Skip to main content

C Moren Forbrydelse (Rikos) -sarjan 1. kauden 10. jakson tekstitys heittää useita sekunteja. Monissa kohdin ei edes ole selvää, kuka puhuu. En ehkä muuten välittäisi, mutta toinen kotimainenkaan ei juuri auta tanskan ymmärtämisessä. 


@ericrose@  kirjoitti:

C Moren Forbrydelse (Rikos) -sarjan 1. kauden 10. jakson tekstitys heittää useita sekunteja. Monissa kohdin ei edes ole selvää, kuka puhuu. En ehkä muuten välittäisi, mutta toinen kotimainenkaan ei juuri auta tanskan ymmärtämisessä. 


Lisäys edelliseen: myös 12. jakson tekstitys väärin ajoitettu. Häiritsee muutoin hyvän sarjan seuraamista.



@ericrose@  kirjoitti:



@ericrose@  kirjoitti:


C Moren Forbrydelse (Rikos) -sarjan 1. kauden 10. jakson tekstitys heittää useita sekunteja. Monissa kohdin ei edes ole selvää, kuka puhuu. En ehkä muuten välittäisi, mutta toinen kotimainenkaan ei juuri auta tanskan ymmärtämisessä. 






Lisäys edelliseen: myös 12. jakson tekstitys väärin ajoitettu. Häiritsee muutoin hyvän sarjan seuraamista.






Kiitos havainnostasi! Laitetaan kuva ja teksti synkkaamaan. 


Edelliseen liittyen on syytä jatkaa: ilmeisesti kaikkien Rikos-sarjan 1. kauden jälkipuoliskon jaksojen tekstitys on ajastettu virheellisesti. Tässä muodossa sarjaa on mahdoton järjellisesti seurata. Erittäin harmillista, koska kyseessä on hyvä sarja, jonka mielelläni olisin katsonut vuosien jälkeen uudelleen. Maksan tästä, joten minulla on oikeus odottaa virheetöntä palvelua.


Kiitoksia! Laitoin tämän tiedon asiantuntijoille. Pääset katsomaan näitä sarjoja myös C More -sovelluksen kautta mikäli sinulla on C More -kanavapakettitilaus meidän kautta. 


Kiitos vastauksesta! Toivottavasti asia korjaantuu piankin. Muuten, katson juurikin mainitun sovelluksen kautta.


Sen verran tarkentaisin vielä, että käytätkö tuota C More -sovellusta meidän digiboksin kautta vai jollakin toisella laitteella?


Aivan, digiboksin kautta käytän. Ja, selvennykseksi: missään muussa katsomassani ohjelmassa ei tällaista synkronivirhettä ole esiintynyt.


Kokeilun jälkeen on kuitenkin todettava, että selaimessa C More -sivulta tai Telian sovelluksen kautta katsottuna tai PC:ltä TV:hen Chromecastin kautta siirrettynä ajoitusvirhettä ei näytä esiintyvän, joten ilmeisesti digiboksista jollain lailla virhe aiheutuu.


Kiitoksia tarkennuksesta! Tarkistin tilanteen asiantuntijalta ja korjausta on lähdetty tekemään. Tässä voi kuitenkin ilmetä hiukan viivettä. Tässä välissä olisi hyvä käyttää digiboksista virtajohtoa pois paikaltaan hetken aikaa. Sellainen 10 - 20 sekuntia pitäisi riittää. 


Vastaa