoittamatta. Alkaa kohta lähentelemään NikoNon tasoa.
Kiitos @JoonasLam vastauksestasi. Tämä vahvistaa entisestään sitä tunnetta, että tein oikean ratkaisun irtisanoessani TeliaTV digiboksilla -palvelun. Liiga on tällä hetkellä ainoa asia, jota TeliaTV tarjoaa mutta kilpailijat ei. Onneksi Liigan saa edes HD-tasoisena myös ilman boksia ja varmaan syksyn tullen myös CMoren kautta. Tallennuspalvelut, maksukanavapakettien kuvan laatu sekä oheispalvelut (esim. Viaplay) ovat kaikilla muilla tarjoajilla vähintään yhtä hyvin ja monessa tapauksessa valovuoden Teliaa edellä.
@JuhaPN@ kirjoitti:
Kiitos @JoonasLam vastauksestasi. Tämä vahvistaa entisestään sitä tunnetta, että tein oikean ratkaisun irtisanoessani TeliaTV digiboksilla -palvelun. Liiga on tällä hetkellä ainoa asia, jota TeliaTV tarjoaa mutta kilpailijat ei. Onneksi Liigan saa edes HD-tasoisena myös ilman boksia ja varmaan syksyn tullen myös CMoren kautta. Tallennuspalvelut, maksukanavapakettien kuvan laatu sekä oheispalvelut (esim. Viaplay) ovat kaikilla muilla tarjoajilla vähintään yhtä hyvin ja monessa tapauksessa valovuoden Teliaa edellä.
Telia saa katsoa itseään pitkään peiliin. Ei ole mikään ihme, että asiakkat häviää Telia tv:n parista, ei ihme, että Elisa Viihde on Suomen suosituin tv-palvelu! Ei voi kuin ihmetellä miksi Telia tekee näin, eikö Telia halua saada asiakkaita omalle tv- palvelulleen? Miksi se ei kehitä tv- palveluaan asiakkaiden toiveiden mukaiseksi? Näin tekevät Elisa ja Dna, miksi ei Telia?
Ettekö ymmärrä heittää vesilintua sillä boxsilla täys susi
@JoonasLam@ kirjoitti:
En pysty kertomaan tarkempaa syytä miksi haku tai Jatka katselua ei ole yhdistetty tallentesiin tällä hetkellä, mutta vien tämän toiveen myös eteenpäin tiedoksi.
Minä pystyn. Siellä Telialla ei saada yhtään mitään aikaiseksi.
@IlariJR@ kirjoitti:
@DUKE74@ kirjoitti:
Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?
"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.
Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.
Onko kellään samaisia kokemuksia?
Käytettävissä olevat toiminnallisuudet riippuvat hieman tekniikasta. "Jatka katselua" -toiminto löytyy esimerkiksi Telia TV sovelluksesta ja Telia TV digiboksista, joka toimii Telian kiinteän laajakaistan päällä. Nähtävästi sinulla on kuitenkin käytössä digiboksi, joka toimii mobiiliyhteyden tai jonkin toisen operaattorin laajakaistan kautta? Tällöin katselukohta ei valitettavasti jää talteen. Laitoin tästä kyselyä eteenpäin, joten katsotaan saanko sieltä lisätietoja. Kiitos palautteestasi!
Niin, meillä on Telian Hybridilaajakaista.
Eikös siinä ole wähän molempia?
Mitäs nyt?
Tallennuksen katselua voi jatkaa siitä kohtaa, mihin on viimeksi jäänyt. Kyse ei ole siitä, waan siitä MITEN JA KUINKA NOPEASTI LÖYDÄT SEN TALLENTEEN.
Mielestäni awauswiestissäni keskustelun aiheena olewa ongelma määritellään riitäwän selwästi.
@DUKE74@ kirjoitti:
Niin, meillä on Telian Hybridilaajakaista.
Eikös siinä ole wähän molempia?
Mitäs nyt?
Mikäli Hybrid-yhteyden osuus on 24Mbit/s, pystyt hyödyntämään Telia TV didiboksi laajakaistalla ominaisuutta. Tämän nopeuden vaihteluväli on 8-16Mbit/s. Voi halutessasi testata nopeutta ottamalla SIM-kortin pois Hybrid-reitittimestä.
