no nyt tuli soitto että meidän hybridi netti sulkeutuu kk päästä,ja samalla pakko uusia tv sopimus ja vaihtaa tuohon android boxiin,nyt käytössä kovalevyllinen arris joka todistetusti toimii myös 5g yhteydellä.onko totta että 20 vuoden asiakkuus täytyy päättää tämmöisen takia...
no nyt tuli soitto että meidän hybridi netti sulkeutuu kk päästä,ja samalla pakko uusia tv sopimus ja vaihtaa tuohon android boxiin,nyt käytössä kovalevyllinen arris joka todistetusti toimii myös 5g yhteydellä.onko totta että 20 vuoden asiakkuus täytyy päättää tämmöisen takia...
Ei kai sitä boksia ole pakko vaihtaa. Mulla toimii Arriksen boksi kyllä, olen nykysin valokuidun päässä ns. vierasverkossa - toki kovalevyä ei voi enää käyttää mutta TV-palvelut toimii Arriksella (kuten voi vierasverkossa toimia).
Teliaa ei kiinnosta asiakas ja asiakkaan murheet, tärkeintä on että asiakas palveluista mukisematta maksaa. Jos on valittamista niin ovea näytetään - se on kyllä se asenne Telian asiakaspalvelulla ollut jo vuosia
Toisessa ketjussa keskustelua kun Arriksen boksi siirtyy vierasverkkoon, jos kiinnostaa
no nyt tuli soitto että meidän hybridi netti sulkeutuu kk päästä,ja samalla pakko uusia tv sopimus ja vaihtaa tuohon android boxiin,nyt käytössä kovalevyllinen arris joka todistetusti toimii myös 5g yhteydellä.onko totta että 20 vuoden asiakkuus täytyy päättää tämmöisen takia...
Kovalevylle tallennusta voi käyttää vain IPTV-lähetyksissä. 5G:n kautta lähetetään AIPTV:tä, kuten
Tuo on harmillista, että tallennusta ei voi paikallisesti enää tehdä. Toki ohjelmakirjastot sisältävät paljon materiaalia, mutta kovalevyn kautta on kai kätevästi voinut tehdä “ajansiirtoa” hyppiä mainosten yli. Sitä on kai katsottu, että niin harva kovalevyä käyttää, että siitä voidaan luopua. Harmillista se on. Toivottavasti tallennusmahdollisuutta parannettaisiin jatkossa. Ulkoinen parin teran SSD ei kovasti maksaisi ja takuulla saisi salattua kuvamateriaalin tavalla, jota ei voisi tekijänoikeuksien vuoksi avata.
no nyt tuli soitto että meidän hybridi netti sulkeutuu kk päästä,ja samalla pakko uusia tv sopimus ja vaihtaa tuohon android boxiin,nyt käytössä kovalevyllinen arris joka todistetusti toimii myös 5g yhteydellä.onko totta että 20 vuoden asiakkuus täytyy päättää tämmöisen takia...
Kovalevylle tallennusta voi käyttää vain IPTV-lähetyksissä. 5G:n kautta lähetetään AIPTV:tä, kuten
Tuo on harmillista, että tallennusta ei voi paikallisesti enää tehdä. Toki ohjelmakirjastot sisältävät paljon materiaalia, mutta kovalevyn kautta on kai kätevästi voinut tehdä “ajansiirtoa” hyppiä mainosten yli. Sitä on kai katsottu, että niin harva kovalevyä käyttää, että siitä voidaan luopua. Harmillista se on. Toivottavasti tallennusmahdollisuutta parannettaisiin jatkossa. Ulkoinen parin teran SSD ei kovasti maksaisi ja takuulla saisi salattua kuvamateriaalin tavalla, jota ei voisi tekijänoikeuksien vuoksi avata.
Ite kaivannu sitä kovalevyn ajansiirtoa siihen että saa hetkellisesti TV-lähetyksen tauolle, jos vaikka kännykkä tai ovikello soi (tai käy ‘asioilla’).. Toki jos “ajansiirron” Telia rakentaisi itse nettiin (kuten esim. Ålcomin iptv-palvelu joka automaattisesti käytössä jos tilannut tallennuspalvelun), vähenisi kovalevyn tarve. Ja jos kirjastot Telia saa edes jotenkin käytettäviksi maksukanavilla - nykytilanne aika nolo.
