Skip to main content

Hei! 

17.5.2021 illasta alkaen verkkotallenteet ei näy. Ohjelmoitujen ohjelmien valikko näkyy mutta kun klikkaa auki niin ruutu menee mustaksi. Resetoin digiboksin, ei auttanut.

Tuollaista ongelmaa meillä ei ole tiedossa, emmekä saaneet sitä myöskään toistettua. Tekisitkö alkuun vielä digiboksille uudelleen käynnistyksen seuraavasti: Menu-> Asetukset-> Järjestelmä-> Uudelleenkäynnistys.



Jos tuolla ei ole vaikutusta niin digiboksi olisi hyvä vielä resetoida. Ohjeen resetointiin löydät asiakastuestamme kohdasta Digiboksin resetoiminen. 



 



Mikäli kumpikaan ylläolevista toimenpiteistä ei auta, niin sitten meillä olisi hyvä tutkia tätä vielä tarkemmin asiakastietojen kanssa. Tämä onnistuu kanavissamme, joissa sinut on mahdollista tunnistaa.  


Olin yhteydessä asiakaspalveluun mutta ohjeista huolimatta vika on päällä. Odotan teknisen tuen yhteydenottoa. Telialla on nykyään tässä palvelussa lähes aina jotain vikaa. Kun edellinen saadaan jotenkuten toimimaan niin jo uutta pukkaa😟>



@rekyl@  kirjoitti:


Olin yhteydessä asiakaspalveluun mutta ohjeista huolimatta vika on päällä. Odotan teknisen tuen yhteydenottoa. Telialla on nykyään tässä palvelussa lähes aina jotain vikaa. Kun edellinen saadaan jotenkuten toimimaan niin jo uutta pukkaa😟>






Hyvä, että asia tuli jo tutkintaan ja päästään selvittämään ongelmaa tarkemmin. Ikäviä toimintaongelmia on kyllä palvelussa havaittu, joita me korjaamme mahdollisimman nopeasti.

Toivottavasti ongelman syy löytyy kohdallasi pian ja se saadaan korjattua.


Tekninen tuki otti yhteyttä puhelimitse ja hän sai palvelun toimiaan ainakin toistaiseksi. Aikoi vielä soittaa huomenna ja varmistaa että palvelu pelaa. Kiitos!


Hieno kuulla, että ainakin näillä näkymin tähän saatiin korjaus 👍> Kiitos vielä kun pistit kommenttia ketjuun.


Teknisestä tuesta oltiiin yhteydessä uudelleen. Nyt asia on kunnossa. Pyydettiin ottamaan suoraan yhteyttä jos vielä vika toistuu. Oli ystävällistä palvelua!


Vastaa