Muistatko oletko kirjautunut digiboksille numerosarjalla vai kirjainyhdistelmällä? Jos olet kirjautunut 000- alkuisella numerosarjalla käytössäsi pitäisi olla tuo Telia TV digiboksi laajakaistalla, jossa on muun muassa tuo "jatka katselua" -toiminto. Toki asiakaspalvelun kautta voidaan tarkistella näppärästi mitkä yhteydet sinulla on ja onko kenties digiboksille kirjauduttu "väärin".
Tämä menee huvittavaksi
MInähän menin.sinne asiakaspalweluun.kehotuksen mukaan.
Minua pidettiin höperönä
Kahden asiakaspalvelijan toimesta.
Ihmettelivät kauheasti, että mitä se puhuu.
Arveliwat, että joku kylähullu täällä pyörii taas.
Alla keskustelut kopioituna.
Hei.
14:00TK
Muistatko oletko kirjautunut digiboksille numerosarjalla vai kirjainyhdistelmällä? Jos olet kirjautunut 000- alkuisella numerosarjalla käytössäsi pitäisi olla tuo Telia TV digiboksi laajakaistalla, jossa on muun muassa tuo "jatka katselua" -toiminto. Toki asiakaspalvelun kautta voidaan tarkistella näppärästi mitkä yhteydet sinulla on ja onko kenties digiboksille kirjauduttu "väärin".
14:00TK
Eli tällaista laitettiin tuolla yhteisössä.
14:00TK
Hei Tuukka
14:01
eli miten voisin olla avuksi?
14:01
Hei, Heidi!
14:01TK
Niinkuin tuossa kehotuksessa sanotaan, niin tarkastellaanko näppärästi mitkä yhteydet minulla on ja onko kenties digiboxille kirjauduttu wäärin
14:03TK
Pitäisi saada sujuvuutta omien tallennusten selaukseen omassa teliatvdigiboxissa.
14:04TK
eli et siis pääse kirjautumaan digiboksille
14:05
Käyttäjätunnus siihen on 00001...
14:06
Missä waiheessa se laitetaan tuo käyttis.
14:07TK
https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla
14:07
tuossa on käyttöohjeet
Digiboxi ja teliatv kokoajan päällä, eli olen kirjautunut sisään.
Toinen yritys toiselle asiakaspalvelijalle:
Hei. Miten pääsen kirjautumaan uudelleen digiboxiin laajakaistallla?
14:17
TK
ei ollut ohjeista apua.
14:17
TK
Hei Tuukka, missä kohtaa tulee ongelma kun yrität kirjautua tähän?
14:17
minulle laitettiin tällainen telialta:
14:21
TK
Muistatko oletko kirjautunut digiboksille numerosarjalla vai kirjainyhdistelmällä? Jos olet kirjautunut 000- alkuisella numerosarjalla käytössäsi pitäisi olla tuo Telia TV digiboksi laajakaistalla, jossa on muun muassa tuo "jatka katselua" -toiminto. Toki asiakaspalvelun kautta voidaan tarkistella näppärästi mitkä yhteydet sinulla on ja onko kenties digiboksille kirjauduttu "väärin".
14:21
TK
Joo, boksille kirjaudutaan tunnuksella: 00001...
14:22
Onko sinulla salasana tallella vai tarvitsetko uuden?
14:22
Woitko tarkistaa onko väärin kirjauduttu?
14:22
TK
eiole salasanaa
14:22
TK
Ok, tilaan uuden salasanan sinulle tekstarilla
14:22
odota
14:22
TK
Numeroon:
14:22
milten sinne kirjaudutaan uudelleen??
14:23
TK
Niin hetkinen toimiiko digiboksi nyt?
14:23
ei ainakaan uudelleen käynnistämällö?
14:23
TK
Mitä tapahtuu kun käynnistät digiboksin uudelleen?
14:23
Toimii!
14:23
TK
Mikä siis on ongelma
14:24
Luitko tupn Telian lähettämän.wiestin?
14:24
TK
Joo luin
14:24
Eli minua kehotettiin ottamaan yhteyttä asiakaspalweluun
14:25
TK
että tarkistettaisiin olenko kirjautunut väärin.
14:25
TK
Ihmettelen nyt tuota viestiä, eli jos kaikki toimii niin ei tässä tarvitse tutkia asiaa sen tarkemmin
14:25
saattaisi kuulemma auttaa tallennusten selaamiseen.
14:26
TK
niinhän tuossa lukee.
14:26
TK
Ei ole kuin yksi tunnus millä boksille kirjaudutaan ja sinulla on tuo tallennuspalvelu ominaisuus tässä tilauksessa
14:27
Eli kaikki siis kunnossa?
