Ratkaistu

Telia digipoksin tallennetta ei saa poistettua

  • 12 January 2024
  • 6 kommenttia
  • 118 katselukertaa

Kunniamerkki +1

olen uusi telian digipoksin käyttäjä ja testaillu sitä . Testasin nauhoitusta toimi ok mutta kun yrittää poistaa nauhoitusta tulee ilmoitus jokin meni vikaan. Onko minussa vai poksissa vika

 

 

----
Muokkaus Merja_J: viilattu otsikkoa kuvaavammaksi

icon

Ratkaisu jäseneltä DigiHate 13 January 2024, 12:50

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Kunniamerkki +6

Ei ole sinussa vika vaan todella hankalasti käytettävästä boksista.

itsellä oli tämä uusi android boksi n.2v., sitten 2vko. Käytössä.

Oli meinaan monta kertaa lähellä, ettei boksi lentänyt seinään, koska minulla on ad/hd ja olen "pikkasen" impulsiivinen henkilö.🤗

Onnex en ollut palauttanut vanhaa ARRIS VIP5305 boksia mihinkään, vaan palautin uuden ja otin vanhan takaisin käyttööni.👍

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

olen uusi telian digipoksin käyttäjä ja testaillu sitä . Testasin nauhoitusta toimi ok mutta kun yrittää poistaa nauhoitusta tulee ilmoitus jokin meni vikaan. Onko minussa vai poksissa vika

 

 

----
Muokkaus Merja_J: viilattu otsikkoa kuvaavammaksi

Tää onkin ihan uus juttu /ongelma millaista mulle ei ole tullut vastaan. Tosin poistankin vain yksittäistallennoksia sillä sarjatallennoksiin ei ole tullut vielä "lupaa" poistaa, kun vaarana on ettei tallennus jatku enää sen jälkeen. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

olen uusi telian digipoksin käyttäjä ja testaillu sitä . Testasin nauhoitusta toimi ok mutta kun yrittää poistaa nauhoitusta tulee ilmoitus jokin meni vikaan. Onko minussa vai poksissa vika

 

Moi @mara65 ja tervetuloa Yhteisöön! Oletko käyttänyt digiboksia virroitta (digiboksin virtajohto irti ja takaisin kiinni hetkisen kuluttua) ja toistuuko ongelma tämän jälkeen? Onko kyse vain yhdestä tietystä tallenteesta vai eikö poistaminen onnistu minkään tallenteen kohdalla? Kannatta varmistaa myös ohjeista, miten tallenne boksilla poistetaan.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

olen uusi telian digipoksin käyttäjä ja testaillu sitä . Testasin nauhoitusta toimi ok mutta kun yrittää poistaa nauhoitusta tulee ilmoitus jokin meni vikaan. Onko minussa vai poksissa vika

 

Moi @mara65 ja tervetuloa Yhteisöön! Oletko käyttänyt digiboksia virroitta (digiboksin virtajohto irti ja takaisin kiinni hetkisen kuluttua) ja toistuuko ongelma tämän jälkeen? Onko kyse vain yhdestä tietystä tallenteesta vai eikö poistaminen onnistu minkään tallenteen kohdalla? Kannatta varmistaa myös ohjeista, miten tallenne boksilla poistetaan.

 

Oon kanssa uusi DV8919-boxin käyttäjä - nyt 2vrk kokeilua takana.

Eilen myös mä törmäsin tässä mainittuun ongelmaan, kun poistot jo olivat toimineet boxin käyttöönoton jäljiltä.  En keksinyt mitään selkeää systeemiä poiston onnistumiseksi, mutta tällä kertaa tuo Telian “takuu-ohje” eli boxin uudelleenkäynnistys sieltä valikon syöveristä korjasi vian.

Saas nähdä koska se taas ilmenee….

 

Kunniamerkki +1

Tallenteen sain poistettua kun painoin ok näppäintä pitempää ja sieltäkautta poisto onnistu heti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Tallenteen sain poistettua kun painoin ok näppäintä pitempää ja sieltäkautta poisto onnistu heti

Kun tää “jokin meni vikaan” -vika esiintyi mulla toissapäivänä, ei minkäänlaiset OK-temppuilutkaan auttaneet.. ..siinä oli päällä joku aito vikatilanne.  Korjaantui sit re-bootilla.

 

Vastaa