Kysymys

Telia Play Arris-digiboksi ei käynnisty kunnolla tehdasasetuksien jälkeen


Kunniamerkki +1

Yritin tuossa ensimmäistä kertaa käyttää telia tv boksia ja siinä aluksi tuli virhekoodi 711 eli netti ei toimi. Laitteessa oli johto kytketty telian reitittimeen. Hetken foorumien selailun jälkeen löysin ohjeen että pitää laittaa tehdasasetuksiin että rupeisi toimimaan, mutta sen jälkeen tulee vain valkoinen ruutu jonka keskellä on ARRIS logo ja alle tulee joku latauspalkki (?) joka ei edisty ollenkaan, ja hetken päästä laite käynnistyy uudestaan ja tulee sama homma uudestaan ja uudestaan. 

 

 

----
Muokkaus Merja_J: siirretty oikeaan osioon ja viilattu otsikkoa kuvaavammaksi


Aihe on suljettu kommenteilta.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Yritin tuossa ensimmäistä kertaa käyttää telia tv boksia ja siinä aluksi tuli virhekoodi 711 eli netti ei toimi. Laitteessa oli johto kytketty telian reitittimeen. Hetken foorumien selailun jälkeen löysin ohjeen että pitää laittaa tehdasasetuksiin että rupeisi toimimaan, mutta sen jälkeen tulee vain valkoinen ruutu jonka keskellä on ARRIS logo ja alle tulee joku latauspalkki (?) joka ei edisty ollenkaan, ja hetken päästä laite käynnistyy uudestaan ja tulee sama homma uudestaan ja uudestaan. 

@Mannela95 Tervetuloa Yhteisöön! Varmistaisin vielä, että oletko käyttänyt laitetta virroitta? Jos et, niin pyytäisin sinua vielä irroittamaan virtajohdon hetkeksi seinästä ja katsomaan käynnistyiskö laite sitten normaalisti kun laitat virrat takaisin.

Kunniamerkki +1

Sama homma tulee vieläkin kun ollut yön yli virtajohto irti

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Sama homma tulee vieläkin kun ollut yön yli virtajohto irti

 Siinä tapauksessa ei auta kuin tehdä meille häiriöilmoitus asiakaspalveluumme, jotta asia saadaan tarkempaan tutkintaan.

Häiriöilmoituksen voit tehdä chatin kautta tai puhelimitse: