Skip to main content

Taloyhtiön kaapeli-TV ei toimi

  • August 25, 2020
  • 5 kommenttia
  • 400 katselukertaa

Nyt jo viidettä päivää yhteys poikki taloyhtiössä, eikä korjauksella tunnu olevan kiirettä.......antenni ja lautanen voisi olla varmempi vaihtoehto.

 

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa

5 kommenttia

Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • August 25, 2020

Moikka @Napakymppi ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Olethan jo tehnyt häiriöilmoituksen meidän asiakaspalvelun kautta? Laajemmat häiriöt, jotka koskevat talonyhtiötä, korjataan yleensä aina saman päivän aikana häiriöilmoituksesta. Jos tiedossasi on häiriön numero/tunniste, jolla asiaa selvitetään, voidaan katsoa tilannetta tarkemmin.

Jos häiriötä on jo tutkittu ja kuitattu korjatuksi, on tärkeää hakea TV:llä kanavat uudestaan ja joskus joutuu jopa palauttamaan tehdasasetukset.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • August 25, 2020

@HenriLie@  kirjoitti:

Moikka @Napakymppi ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Olethan jo tehnyt häiriöilmoituksen meidän asiakaspalvelun kautta? Laajemmat häiriöt, jotka koskevat talonyhtiötä, korjataan yleensä aina saman päivän aikana häiriöilmoituksesta. Jos tiedossasi on häiriön numero/tunniste, jolla asiaa selvitetään, voidaan katsoa tilannetta tarkemmin.

Jos häiriötä on jo tutkittu ja kuitattu korjatuksi, on tärkeää hakea TV:llä kanavat uudestaan ja joskus joutuu jopa palauttamaan tehdasasetukset.


Moi. Vikailmoituksen tein lauantaina, kyse siis on 11 asunnon rivitaloyhtiöstä. Eilen maanantaina sain ilmoituksen, että tieto viasta on mennyt asentajalle, asentajasta ei vielä nyt tiistaina iltapäivällä ole kuulunut mitään. Taloyhtiön hallituksen pj.nä saan varmaan tiedon korjauksesta, milloin se sitten tapahtuukin. Kanavia on haettu monessakin asunnossa, jopa antennijohtojakin uusittu tietämättä viasta sen tarkemmin.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • August 25, 2020

Häiriötunniste on : 5913013


Baron
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • August 25, 2020

Optimistista ajatella, että ensimmäisenä arkipäivänä tulee asentaja. Minä ilmoitin viikonloppuna ja asentaja tuli tiistaina. Sekin oli nopeaa, jos ajattelee että on työjonoa. 


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • August 25, 2020

@Napakymppi@  kirjoitti:

Häiriötunniste on : 5913013


Selvityksessä lukee, että asentaja tulee tänää paikalle korjaamaan, häiriön selvitys on siis pitkittynyt. Häiriö varmaankin korjaantuu tänään iltapäivän aikana.