14:27
Ei.
14:27
TK
miten tämän keskustelun saa kopioitua, lähetän sen hänelle, joka käski tulla tänne kysymään asiasta.
14:29
TK
- 14:29
TK
Tämä keskustelu tallentuu automaattisesti omille sivuille telia.fi - osoitteeseen, ja löytyy kun kirjaudut pankkitunnuksilla ja valitse Laskut ja viestit -> Tuki
14:29
Mutta haluaisin nyt kuulla että mikä on tuossa boksissa on vialla niin pystyisimme ratkomaan tämän asian
14:3
Kyse on tallennusten selauksesta
14:31
TK
joka on todella huono
14:32
TK
pitää selata a-ö
14:32
TK
ö-a
14:32
TK
tai uusin - vanhin
14:32
TK
tai vanhin - uusin
14:32
TK
Aivan, minkälaisen hakutoiminnon haluaisit tähän jatkossa, voimme ottaa kehitysidean ylös
14:33
todella hidasta löytää omansa kun 1700h tallennuksia.
14:33
TK
olen 5 vuotta antanutbpalautetta.
14:34
TK
Ymmärrän, eli olisiko kätevä tällainen toiminto missä voisi hakusanalla etsiä ohjelmaa?
14:34
nyt tämä henkilö lähetti tuon wiestin jossa olisi ollut mahdollinen ratkaisu tähän. (kirjautunut vääri)
14:35
TK
siinä viestin lopussa se lukee
14:36
TK
kyllä. aakkosellinen haku
14:36
TK
"viimeksi kazotut"
14:36
TK
jne
14:36
TK
Selvä, joku muukin on tuota ehdottanut aiemmin ja olisi kyllä hyvä jos saadaan lisää hakuominaisuuksia tähän
14:36
Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole korjaustoimenpidettä asiaan
14:37
Miksi tämä toinen Telian iihminen kyselee sitten, että olenko kirjautunut laajakaistalla ja että siellä pitäisi olla " jatka kazelua"??
14:39
TK
Sen ymmärrän minäkin, ettei se tässä chatissa korjaannu se ongelma näiden tallennusten hakujen kanssa.
14:40
TK
En osaa sanoa kyllä tähän mitään. Hakutoiminnot on toistaiseksi nämä mitkä sinulla on käytössä ja digiboksille et voi kirjautua muulla tunnuksella kuin sillä jolla nyt käytät palvelua
14:41
Ihmettelen nyt tuota viestintää jonka kävit toisen asiakaspalvelijan kanssa
14:41
Onko nyt jotain missä voisin vielä olla avuksi?
14
Et ole kirjautunut väärin, sinulla on Telia TV digiboksi laajakaistalla johon kirjaudut numeroyhdistelmällä
14:46
Niin. En minäkään oikein ymmärtänyt tätä neuwoa, minkä sain.
??
Edit HannaSu: poistettu puhelinnumero
Moi @DUKE74
Ymmärsinkö nyt oikein näistä viesteistä, että nyt kaikki toimii tuon Telia TV:n osalta niinkuin pitää?
Ison työn teit Duke asian välittämisessä meille.
Tässä ketjussa vähän häiritsee kun välillä puhutaan "jatka katsomista" toiminnosta ja välillä hakusanahaun puutteesta omissa tallenteissa.
Minulla myös kärsivällisyys täysin loppu tämän umpipaskan Telia Tv-sovelluksen suhteen. Digiboksin kanssa käytettynä käytettävyys aivan kivikautisella tasolla. Asun kuitenkin Elisan alueella ja ylipäätään Telian Liittymien pitäminen täällä niin, että on edes jonkinlainen kuuluvuus ja kuvanlaatu, on työn ja tuskan takana. Ja sitten saat Tällaista tekniikkaa??? Elisa Viihde tulossa minulle hyvin pian, kun ei kerran teliaa palvelu ja asiakkaat kiinnosta, niin siirretään sitten aivan kaikki kilpailijallenne.
@DUKE74@ kirjoitti:
Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?
"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.
Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.
Onko kellään samaisia kokemuksia?
Edit IlariJR: otsikkoa muokattu hieman kuvaavammaksi.
Hei, kaikki Teliapohjapööderit!
Olen tänne yrittänyt vuosikaudet kehittää aikaisemmin mainizemaani ongelmaa tallennuksien suhteen.
En ala enää erittelemään, koska kehitysehdotuxeni on muutaman kerran kerrottu jo tämän ketjun alussa.
