Joskus tosiaan tuntuu kuin olisi jostakin (painajais)unesta herännyt kun tajuaa mitä tapahtunut, tai oikeastaan ei tajua mutta täytyy dokumentteihin uskoa..
Tuossa viime viikolla Telia play -palvelussa pompsahti vanha vika - YLEn uutis/ajankohtaisohjelmien nimeen tuli kellonaika ja päivämäärä perään ja osasta ohjelmista varsinainen ohjelman nimi katosi kokonaan, vain päiväys nimenä tai jakson teema. Siitä viime viikolla tehtiin vikatiketti..
Tänään sitten kyselin n. klo 16:30 vian perään kun korjattu vain osittain, eli selaimessa näkyy oikein, Android-kännykässä vika jatkuu. Häiriöpuolelta minulle kerrottiin että tiketti on hoidettu loppuun 15.12. Kerroin tilanteen ja tuli selväksi että tiketti avattava uusiksi. Näin puhelun päätteeksi ymmärsin tapahtuneenkin eli häiriöpuolella avattiin vika uudelleen selvitettäväksi.
Noin klo 17:15 sainkin sitten yllätyksekseni sähköpostia Telialta: “Kiitos että käytit Telia Helpin palveluita” ja asiakastyytyväisyyskyselyyn vastaamista tarjottiin siihen perään.
Hetken päästä sitten uusi sähköposti Telialta, oikein Anttonilta: “Toimitusvahvistus” - hämmennys oli suuri kun postin avasin ja siinä minulle kerrottiin:
“Kiitos että käytit Telia Helpin palveluita.
Lähtötilanne:
Telia Play palvelusta ongelma Arris 5303W digiboksin tallennuksen kanssa.
Ratkaisu:
Tilattiin asiakkaalle uusi digiboksi hajonneen digiboksin tilalle.”
En ole koskaan Telia Helppi -palvelua käyttänyt, enkä käytä.
Minulla ei ole ollut ongelmaa Arris 5303W digiboksin tallennuksen kanssa viimeaikoina, koska käytössäni tällä hetkellä ainostaan Telia play -sovellus…
Tässä nyt katellaan mitä tapahtuu huomenna, lähteekö tilaus eteenpäin.. Sähköposti kun tuli klo 17 jälkeen, niin asiakaspalvelua ei enää voinut asialla kiusata.
Onko muilla tällaisia hämmentäviä kokemuksia Telian asiakaspalvelusta? Itsellä ei ole ainoa mutta tämä lyö monta aiempaa laudalta mennen tullen..