Entiedä enää miten kommentoisin.
Kiitos uudesta päivityxestä, jossa on huomioitu palautteeni. Ja edellinen on ironiaa.
Mitä te siellä touhuatte?
Käytättekö te omia palveluitanne, helwetti teillähän on henkilökunta-alennus siellä.
Nyt tämä uusin päiwitys on aiwan päin kettua kuvakkeineen.
Positiiwista on "tallenna kaikki jaxot", mutta muuten tämä uusi teliavitunviihde on vielä kauheampi! Siellä on nyt valtawa määrä mainosmaisia HELWETIN ISOJA KUWAKKEITA muutama ruudulla. Tallennusten selaus meni nyt entistäkin dystooppisemmaxi.
Kuka hemmetti siellä rakentelee näitä jorinoita? Taitaa olla ilmaispornon suurkuluttaja. Eikö teillä ole mitään hajua käyttäjäystävällisyydestä?
Kuinka vaikeata on saada omiin tallenteisiin aakkosiin liittyvä alkukirjainperusteinen haku?
"Laitetaan palautteet sinne minne aurinko ei paista"
Telialla on tarwe wähentää tallennusten määrää haittaamalla tallennuxia. Eihän kukaan löydä ja edes jaxa eziä kuvakkeiden sekamelskasta omaansa.
Esitän jälleen kysymyxen:
"Entä, jos minä omien tallennusten selaajana tekisin sellaisen salaliiton, että haluaisin selata waikkapa K-kirjaimen kohdalta, niinkuin vaikkapa: "*******ää tuotekehittely", nimenomaan omia tallenteita, niin minkä vasiten kuspiästailin takia sitä ei ole toteutettu vaikka täällä on sitä useita vuosia pyydetty?
Hakukirjaimella: "Ä" löytyisi tallenne "Ääliöt", joka pikavalintana yhdistäisi suoraan asiakaspalveluun, joka "Laittaa hywänä ehdotuxena idean eteenpäin" joka kerta telian porukka nauraa karwojansa, että luuletteko, että teidän tallennusten selausta helpotamme, me katotaan täällä jääkiekkoa, mikä alkaa Äällä.
@vatanen100@ kirjoitti:
@DUKE74@ kirjoitti:
Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?
"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.
Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.
Onko kellään samaisia kokemuksia?
Edit IlariJR: otsikkoa muokattu hieman kuvaavammaksi.
Olipa todella ikävä yllätys, kun viimeisimmän päivityksen myötä vaihtui tallennusten selaaminen voi sanoa ihan p****maiseksi. Mistä saa palauteuksi aikaisemman version? Siinä tallennukset olivat aikajärjestyksessä ja turhat kuvakkeet eivät vieneet tilaa, näyttöön sopi enemmän ohjelmanimikkeitä. EIhän sitä voi aina muistaa tarkasti ohjelman nimeä, että löytyisi nopeasti. Paremmin muistaa, että tallensin viime torstaina elokuvan, jossa oli Kevin Costner. Kuvakkeet pois ja tallennukset aikajärjestykseen. Valitun ohjelmanimen korostus ei aina toiminut edellisessä versiossa, joten se kuntoon myös.
Entäs aakkosellinen hakemisto? Tallennuxen Alkukirjaimeen perustuva haku?
Jännä, että Telia antaa videovuokraamossansa abcd...klmn... Åäö alkukirjainhaut, muttei tallennuxille. Minkä takia nyt jo maxawille asiakkaille sellaisen soisi.
Se johtuu siitä, että i =
idiootti.
@DUKE74@ kirjoitti:
@IlariJR@ kirjoitti:
@DUKE74@ kirjoitti:
Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?
"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.
Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.
Onko kellään samaisia kokemuksia?
Käytettävissä olevat toiminnallisuudet riippuvat hieman tekniikasta. "Jatka katselua" -toiminto löytyy esimerkiksi Telia TV sovelluksesta ja Telia TV digiboksista, joka toimii Telian kiinteän laajakaistan päällä. Nähtävästi sinulla on kuitenkin käytössä digiboksi, joka toimii mobiiliyhteyden tai jonkin toisen operaattorin laajakaistan kautta? Tällöin katselukohta ei valitettavasti jää talteen. Laitoin tästä kyselyä eteenpäin, joten katsotaan saanko sieltä lisätietoja. Kiitos palautteestasi!
Niin, meillä on Telian Hybridilaajakaista.
Eikös siinä ole wähän molempia?
Mitäs nyt?
Edellä näemme oikein malliesimerkin, miten asiakaspalvelua toteutetaan. Hän ei tiedä izekään mistä puhuu, saatikaan olisi waiwautunut perehtymään mistä keskustellaan.
Aakkoset kirjaimineen ovat kuitenkin tuttuja.
Telia osaa lisätä mainosruutuja.
Ei ole waikea tallenteisiin, nyt kun kusitte senkin kuvakkeilla, lisätä sinne "wiimexi olet kazellut, haluatko jatkaa"
Kyllä te wasiten tyhmäxi siellä tekeydytte.
@MinnaLN@ kirjoitti:
@DUKE74@ kirjoitti:
Niin, meillä on Telian Hybridilaajakaista.
Eikös siinä ole wähän molempia?
Mitäs nyt?
Mikäli Hybrid-yhteyden osuus on 24Mbit/s, pystyt hyödyntämään Telia TV didiboksi laajakaistalla ominaisuutta. Tämän nopeuden vaihteluväli on 8-16Mbit/s. Voi halutessasi testata nopeutta ottamalla SIM-kortin pois Hybrid-reitittimestä.