Minusta on käsittämätöntä, että täällä "lupaillaan" jatkuwasti ja sitten pannaan pää tyynylle.
Tätä on asiakaspalwelu tehnyt pelkästään minulle 15 wuotta.
Nyt on niin, että Telia tarjoaa uutta 24kk sopimusta, jota en enää jatka.
Elisa on hieman kalliimpi, mutta walitettawasti on pakko waihtaa, että saa pelkästään tallennusten hakusanat toimimaan.
En näe Telian intoa kehittää millään tawalla viihdepakettia.
Älkääkä, *******e tulko wastaamaan tähän wiestiin: "Laitamme kehitysehdotuxenne tuonne eteenpäin", koska se on todella törkeätä ja on jatkunut jo 9 wuotta!
Minun mielestä te ette ole kehittäneet palwelua ysteistyössä asiakkaiden lukuisista pyynnöistä ja rukoiluista huolimatta.
Jos tätä wiestiketjua uusi asiakaspalwelija wielä ihmettelee, suosittelen pyytää koulutusta esimieheltä.
Rohkaisen kaikkia Posti- ja Telelaitoksen asiakkaita suuntaamaan kazeensa muualle, koska tämä niskojen nakkelu on täysin pöyristyttäwää, mitä Telia viihteensä kanssa harrastaa.
Nyt jos olisi hattu päässä, en sitä nostaisi.
Edit ReOlivia: Poistettu allekirjoitus, profiilin bioon voit kirjoittaa tarkemmin itsestäsi
@HannaSu@ kirjoitti:
Moi @DUKE74
Ymmärsinkö nyt oikein näistä viesteistä, että nyt kaikki toimii tuon Telia TV:n osalta niinkuin pitää?
Aiwan höpölöpöä, @HannaSu.
Perehdy asiaan.
Lopettakaa tällainen "ihmetteleminen"
-Tallennusten selaus)
-A-Ö (K-kirjaimen kohdalta, waikkapa) Hakusanalla omien tallennusten haku ja kirjainperusteinen haku
-edellisten tallennusten jatkamasen kazelun mahdollisuus. (AIWAN NIINKUIN TEIDÄN CMORESSA EHDOTTAA AINA JATKAMAAN EDELLISIÄ KAZELUITA!!! )
Tämän on Netflix kexinyt.
Lopettakaa esittämästä tyhmää.
Suututtaa tällainen degenerointi.
Osaattehan te hintojakin nostaa.
Pitääkö Minun tulla teille tällaiset hakusanat sinne ohjelmoimaan??
"Syntax error" Oletteko te käyttöneet siellä tietokoneita?
Entäs ohjelmestoja? Oletteko wielä DOS?
Ostakaa Amiga.
@Baron@ kirjoitti:
Ison työn teit Duke asian välittämisessä meille.
Tässä ketjussa vähän häiritsee kun välillä puhutaan "jatka katsomista" toiminnosta ja välillä hakusanahaun puutteesta omissa tallenteissa.
Kiitos. Ymmärrät mitä tässä haetaan hywä, että tuet asiaa, koska juuri äsken otti päähän jälleen hakea omista tallennuxista (1700h) keskeltä H-niinkuin Heikin autot kohdalta tallennus, jota kazoa Jos hakumahdollisuutena olisi H-kirjain, ei harmittaisi lärwätä Aastaööhön.
En ymmärrä kuinka kauan minä huudan tästä asiasta.
Ilmeisesti kaikilla muilla on kolmetuntia tallenteita.
Edit ReOlivia: Korjattu lainaus
@SalliJf@ kirjoitti:
@DUKE74@ kirjoitti:
Näköjään täällä blokataan ja yritetään kuopata unholaan, kun yrittää antaa palautetta teliaviihteen onnettomasta tallennusten selauxesta. Kyllä on edelleenkin niin, että on todella huonoa eziä tallennuxia k-kirjaimen kohdalta saatika "jatkaa kazelua" tehkää hemmetti jotain, me maxamme 40€/kk tästä *******asta!
Nyt heittäkää tekosyyt romukoppaan ja antakaa meille rahalle wazinetta.
Niin ja kymmenen leffalippua kaikille meille, jotka wuosikaudet joutuneet lärwäämään teidän 80-luwulta peräisin "uusin ensin" "wanhin ensin" "a-ö" "ö-a"
HERÄTKÄÄ, PERHANA NYKYAIKAAN!
