Heti alkuun fixipyyntö - pliis korjaisitteko otsikon virheen (ku näköjään ite ei voi paikata)
TeliaPlay-boksiti.. > TeliaPlay-boksit..
** **
Moi - mulla Arris VIP4302-boxi ja Telian laajakaista.
Kävin tilaamassa uuden salasanan tuon ylläolevan linkin kohdan 2 ohjeen mukaan… Menin omille sivuille kohtaan “TeliaPlay -boksi” (en siis “TeliaPlay -boksi laajakaistalla”).
Numeroin noita ihmettelyjäni tuohon alle, niin voi viitata suoraan niihin pliis…
Tässä jutussani siis koko ajan on kyse TeliaPlay-boksista, ei sovelluksista / app.eista.
1a:
PIkaisen toiminnekuvion päätteeksi mulla on nyt uusi käyttäjätunnus-salasana -yhdistelmä, mutta en ole nyt varma, teenkö sillä missään vaiheessa yhtään mitään, kun siis tein tilauksen ikään kuin väärin?
Onko välttämätöntä nyt tehdä vielä sama tuon ohjeen kohdan “TeliaPlay -boksi laajakaistalla” mukaan ja huomaako TeliaPlay-boksi tällöin kysyä uusia tunnuksia ihan normaalinkin startin jälkeen?
Ainakaan VIP4302-boxi ei tuon tekemäni salasanavaihdoksen jälkeisen buuttaamisen yhteydessä kysellyt yhtään mitään tunnuksia.
1b:
Mitä käytännön eroa yleensä on TeliaPlay-boksin tunnus-salasanaparilla, oli boxi sitten Telian kiinteässä laajakaistassa - tai jossain muussa?
1c:
Salasanan uusimisessa ihmetyttää myös, että kun sen tilaa Omien Sivujen kohdasta “TeliaPlay -boksi”, kuten tein (vaikka mulla siis Telia-laajakaista onkin), salasanan vaihtolinkki tuli sähköpostiin ja se piti sieltä vahvistaa MUT jos salasanan vaihtaa kohdasta “TeliaPlay -boksi laajakaistalla”, niin sen saakin puhelimeen viestillä(??)
Lisäksi tuossa boksi+laajakaista -vaihtoehdossa on myös ruutu “Haluan uuden PIN-koodin”. Tarkoittaakohan se jompaa kumpaa niistä kahdesta TeliaPlay-PIN-koodeista (kumpaa?) vai jotakin muuta…??
**
2:
Tarvitaanko tätä kyseistä TeliaPlay-boksi -salasanaa yleensäkin vain, jos boxin tehdasasetukset palautetaan tai kun uusi boxi otetaan käyttöön?
3:
Kyselen näitä nyt vähän silläkin silmällä, että kun ehkä pitää vaihtaa kohtapuoliin siihen uuteen Android-DV8919-boxiin, NIIN onko tämä VIP4302-boxin aikana käyttöönotettu boxin TeliaPlay-boksi -tunnus-salasanapari voimassa sit uudenkin boxin aikana - vai pitääkö siihen sit boxin käyttööoton yhteydessä luoda jotkut kokonaan uudet tunnukset.
4:
Nykyisen Arris VIP4302-boksin tietojen yhteydessä mulla on 10-numeroiset kiinteät Aktivointitunnus ja salasana. Onkohan nuo laitekohtaiset eli voiko ne unohtaa ja tuleeko niiden sijaan uudet, kun vaihto Android-boksiin on ajankohtainen?
Tuossakin on sellainen kummajainen, että em. Aktivointitunnus on näkyvillä Omien Sivujen “TeliaPlay -boksi laajakaistalla”-loorassa, mutta ei loorassa “TeliaPlay -boksi”, missä taas puolestaan näkyy vain 10-numeroinen “Asiakastilin numero”… ...huoh… ...missähän sitä taas mahdetaan tarvita…?
--
Muokkaus katjane: otsikkoa muokattu