Skip to main content

Televisioyhteydet katkesivat taloyhtiössä kesken Euroviisujen (Itäkeskus). Monia harmitti mutta ei oikeastaan minua.



Sunnuntaina Telialta kerrottiin, että vika korjataan mahdollisimman pian. Toki ensin kyseltiin, onko kanavahaku tehty ja onko piuha kiinni.



Myöhemmin sunnuntaina kerrottiin, että vikailmoitus on otettu käsittelyyn. Toki taas kysyttiin, onko kanavahaku tehty.



Maanantaina aamulla tuli tekstiviesti, jonka mukaan vikailmoitus on siirretty asiantuntijan käsittelyyn (mutta vikailmoituksen voi perua vastaamalla tekstiviestiin).



Olisi ollut reilua ilmoittaa, että asiaa tutkitaan aikaisintaan maanantaina.



Tv-yhteydet edelleen poikki, joten yli puolitoista vuorokautta nyt mennyt.



Pikkasen ottaa pattiin "asiakaspalvelu".



 



Edit HannaMarikaL: Muokattu hieman otsikkoa


@Jyrkikameli  kirjoitti:


Televisioyhteydet katkesivat taloyhtiössä kesken Euroviisujen (Itäkeskus). Monia harmitti mutta ei oikeastaan minua.



Sunnuntaina Telialta kerrottiin, että vika korjataan mahdollisimman pian. Toki ensin kyseltiin, onko kanavahaku tehty ja onko piuha kiinni.



Myöhemmin sunnuntaina kerrottiin, että vikailmoitus on otettu käsittelyyn. Toki taas kysyttiin, onko kanavahaku tehty.



Maanantaina aamulla tuli tekstiviesti, jonka mukaan vikailmoitus on siirretty asiantuntijan käsittelyyn (mutta vikailmoituksen voi perua vastaamalla tekstiviestiin).



Olisi ollut reilua ilmoittaa, että asiaa tutkitaan aikaisintaan maanantaina.



Tv-yhteydet edelleen poikki, joten yli puolitoista vuorokautta nyt mennyt.



Pikkasen ottaa pattiin "asiakaspalvelu".



 



Edit HannaMarikaL: Muokattu hieman otsikkoa






Häiriöilmoituksia käsittelemme myös viikonloppuisin, ja asentajat liikkuvat myös pyhinä. Yksittäisiä taloyhtiöitä koskevat häiriötilanteet pyritään korjaamaan viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Korjausaikaa ei sen tarkemmin voida ilmoitushetkellä luvata, mutta pyrimme tietenkin antamaan arvion korjausajasta. 


Nyt on ICT-alan lakko päällänsä ja se mitä todennäköisimmin vielä hidastuttaa ongelmanratkaisua ja muuta asiakaspalvelua.


Vastaa