Skip to main content

Tekstitykset eivät näy

  • June 19, 2017
  • 1 kommentti
  • 33 katselukertaa

Tekstitykset ovat tänään kadonneet useilta kanavilta (Ylen kanavat, Sub, Ava, varmaan muitakin mutta en ole voinut varmistaa, kun on tullut vain suomenkielistä ohjelmaa; myöskään HBO Nordicin Twin Peaksissa ei ole tekstitystä). En tiedä vaikuttiko asiaan digiboksin päivittyminen tänään vai onko vika muualla.

1 kommentti

markusklaani
  • Uusi jäsen
  • June 19, 2017

Olen itsekin törmännyt tuohon muutamaan otteeseen uuden Arris VIP 4302 digiboksin kanssa. Tekstitykset palaavat kun käynnistää boksin uudestaan Asetukset --> Järjestelmä --> Uudelleenkäynnistys-valinnan kautta.

 

Telialle tiedoksi, että ilmeisesti tämä on jonkinlainen bugi uudessa digiboksissa, oli jo aikasemmassakin ohjelmistoversiossa.