Skip to main content

Onko muilla nyt käynyt niin että netti ei toiminut pariin päivään kunnolla ja nyt telia tv:n tallennuksessa boxi ilmoittaa ettei käytössä ole tallentavaa versiota,vaikka juuri eilen illalla pystyi ohjelmia tallentamaan. Uudelleenkäynnistys ym keinot ei tepsi???

Verkkotallennukset ei onnistu vai kovalevy tallennus? Jos boksi sekä palvelureititin on resetoitu, eikä ongelma korjaantunut niin vikailmoituksen tekoon vaan sitten.


Verkkotallennus ei toimi, kaikki mahdollinen boxin resetoimisesta ym muiden juttujen osalta tehty ?

Taitaa mennä telia nyt viimeistään vaihtoon,liikaa ylimäärästä säätöä pieniä juttuja aina vialla



@hermomenee kirjoitti:


Verkkotallennus ei toimi, kaikki mahdollinen boxin resetoimisesta ym muiden juttujen osalta tehty ?



Taitaa mennä telia nyt viimeistään vaihtoon,liikaa ylimäärästä säätöä pieniä juttuja aina vialla






Jos yrität tallentaa verkkotallennuksen piiriin kuuluvaa ohjelmaa (ei hd, ei maksukanava) niin eipä siinä voi muuta kuin vikailmoitus tehdä sitten. Verkkotallennus mitä ilmeisimmin on kuitenkin tilattu jos se eilen kerran toimi.


Kiitos 


Vastaa