Skip to main content

On pari sarjaa jatkuvassa tallennuksessa, jotka ovat tallentuneetkin ihan ongelmitta. Jaksoja ei vain pysty katsomaan, koska viikonloppuna kyseinen jakso ilmeisesti uusitaan ja saan ponnahdusikkunan, jossa sanotaan, että lähetys alkaa vasta sillon ja sillon… Eli käytännössä ohjelmia joita uusitaan tai joilla on monta lähetysaikaa viikossa (eli suurin osa) ei pysty katsomaan (koska ne eivät ole muka tulleet vielä)..

Alkoi eilen tämä ongelma. On käynnistetty laitteita uudelleen.

 

--

Muokkaus SannaMKoo: Siirretty aloitus Telia Play -keskusteluihin

Tervehdys @Marjoshka ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva että löysit paikalle keskustelemaan. 😊

Onkohan sinulla Arriksen boksi käytössäsi? Siinä on nimittäin ilmennyt juuri tällaista kyseistä kuvailemaasi häiriötä, että tallenteen katsominen ei onnistu jos ohjelmasta on tulossa uusinta myöhemmin. Tämä on parhaillaan korjauksessa, ja pyritään saamaan tietysti mahdollisimman pikaisesti kuntoon! 


Moi ja kiitos!

On Arriksen boksi, mutta kiva kuulla että ootte tietoisia ja hommaa korjaillaan, koitan olla kärsivällinen tällä päässä :’D

(Ja kiitokset, että siirsit kysymykseni oikean aihealueen alle)


Moi ja kiitos!

On Arriksen boksi, mutta kiva kuulla että ootte tietoisia ja hommaa korjaillaan, koitan olla kärsivällinen tällä päässä :’D

(Ja kiitokset, että siirsit kysymykseni oikean aihealueen alle)

Sama ongelma minullakin arriksen kanssa.

Piti rikospaikka katsoa tallenteelta,

mutta joutu sit katsomo suoratoistolla toteuttaa katsominen.


Tervehdys @Marjoshka ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva että löysit paikalle keskustelemaan. 😊

Onkohan sinulla Arriksen boksi käytössäsi? Siinä on nimittäin ilmennyt juuri tällaista kyseistä kuvailemaasi häiriötä, että tallenteen katsominen ei onnistu jos ohjelmasta on tulossa uusinta myöhemmin. Tämä on parhaillaan korjauksessa, ja pyritään saamaan tietysti mahdollisimman pikaisesti kuntoon! 

Moi, onkohan tähän tullut ratkaisua. Kuulemma sama jatkuu Arris boxien kanssa edelleen. Vaatiiko jonkun boottauksen/uudelleen kirjautumisen?


Tervehdys @Marjoshka ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva että löysit paikalle keskustelemaan. 😊

Onkohan sinulla Arriksen boksi käytössäsi? Siinä on nimittäin ilmennyt juuri tällaista kyseistä kuvailemaasi häiriötä, että tallenteen katsominen ei onnistu jos ohjelmasta on tulossa uusinta myöhemmin. Tämä on parhaillaan korjauksessa, ja pyritään saamaan tietysti mahdollisimman pikaisesti kuntoon! 

Moi, onkohan tähän tullut ratkaisua. Kuulemma sama jatkuu Arris boxien kanssa edelleen. Vaatiiko jonkun boottauksen/uudelleen kirjautumisen?

Häiriö on edelleen tosiaan käynnissä ja korjauksessa. 😕 Häiriötiedotteesta löytyy ohje, kuinka tallenteita voi katsoa mutta häiriö voi jatkua tämän jälkeenkin.


Ei taida tulla kuntoon tuo tallennusten katselu häiriö. Alkaa jo ärsyttää, kun ei voi katsoa tallennuksia.


Ei taida tulla kuntoon tuo tallennusten katselu häiriö. Alkaa jo ärsyttää, kun ei voi katsoa tallennuksia.

Huomasitko tuosta yllä linkatusta kommentistä löytyvästä häiriötiedotteesta, että “Tallenteita voi katsella korjauksen ajan Telia Play -sovelluksesta tai selaimella tv.telia.fi -osoitteesta.” Josko siitä olisi ensiapua tilanteeseen? Toki pyrimme saamaan tilanteen kuntoon mahdollisimman pian. 


Ei taida tulla kuntoon tuo tallennusten katselu häiriö. Alkaa jo ärsyttää, kun ei voi katsoa tallennuksia.

Huomasitko tuosta yllä linkatusta kommentistä löytyvästä häiriötiedotteesta, että “Tallenteita voi katsella korjauksen ajan Telia Play -sovelluksesta tai selaimella tv.telia.fi -osoitteesta.” Josko siitä olisi ensiapua tilanteeseen? Toki pyrimme saamaan tilanteen kuntoon mahdollisimman pian. 

Ja liittyen tähän ylläolevaan häiriöön niin saimme viestiä että korjaus olisi tulossa ensi viikolla tehtävän päivityksen yhteydessä. Hetki pitää siis vielä odotella. 


Vastaa