Muistatko oletko kirjautunut digiboksille numerosarjalla vai kirjainyhdistelmällä? Jos olet kirjautunut 000- alkuisella numerosarjalla käytössäsi pitäisi olla tuo Telia TV digiboksi laajakaistalla, jossa on muun muassa tuo "jatka katselua" -toiminto. Toki asiakaspalvelun kautta voidaan tarkistella näppärästi mitkä yhteydet sinulla on ja onko kenties digiboksille kirjauduttu "väärin".
Onko tässäkään mitään järkeä.
Tainnut kotiläxyt tämän keskustelun osalta tekemättä.
@Baron@ kirjoitti:
"Palaute on aina tervetullutta, vain siten pystytään kehittymään."
Tuntuisi jo vitsiltä, jos ette olisi aiheuttaneet niin paljon pahaa mieltä noilla vastauksilla ja vastaamattomuudella.
Kehittymistänne sanelee jokin muu kuin palautteet pääasiassa, mutta siitä te olette hiljaa, mikä on usein antanut aihetta kääntää teille selän.
Ei normaali ihminen jaksa olla jatkuvassa epävarmuudessa ja roikkua tyhjissä lupauksissa teidän kanssanne.
Hywin sanottu, ja minkä takia kirjaimeen perustuvaa omien tallenteiden hakua ei voi tehdä?
Woisko joku wastata.
@mikkooks@ kirjoitti:
@Baron@ kirjoitti:
"Palaute on aina tervetullutta, vain siten pystytään kehittymään."
Tuntuisi jo vitsiltä, jos ette olisi aiheuttaneet niin paljon pahaa mieltä noilla vastauksilla ja vastaamattomuudella.
Kehittymistänne sanelee jokin muu kuin palautteet pääasiassa, mutta siitä te olette hiljaa, mikä on usein antanut aihetta kääntää teille selän.
Ei normaali ihminen jaksa olla jatkuvassa epävarmuudessa ja roikkua tyhjissä lupauksissa teidän kanssanne.
Amen.
- Pysyvästi ex-asiakas
ps. Valehtelun voi vielä erikseen lisätä listalle asiakkaita karkottavaksi tekijäksi.
Sano, jo muuta. Kuningas Salomonkaan ei olisi voinut tuomita wiisaammin.
Oletteko, muuten huomanneet, että wiimeaikoina (10 vuotta) ei ole voinut hakea alkukirjaimen perusteella omia tallennuxia.
Vuokraamosta woi.
Kokeilkaa 1500h tallennusten seasta hakea "Kuspiätelia" waikkapa. K-Kengässä kestää myös.
Olenko minä ainoa? Pakkohan jollain alkanut ottaan päähän tämä sama asia?
@KALKKUT@ kirjoitti:
Ettekö asiakkaat ymmärrä ei teliatv kehity sillä saa heittää vesi lintua samaa virttä jauetaa mitää ei tapahdu tuntuu siltä että ne lopettaa koko palvelun sillä boxsilla nykyaikana oi mitää tekoo
Niin, ja milloin alkukirjainperusteinen haku tallennuxiin saadaan
@Poksuvau@ kirjoitti:
@KALKKUT@ kirjoitti:
Ettekö asiakkaat ymmärrä ei teliatv kehity sillä saa heittää vesi lintua samaa virttä jauetaa mitää ei tapahdu tuntuu siltä että ne lopettaa koko palvelun sillä boxsilla nykyaikana oi mitää tekoo
Juuri näin mä olen tehnyt. Tänään lähtee klo 9 viimeinenkin puhelinliittymä veks Telialta ja kaikkea tätä ohjasi äärimmäinen pettymys näiden TV asioiden hoitoon. TV palvelu irtisanottu sopimuksen loppuun. Ainoa maksu mikä Telialle enää menee sen jälkeen on netti. Taloyhtiösopimuksella kun saa 100/100 yhteyden 10€/kk -hintaan.
Kun yhteensä 60 euroa kuukaudessa lähtee laskusta niin ainakin hetken voin ite tuntea näpäyttäneeni 😁> Eihän se nyt mitenkään Telian kokoisen konsernin tuloksessa näy.
ps. on muute ylimielistä sakkia teidän winback tiimissänne joka häikäilemättömästi rikkoo lakia ja soittaa asiakkaalle päin kun siirtää puhelinliittymiä pois.
Tallennusten selauxessa pitäisi olla kirjainkohtainen hakeminen.
Eihän kellään järki riitä K-niinku Kelia eziä.
Kiitokset @DUKE74 lukuisista palautteista. Telia TV -palvelua kehitetään jatkuvasti ja varmasti niin tallennusten selaus kuin muutkin ominaisuudet saavat uusia viilauksia osakseen jokaisen päivityksen yhteydessä. Tarkoitus ei ole sitä nykyiselleen jättää. Telia TV Digiboksilla -palvelun uusista ohjelmistopäivityksistä löytyy ketju täältä, jonne päivitämme jatkossa tiedot mitä uusin päivitys pitää sisällään. Se kannattaa ottaa ehdottomasti seurantaan. Lisäksi meiltä löytyy toinen uusi ketju otsikolla "Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja", joissa asiantuntijamme on mukana keskusteluissa. Sitäkin kannattaa seurata. Siellä on kerrottu myös tulevista muutoksista mm. juuri tähän tallennusten selailuun.