Kirjoitan siskoni puolesta. Hän sai Soneralta ilmoituksen, että taloyhtiönsä ja Soneran kaapeli-TV-sopimus loppuu viikon päästä. He ovat katsoneet tähän asti vain ilmaiskanavia. Taloyhtiöltä ei ole tullut mitään ilmoitusta tai ohjetta. Pimenevätkö ilmaiskanavatkin viikon päästä? Miten toimia, kun postitse ei ole mitään ohjeistusta tullut?
Sivu 1 / 1
Moi kuukkelino1,
Jos kaapeli-TV verkon vaihtuessa kanavat lakkaavat näkymästä, niin käytössä olevaan digiboksiin/televisioon kannattaa tehdä tehdasasetusten palautus ja tämän jälkeen kanavahaku uudelleen. Joillain laitteilla voi olla automaattisen haun kanssa ongelmaa löytää kanavat uudelleen operaattorin vaihdon jälkeen. Tällöin kannattaa tehdä manuaalinen haku, johon tarvittavat taajudet ja muut arvot löytyvät yleensä esimerkiksi operaattoreiden nettisivuilta.
Jos kaapeli-TV verkon vaihtuessa kanavat lakkaavat näkymästä, niin käytössä olevaan digiboksiin/televisioon kannattaa tehdä tehdasasetusten palautus ja tämän jälkeen kanavahaku uudelleen. Joillain laitteilla voi olla automaattisen haun kanssa ongelmaa löytää kanavat uudelleen operaattorin vaihdon jälkeen. Tällöin kannattaa tehdä manuaalinen haku, johon tarvittavat taajudet ja muut arvot löytyvät yleensä esimerkiksi operaattoreiden nettisivuilta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.