Onko tässä waihdettawa Elisalle, wai mikä juntturaäijä siellä wastustaa?
Ei tässä ole mitään järkeä, helkkari, että 1700h tallennuksia pitää lärwätä puolituntia ennenkuin löytää omansa.
Aakkosellinen hakemisto, jatka kazelua ja waikka, kexikää ize sinne, weläjotain tämän luulisi olewan niin waikea asia.
Kunhan teette kiusaa siellä
Älkääkä wastatko tähän mitään ja warsinkaan, että "Wiemme ehdotustanne eteenpäin"
Se on täyttä *******aa. Wiisi wuotta tästä asiasta on rukoiltu.
Hoitakaa wihdoinkin tämä asia.
Edit: siirretty oikeaan ketjuun, muokattu otsikko osuvammaksi
Moikka @DUKE74! Miksi koet tulleeksi bannatyksi? Viestisi ovat täällä kyllä näkyvillä ja niihin ollaan vastailtu 🙂> Palaute on aina tervetullutta, vain siten pystytään kehittymään.
Mihin palautteeni on johtanut?
En koe, että olisin saawuttanut sillä jotain.
Posti- ja Telelaitoksen henkilökunta saa kyllä henkilökunta-alennuxeen, mutta eikö harmita tallennuxia selata aakkosellisesti waikkapa Pimpsoneiden kohtaan, kun siinä on warmasti E-niinkuin sata elokuwaa ennen tuota P-kirjainta.
Niin ja L-niinkuin Lesboxen saaren historiikitkin owat siinä, joita ainakin minulla on 30 jaxoa, Rhodoxesta puhumattakaan.
Hakusanoja:
-H-niinkuin Gengilöhunta
-P-niinkuin Pösilö
-S-niinkuin Sakset
-A (uskokaa tai älkää se tulisi ensimmöisenä) niinkuin Älykääpiö.
Kuinka waikeaa olisikaan, että tällaisilla hakumerkeillä me kaikki saisimme selaukseen lähtökohdat, jotka säästäisiwat planeettaamme ja wähentäisiwät lenkkariemme jälkeä.
@DUKE74@ kirjoitti:
Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?
"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.
Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.
Onko kellään samaisia kokemuksia?
Edit IlariJR: otsikkoa muokattu hieman kuvaavammaksi.
Olipa todella ikävä yllätys, kun viimeisimmän päivityksen myötä vaihtui tallennusten selaaminen voi sanoa ihan p****maiseksi. Mistä saa palauteuksi aikaisemman version? Siinä tallennukset olivat aikajärjestyksessä ja turhat kuvakkeet eivät vieneet tilaa, näyttöön sopi enemmän ohjelmanimikkeitä. EIhän sitä voi aina muistaa tarkasti ohjelman nimeä, että löytyisi nopeasti. Paremmin muistaa, että tallensin viime torstaina elokuvan, jossa oli Kevin Costner. Kuvakkeet pois ja tallennukset aikajärjestykseen. Valitun ohjelmanimen korostus ei aina toiminut edellisessä versiossa, joten se kuntoon myös.
@vatanen100@ kirjoitti:
@DUKE74@ kirjoitti:
Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?
"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.
Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.
Onko kellään samaisia kokemuksia?
Edit IlariJR: otsikkoa muokattu hieman kuvaavammaksi.
Olipa todella ikävä yllätys, kun viimeisimmän päivityksen myötä vaihtui tallennusten selaaminen voi sanoa ihan p****maiseksi. Mistä saa palauteuksi aikaisemman version? Siinä tallennukset olivat aikajärjestyksessä ja turhat kuvakkeet eivät vieneet tilaa, näyttöön sopi enemmän ohjelmanimikkeitä. EIhän sitä voi aina muistaa tarkasti ohjelman nimeä, että löytyisi nopeasti. Paremmin muistaa, että tallensin viime torstaina elokuvan, jossa oli Kevin Costner. Kuvakkeet pois ja tallennukset aikajärjestykseen. Valitun ohjelmanimen korostus ei aina toiminut edellisessä versiossa, joten se kuntoon myös.
Aiempaa versiota ei ole valitettavasti mahdollista palauttaa. Tallenteet saa aikajärjestykseen tai aakkosittain järjestettyä. Laitoimme kuitenkin kyselyä tästä meillä eteenpäin, että onko lähitulevaisuussa tiedossa parannuksia tallennusten hakuun tai järjestelyyn ja palataan siihen vielä myöhemmin.