Kun minulla oli aikanaan Arris (IPTV ja myös AIPTV), niin muistelen "tallenna ja katsele" ajaneen saman asian. Ohjelmaa pystyi kelailemaan edestakaisin. Tosin voin muistaa väärin, tästä on jo muutama vuosi.
no nyt tuli soitto että meidän hybridi netti sulkeutuu kk päästä,ja samalla pakko uusia tv sopimus ja vaihtaa tuohon android boxiin,nyt käytössä kovalevyllinen arris joka todistetusti toimii myös 5g yhteydellä.onko totta että 20 vuoden asiakkuus täytyy päättää tämmöisen takia...
Kuten
Kun minulla oli aikanaan Arris (IPTV ja myös AIPTV), niin muistelen "tallenna ja katsele" ajaneen saman asian. Ohjelmaa pystyi kelailemaan edestakaisin. Tosin voin muistaa väärin, tästä on jo muutama vuosi.
Tuo pitää paikkansa mutta ei todellakaan korvaa ajansiirtoa, sehän on “pause”, tauko josta helppo vain jatkaa kun “pause” painaa uudelleen tarvitsematta kelailla. Ja se ominaisuus on rakennettu nettiin, ilman kovalevyä toimivaksi Ålcomin iptv-palveluun
no nyt tuli soitto että meidän hybridi netti sulkeutuu kk päästä,ja samalla pakko uusia tv sopimus ja vaihtaa tuohon android boxiin,nyt käytössä kovalevyllinen arris joka todistetusti toimii myös 5g yhteydellä.onko totta että 20 vuoden asiakkuus täytyy päättää tämmöisen takia...
Kuten
Mun veikkaus on että “jossakin kohtaa tulevaisuudessa” Telia saa TV-palvelunsa ajettua lopullisesti alas. Sitähän tämä on ollut viime vuodet. “Uusin tekniikka”, mikä on tänä päivänä ala-arvoisen kehno AndroidTV-digiboksi ja järkyttävä Telia-play sovellus - ei kiitos!
Mulle soitti myös eilen “asiakaspalvelija” syystä että pitäisi boksi uusia, koska lankaverkko poistetaan käytöstä, ja eihän levytallennuksia voi sen jälkeen enää tehdä. Kysyin koska tuo tapahtuu, ja vastaus oli vain että pian. Kun olin kysynyt meneekö siinä kolme minuuttia, päivää, vai ehkä kuukausia, niin tivaamisen jälkeen vastaus oli että tammikuun lopussa. Loppuu kyllä mun maksujen maksu Telialle olemattomasta palvelusta josta kuitenkin joudun maksamaan. Esimerkkinä vaikkapa toistuva tallennus siitä Laten remonttiprojektista. Olisi halunnut katsoa “ehkä tallennetun” jakson ensimmäisen osan. Kun hain tallennuksista tuon ensimmäisen osan, niin se on sitten katsottavissa lauantaina klo 02:05. Siksi tuo “ehkä tallennetun” että se jakso tuli eilen, ja saisin katsottua sen jostain syystä perjantain ja lauantain välisenä yönä, ja tuokin sisältää ison EHKÄ, sillä niin usein on nuo maksullisetkin palvelut osottautuneet kaikkea muuta kuin toimiviksi. Kun tuo kiintolevylle tallentaminen menee mahdottomaksi, ainakin mun asiakassuhteeni Telian kanssa päättyy. Mitä hyötyä on siitä että voi tallentaa verkkoon, jos niitä ei pysty katsomaan? Melkoista “asiakaspalvelua yhtiöltä.
