Skip to main content

Onko telia tv sovellukseen tulossa tallennukseen lisää ominaisuuksia olen Elisa Viihteen käyttäjä tällä hetkellä ja siirtymässä telia tv:hen, mutta täytyy kyllä sanoa, että kyllä on telia tv:n ominaisuudet aika paljon jäljessä elisaa. Esim. Ei ole tallennuskansioita mihin nimetä tallenteet, ei saa jatkuvaa tallennetta, tallennusaika on vain 90pvä Elisalla 2vuotta,ei saa valita sovelluksen kautta haluaako tallentaa pilveen vai kovalevylle. Yms. Onkohan näihin tulossa parannuksia? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei @tiinailo ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön :smileyhappy:



 



Palvelua tietenkin kehitetään koko ajan ja mieluusti otammekin palautteita ja kehitysideoita vastaan! Välitän nämä siis eteenpäin :smileyhappy:



 



Oletko siis ottamassa Telia TV -sovellusta käyttöön, ja ei erillistä Telia TV -boksia? Boksiin on saatavilla myös kovalevy, johon pystyy tallentamaan myös esimerkiksi maksukanavia, ja ne säilyvät siellä ihan niin kauan kun palvelu ja kovalevy ovat sinulla käytössä. Boksilla on mahdollista myös tehdä jatkuvia tallennuksia.



 



Joissakin kanavissahan on Telia TV -sovelluksessakin catch up -toiminto, mikä automaattisesti tallentaa sen kanavat ohjelmat 7 vrk ajaksi kirjastoon katsottavaksi. Olitko tämän kuitenkin jo ehtinyt huomata? Täältä kanavakartasta löytyy punaisella nuoli-symbolilla merkittynä catch up -toiminnetta tukevat kanavat


Niin meillä nyt molemmat käytössä sekä Elisa Viihde ja telia tv kuitu liittymällä, mutta olemme palauttamassa telia digiboxin ja kovalevyn, koska ne etäkäyttöominaisuudet ovat teliatv:ssä vielä sen verran jäljessä Elisa Viihteen vastaavasta.,ehkä joskus myöhemmin palataan takaisin telia tv:hen kun palvelut lisääntyvät sovellukseen. Esim. ne nimettävät tallenne kansiot helpottavat tallenteiden etsimistä satojen tallenteiden joukosta ja hakutoiminta puuttuu teliatv:stä.



@SannaMKoo@  kirjoitti:

Boksiin on saatavilla myös kovalevy, johon pystyy tallentamaan myös esimerkiksi maksukanavia, ja ne säilyvät siellä ihan niin kauan kun palvelu ja kovalevy ovat sinulla käytössä. Boksilla on mahdollista myös tehdä jatkuvia tallennuksia.


Pitäisikö muistaa mainita myös, että jatkuvat tallennukset ja kovalevy ovat saatavilla vain Telian laajakaistan perässä olevalle boksille?

 

Myös olosuhteiden pakosta muuta laajakaistaa käyttävät TeliaTV-asiakkaat kaipaisivat helposti verkkoon toteutettavia jatkuvia tallennuksia ja kansioita. Jos teknisesti mahdollista niin kyllähän se kovalevymahdollisuuskin olisi ihan hyvä.


Olet oikeassa eli kovalevyä ei valitettavasti saa, jos digiboksi toimii jonkun muun laajakaistayhteyden päällä. Tätäkin palvelua kehitetään jatkuvasti ja pyrimme toki siihen, että se olisi mahdollisimman pitkälti samanlainen nettiyhteydestä riippumatta. Kiitos palautteestasi!


Milloin oisi tulossa kansiot verkkotallennukseen!? Aina saa etsiä tallenteista sarjoja(uusin). Luulisi olevan helppo toteuttaa.



@rouvitu@  kirjoitti:


Milloin oisi tulossa kansiot verkkotallennukseen!? Aina saa etsiä tallenteista sarjoja(uusin). Luulisi olevan helppo toteuttaa.






Olemme laittaneet tästä toiveen tuotekehitykseen ja asia on siellä noteerattu! Kehitystyötä teemme siis Telia TV:n suhteen jatkuvasti ja toivotaan että tämä kansiointikin saataisiin sinne toteutettua jossain kohtaa. Ymmärrän että tämä helpottaisi kyllä tallenteiden hakua ja olisi siten toivottu ominaisuus. 



@SannaMKoo@  kirjoitti:

@rouvitu@  kirjoitti:

Milloin oisi tulossa kansiot verkkotallennukseen!? Aina saa etsiä tallenteista sarjoja(uusin). Luulisi olevan helppo toteuttaa.


Olemme laittaneet tästä toiveen tuotekehitykseen ja asia on siellä noteerattu! Kehitystyötä teemme siis Telia TV:n suhteen jatkuvasti ja toivotaan että tämä kansiointikin saataisiin sinne toteutettua jossain kohtaa. Ymmärrän että tämä helpottaisi kyllä tallenteiden hakua ja olisi siten toivottu ominaisuus. 


"Olemme laittaneet toiveen eteenpäin" Juu niin tuttua kaavaa noudattelee tämä asioiden "kehitys". Tätä samaa olen kuullut nyt jo vuoden verran asiakkaana. Palvelua kehitetään koko ajan.. Ihan ryminällä uusia ominaisuuksia tulee telia tv ilman laajakaistaa. Miten voi olla että mitään ei tule aiptv palveluun uutta? Ai anteeksi onhan tässä vuoden aikana tullut 1. Paina ok tallenna ja katsele alusta. 2. Menu valikko on siirtynyt alhaalta ylös. Hurjaa on ollut seurata tätä kehityksen huimaa juoksua. Missä on oikeat teot? 1. Kovalevytallennus aiptv boksiin? 2. Netflix? 3. Kanavapaketit samoiksi kuin laajakaistan kanssa?.  tiedättekö muuten miksi tallennus palvelun tallenteista ne vanhimmat jäävät katsomatta yleensä? Eli siis miksi teidän tutkimuksissa tallennukset katsotaan pääsääntöisesti parin viikon kuluessa? Noh minäpä kerron.. Koska se tallennuspalvelun haku/selaus/lista on niin syvältä että vaatii lehmän hermot kelata listaa yli kaksi viikkoa eteenpäin että voisi jotain vanhempaa tallennetta katsoa. 


