@panukokko82@ kirjoitti:
Pyytää aina vaan tarkistamaan tiedot.
Joten laitan tätä kautta:
Telia TV laajakaistalla
Reititin: Sagemcom Hybrid Router Fast 5370 Air
Arris VIP4302 Digiboxi
Tallennukset eivät aina toimi. Tallennuksia katoaa. Tallennussivusto (netissä) ei toimi oikein (ilmoittaa: tallennus ei onnistunut. myöhemmin tallenne ilmestyy boksille) Kelaus alkaa tökkimään yllättäen. Ongelma alkoi päivityksestä jossa tallennusnäkymää muutettiin. Tämä on ollut teillä tiedossa jo kauan. Vaadin hyvitystä toimimattoman palvelun vuoksi. Jos asia ei etene, harkitsen yhteydenottoa kuluttaja-asiamieheen.
Pystytkö jakamaan kuvankaappausta siitä häiriöilmoituksen täyttämisestä, mistä tiedoista sivusto herjaa? Jos jaat kuvan sivustosta tiedot täytettynä, muista peittää henkilökohtaiset tiedot (osoitteet, nimet, yhteystiedt, tunnukset jne.).
Telia Yhteisön kautta emme vastaanota häiriöilmoituksia liittymien tai palvelujen toiminnasta, koska emme voi tunnistaa asiakkuuttasi vahvasti täällä. Pyytäsin, että otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun, josta häiriöilmoitus voidaan vastaanottaa.
Mainitsemistasi häiriöistä etätallennuksen sivuston ongelma on tiedossa ja vielä korjauksessa.
Muista häiriöistä olemme tehneet jo korjauksia, olethan kokeillut jo käynnistää digiboksin uudelleen sen asetuksien kautta: Menu -> Asetukset -> Järjestelmä -> Uudelleenkäynnistys. Tämä pakottaa digiboksin tarkistamaan, onko tarjolla uusia päivityksiä ja asentaa ne.
Sivu ei herjaa mistään tietystä kohdasta vaan ilmoittaa sivun ylälaidassa punaisella "tarkista tiedot".
Kaikki kohdat on täytetty ja rastit laitettu.
Boksia on pakko käynnistellä vähän väliä uudestaan, että se toimisi edes jotenkin siedettävästi.
@panukokko82@ kirjoitti:
Sivu ei herjaa mistään tietystä kohdasta vaan ilmoittaa sivun ylälaidassa punaisella "tarkista tiedot".
Kaikki kohdat on täytetty ja rastit laitettu.
Boksia on pakko käynnistellä vähän väliä uudestaan, että se toimisi edes jotenkin siedettävästi.
Jos boksia joutuu muuten kuin tallennusten vuoksi käynnistelemään uusiksi on jotain muuta pielessä.
Testailin omilla tunnuksilla häiriöilmoituksen kirjaamista ja se vaikutti toimivan normaalisti laajakaistan osalta.
Nyt kun et ilmoitusta voi Minun Telian kautta lomakkeella jättää suosittelen vikailmoituksen jättämään meille chattimme kautta tai avoimella lomakkeella.