Mulle soitti myös eilen “asiakaspalvelija” syystä että pitäisi boksi uusia, koska lankaverkko poistetaan käytöstä, ja eihän levytallennuksia voi sen jälkeen enää tehdä. Kysyin koska tuo tapahtuu, ja vastaus oli vain että pian. Kun olin kysynyt meneekö siinä kolme minuuttia, päivää, vai ehkä kuukausia, niin tivaamisen jälkeen vastaus oli että tammikuun lopussa. Loppuu kyllä mun maksujen maksu Telialle olemattomasta palvelusta josta kuitenkin joudun maksamaan. Esimerkkinä vaikkapa toistuva tallennus siitä Laten remonttiprojektista. Olisi halunnut katsoa “ehkä tallennetun” jakson ensimmäisen osan. Kun hain tallennuksista tuon ensimmäisen osan, niin se on sitten katsottavissa lauantaina klo 02:05. Siksi tuo “ehkä tallennetun” että se jakso tuli eilen, ja saisin katsottua sen jostain syystä perjantain ja lauantain välisenä yönä, ja tuokin sisältää ison EHKÄ, sillä niin usein on nuo maksullisetkin palvelut osottautuneet kaikkea muuta kuin toimiviksi. Kun tuo kiintolevylle tallentaminen menee mahdottomaksi, ainakin mun asiakassuhteeni Telian kanssa päättyy. Mitä hyötyä on siitä että voi tallentaa verkkoon, jos niitä ei pysty katsomaan? Melkoista “asiakaspalvelua yhtiöltä.
Näistä toistuvien tallenteiden ongelmista tasaseen tahtiin ollu keskustelua. Telia ei tunnu ymmärtävän ongelman suuruutta, täysi maksu peritään kyllä asiakkailta täysin kelvottomasta palvelusta. Ja ongelma ei ole pelkästään Arriksen boksissa, näkyy Telia play-sovelluksessa toisin
Pakkohan niiden on ymmärtää, mutta niin kauan kun on riittävästi huijattavia joita voidaan laskuttaa, säästetään kuluissa tekemättä tosissaan työtä tuotteen toimimisen hyväksi. Mä ainakin vaihdan palveluntarjoajaa liittymiin ja TV-palveluihin, ja katson olisiko nurmi sittenkin vihreämpää aidan toisella puolella.
Pakkohan niiden on ymmärtää, mutta niin kauan kun on riittävästi huijattavia joita voidaan laskuttaa, säästetään kuluissa tekemättä tosissaan työtä tuotteen toimimisen hyväksi. Mä ainakin vaihdan palveluntarjoajaa liittymiin ja TV-palveluihin, ja katson olisiko nurmi sittenkin vihreämpää aidan toisella puolella.
Valitettavasti se tilanne ei juuri kummene jos haluaa IPTV-palveluja käyttää, jokaisella palveluntarjoajalla omat ongelmansa ja kuprunsa. Samaa rahastusta kaikilla...
Valitettavasti se tilanne ei juuri kummene jos haluaa IPTV-palveluja käyttää, jokaisella palveluntarjoajalla omat ongelmansa ja kuprunsa. Samaa rahastusta kaikilla…
Näin se vain on.
Hyvä digiboksi pesee operaattoreiden tarjoamat palvelut mennen tullen. Tekstityksetkin näkyvät tallenteissa aivan kuten olisit katsonut ohjelman tavallisesta televisiosta suorana. Ëıkå ƨзkasðtküna, £utëп ȭp€raałt0rèıđзп pₐ1velüıƨsa.
Ja hyvä tietokone tai jopa puhelin pesee yleensä kaikki digiboksit sun muut lelulaatikot ominaisuuksissa. Ei tarvitse ihmetellä, että onko laitteessa tukea kun systeemit vaihtuu vaan kaikki näkyy edelleen selaimessa tai sovelluksessa.
Minäkin jouduin luopumaan vanhasta boksista ja hybridi laajakaistasta puhelinliittymä/4G. Tuo yhdistetty netti toimi moitteettomasti mutta telia luopuu näistä vanhoista kuparipuhelinlinjoista.
Tilalle tuli 5G netti ZTE:n reitittimellä ja uusi Telia TV Boxi. Netin nopeus nousi 100—250. Luulisi että kaikki muuttui paremmaksi mutta ei. Kuvanlaatu meni aivan surkeaksi. Vanhoihin hd peruskanaviin verrattuna kuvanlaatu on todella huono. Onko tämä normaalia. Pitääkö tähän tyytyä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.