@MaxPayne ja muut Telia TV digiboksilla -katsojat, laittelin tuossa juuri meidän aiheesta ja palvelusta vastaavalle henkilölle viestiä. Kerrotaan viimeisimmät kuulumiset siltä saralta, kun saadaan lisää infoa:smileyhappy:


Mahtava homma!

 

Minä olen toivonut tuota kansiotoimintoa jo vuodesta 2011 asti, kun palveluun avattiin verkkotallennusominaisuus. 



@AaTanja@  kirjoitti:

@MaxPayne ja muut Telia TV digiboksilla -katsojat, laittelin tuossa juuri meidän aiheesta ja palvelusta vastaavalle henkilölle viestiä. Kerrotaan viimeisimmät kuulumiset siltä saralta, kun saadaan lisää infoa:smileyhappy:


Hei

 

Onkohan tämä kysymys nyt jotenkin "noteerattu" siellä aiheesta ja palvelusta vastaavan toimistolla? Vai odotellaanko sitä hyvinkin perinteistä vastausta joka tulee lähes kaikissa tapauksissa. " Palvelua kehitetään koko ajan ja uusista palveluista käydään neuvotteluja koko ajan, mutta juuri nyt ei ole mitään aikataulua antaa tai saatikka mitään kerrottavaa" Ja näihin kysymyksiin on pyydetty vastauksia jo vuosia.. Vaihtakaa jo hyvät ihmiset ne neuvottelijat..



@MaxPayne@  kirjoitti:

@AaTanja@  kirjoitti:

@MaxPayne ja muut Telia TV digiboksilla -katsojat, laittelin tuossa juuri meidän aiheesta ja palvelusta vastaavalle henkilölle viestiä. Kerrotaan viimeisimmät kuulumiset siltä saralta, kun saadaan lisää infoa:smileyhappy:


Hei

 

Onkohan tämä kysymys nyt jotenkin "noteerattu" siellä aiheesta ja palvelusta vastaavan toimistolla? Vai odotellaanko sitä hyvinkin perinteistä vastausta joka tulee lähes kaikissa tapauksissa. " Palvelua kehitetään koko ajan ja uusista palveluista käydään neuvotteluja koko ajan, mutta juuri nyt ei ole mitään aikataulua antaa tai saatikka mitään kerrottavaa" Ja näihin kysymyksiin on pyydetty vastauksia jo vuosia.. Vaihtakaa jo hyvät ihmiset ne neuvottelijat..


Vastausta taitaa olla turha odottaa...



@MaxPayne@  kirjoitti:








Hei



 



Onkohan tämä kysymys nyt jotenkin "noteerattu" siellä aiheesta ja palvelusta vastaavan toimistolla? Vai odotellaanko sitä hyvinkin perinteistä vastausta joka tulee lähes kaikissa tapauksissa. " Palvelua kehitetään koko ajan ja uusista palveluista käydään neuvotteluja koko ajan, mutta juuri nyt ei ole mitään aikataulua antaa tai saatikka mitään kerrottavaa" Ja näihin kysymyksiin on pyydetty vastauksia jo vuosia.. Vaihtakaa jo hyvät ihmiset ne neuvottelijat..






Vastausta taitaa olla turha odottaa...






Kysymyksen olemme sinne välittäneet ja se on kyllä noteerattu. Saimme sieltä myös viestiä takaisin että näiden osalta ei ole antaa tässä kohtaa lisätietoa, mutta heti kun uutta tietoa on, niin niistä kerrotaan välittömästi. Tänne Yhteisöön tulemme tietenkin myös muutoksista tiedottamaan heti ensisijassa, eli missään pimennossa emme tarkoituksella teitä pidä. Kaikkiin vastaamme siis aina parhaamme mukaan ja sillä tiedolla mitä asiasta saamme, tai mitä infoa meillä on antaa! 



 


Kauan yrityselämässä olleena minusta näyttää, että Telian päättäjiltä puuttuu myös sitä tervettä kunnianhimoa.

Palkata lisää väkeä hoitamaan kehitystä nopeammin.

 

Luin tuossa artikkelin, jossa kerrottiin, että Nettflixillä on satoja ihmisiä töissä pelkästään hoitamassa streemauskykyä viimeisen tietotaidon avulla mahdollisimman lagittomaksi kaikissa olosuhteissa.

Jotenkin arvaisin,että Telia Tv kehittäjäinsinöörit mahtuu yhteen huoneeseen. .Pieneen.


Uran pituus talon sisällä ja sitä kautta syntyneet suhteet taitavat pätevöittää johtotehtäviin? Jos urakehitys jatkuu tuloksista riippumatta, niin mihin siinä kunnianhimoa tarvitaan?

Nämä johtajat sitten nolaavat itsensä kertomalla mediassa olettaneensa porukan tulevan myymälään tilaamaan Liigaa ja samalla vastaanottamaan asiakaspalvelua eli 'kuulemaan lisää tietoa' Telialla tarjolla olevista tuotteista. Joku voisi näille johtajille kertoa, että nyt on vuosi 2019 eikä 1995


Vastaa