Skip to main content

Mulle tulee kirjautuessa ilmoitus, että viisi laitetta... mistä saan tietoon mitkä viisi laitetta millä kirjauduttu Telia tv:seen? 


@Kasual kirjoitti:


Mulle tulee kirjautuessa ilmoitus, että viisi laitetta... mistä saan tietoon mitkä viisi laitetta millä kirjauduttu Telia tv:seen? 






Hei @Kasual ja tervetuloa Yhteisöön! Varsinaista listaa ei ole olemassa josta näkisit missä laitteissa tunnukset ovat aktiiviset. Melkein kannattaa kirjautua ulos niistä laitteista joissa palvelua ei käytä. Jos epäilet että tunnuksesi ovat "naapurilla käytössä" niin meidän vikapalvelun kautta voidaan kyllä tehdä kertaluontoinen uloskirjautuminen, eli silloin kaikki laitteet uloskirjautuvat samalla kertaa :smileyhappy:


Sama ongelma. Kirjauduin ulos kännykästä ja tabletista,mutta android tv-boxin Telia Tv -sovellus herjaa viidestä (5) laitteesta..

 



@Junari65 kirjoitti:


Sama ongelma. Kirjauduin ulos kännykästä ja tabletista,mutta android tv-boxin Telia Tv -sovellus herjaa viidestä (5) laitteesta..



 






Hei!



 



Jos aivan oikein muistan, niin laskurin "tyhjentyminen" voi viedä hetkisen. Voin olla toki väärässä.



 



Kuten @Merja_J tuossa jo aiemmassa viestissä kirjoittikin, niin kannattaa olla yhteydessä vikapalveluun, jotta voivat sieltä nollata tuon 5 laitteen laskurin katkaisemalla kaikki mahdolliset istunnot. Voihan olla mahdollista, että järjestelmä on mennyt jotenkin jumitilaan. Pääsevät myös tarkemmin tutkimaan, onko siellä jokin jumissa.



@Purnipsi kirjoitti:

@Junari65 kirjoitti:

Sama ongelma. Kirjauduin ulos kännykästä ja tabletista,mutta android tv-boxin Telia Tv -sovellus herjaa viidestä (5) laitteesta..

 


Hei!

 

Jos aivan oikein muistan, niin laskurin "tyhjentyminen" voi viedä hetkisen. Voin olla toki väärässä.

 

Kuten @Merja_J tuossa jo aiemmassa viestissä kirjoittikin, niin kannattaa olla yhteydessä vikapalveluun, jotta voivat sieltä nollata tuon 5 laitteen laskurin katkaisemalla kaikki mahdolliset istunnot. Voihan olla mahdollista, että järjestelmä on mennyt jotenkin jumitilaan. Pääsevät myös tarkemmin tutkimaan, onko siellä jokin jumissa.


Hei! Laitetiedot tosiaan voidaan meiltä käsin nollata ja nollaus on aika lailla reaaliaikainen, eli pitäisi astua voimaan heti kun tiedot nollataan täältä käsin. En osaa tästä suorilta käsin sanoa, miksi laitetiedot ovat täynnä vaikka viittä laitetta ei ole tilille rekisteröity. Suosittelen piipahtamaan meidän häiriöpuolen chatissa niin voidaan hoitaa asia pikapuolin maaliin. Chattiin pääsee kirjautumalla itsepalveluun www.telia.fi/kirjaudu



@TuomasHog kirjoitti:



@Purnipsi kirjoitti:



@Junari65 kirjoitti:


Sama ongelma. Kirjauduin ulos kännykästä ja tabletista,mutta android tv-boxin Telia Tv -sovellus herjaa viidestä (5) laitteesta..



 






Hei!



 



Jos aivan oikein muistan, niin laskurin "tyhjentyminen" voi viedä hetkisen. Voin olla toki väärässä.



 



Kuten @Merja_J tuossa jo aiemmassa viestissä kirjoittikin, niin kannattaa olla yhteydessä vikapalveluun, jotta voivat sieltä nollata tuon 5 laitteen laskurin katkaisemalla kaikki mahdolliset istunnot. Voihan olla mahdollista, että järjestelmä on mennyt jotenkin jumitilaan. Pääsevät myös tarkemmin tutkimaan, onko siellä jokin jumissa.






Hei! Laitetiedot tosiaan voidaan meiltä käsin nollata ja nollaus on aika lailla reaaliaikainen, eli pitäisi astua voimaan heti kun tiedot nollataan täältä käsin. En osaa tästä suorilta käsin sanoa, miksi laitetiedot ovat täynnä vaikka viittä laitetta ei ole tilille rekisteröity. Suosittelen piipahtamaan meidän häiriöpuolen chatissa niin voidaan hoitaa asia pikapuolin maaliin. Chattiin pääsee kirjautumalla itsepalveluun www.telia.fi/kirjaudu






Meinasin tuota laskuria, kun kirjaa itse laitteita ulos. Ainakin joskus mainittiin siinä olevan viivettä, kenties väärinkäytöksien estämiseksi.



 



Tietenkin siellä teknisessä tuessa on tehokkaat työkalut.


Laskurin tyhjennyksen jälkeen pääsin kirjoittumaan tililleni, mutta herjaa että laite rootattu, vaikka ei ole.

Kyseessä Android Smart Tv-box, amlogoc s905x..


..jos tähän root checkkeriin on luottamista.. turhauttavaa :/


Löytyi tuollainen ketju, jossa jollakulla oli ongelmaa Android TV -boksin kanssa. Siellä Telialainen vastasi.



https://yhteiso.telia.fi/t5/Puhelimet-tabletit-ja-muut/virhekoodi-cn13-3059/m-p/123439#M1781



 



"Lähtökohtaisesti sovellus on tableteille ja puhelimille, joten tästä johtuen voi olla, ettei tuo sovellus suostu toimimaan. Tv:tä varten kannataa olla chromecast, jolla siirtää kuvaa mobiililaitteista."



 



---



 



Voi olla, että jostain syystä tuo Android-TV -boksi ei suostu toimimaan Viihteen kanssa yhteen. Toki tuosta voi tarkempia tietoja kysellä vikapuolen aspasta. Itse en tuota varmaksi voi sanoa, kun en Telialla hommissa ole, joten on paras varmistaa asia.



 



 



@Purnipsi kirjoitti:


Löytyi tuollainen ketju, jossa jollakulla oli ongelmaa Android TV -boksin kanssa. Siellä Telialainen vastasi.



https://yhteiso.telia.fi/t5/Puhelimet-tabletit-ja-muut/virhekoodi-cn13-3059/m-p/123439#M1781



 



"Lähtökohtaisesti sovellus on tableteille ja puhelimille, joten tästä johtuen voi olla, ettei tuo sovellus suostu toimimaan. Tv:tä varten kannataa olla chromecast, jolla siirtää kuvaa mobiililaitteista."



 



---



 



Voi olla, että jostain syystä tuo Android-TV -boksi ei suostu toimimaan Viihteen kanssa yhteen. Toki tuosta voi tarkempia tietoja kysellä vikapuolen aspasta. Itse en tuota varmaksi voi sanoa, kun en Telialla hommissa ole, joten on paras varmistaa asia.



 



 






Laitetta ei yksinkertaisesti tueta ja se löytyy myös Telia TV -palvelun laitevaatimuksista:



https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-mobiilissa/mobiilisovellukset-tvm


Vastaa