Skip to main content

Minulla on kahden vuoden määräaikainen ( päättyy 17.3. ) yhdistelmäpaketti Telia Play boksi + Tallennuspalvelu + MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urhellu.

Mikä on boksin ja tallennuspalvelun hinta määräaikaisuuden jälkeen ?

Minulla on kahden vuoden määräaikainen ( päättyy 17.3. ) yhdistelmäpaketti Telia Play boksi + Tallennuspalvelu + MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urhellu.

Mikä on boksin ja tallennuspalvelun hinta määräaikaisuuden jälkeen ?

Yleisesti Telia Play -digiboksin ja tallennuspalvelun laskutus on sopimuskauden jälkeen 13,90 €/kk digiboksin osalta ja Tallennuspalvelun osalta 6,50 €/kk tai hinnaston mukaisin hinnoin, yhteensä siis 20,40 €/kk. Tarkemmin voit vielä tarkastella omasta sopimusvahvistuksestasi mitä hinnoittelun suhteen on kanssasi sovittu.


Olisi toivomus: voisitte ottaa taas myyntiin yhdistelmäpaketin Telia Play boksi + Tallennuspalvelu + MTV Katsomo+ Urheilu ja kanavapaketti + V premium. Tämä oli vielä jokin aika sitten saatavilla, muttei tällä hetkellä.


Olisi toivomus: voisitte ottaa taas myyntiin yhdistelmäpaketin Telia Play boksi + Tallennuspalvelu + MTV Katsomo+ Urheilu ja kanavapaketti + V premium. Tämä oli vielä jokin aika sitten saatavilla, muttei tällä hetkellä.

Kampanjamme vaihtelevat jatkuvasti, juuri nyt kyseistä kampanjaa ei ole saatavilla mutta vien toiveesi eteenpäin. Toivottavasti kamppis otetaan vielä piakkoin uudelleen käyttöön! 😊


Määräaikainen Telia Play on täälläkin pian päättymässä. Kun omilta sivuilta koittaa mennä muuttamaan tilausta, tulee näkyviin vain teksti “valitse sopimuskausi”. Muuten hyvä, mutta mitään siitä ei voi valita. Viime viikolla laitoin chatin kautta näistä määräaikaisuuksista viestiä, niin neuvo oli odotella pari päivää. Eipä auttanut.


Määräaikainen Telia Play on täälläkin pian päättymässä. Kun omilta sivuilta koittaa mennä muuttamaan tilausta, tulee näkyviin vain teksti “valitse sopimuskausi”. Muuten hyvä, mutta mitään siitä ei voi valita. Viime viikolla laitoin chatin kautta näistä määräaikaisuuksista viestiä, niin neuvo oli odotella pari päivää. Eipä auttanut.



Laitoimme tästä kyselyä eteenpäin mikä voisi olla syynä ettei sopimuskautta nyt pääse valitsemaan. Palataan asiaan heti kun saadaan lisätietoa.


Määräaikainen Telia Play on täälläkin pian päättymässä. Kun omilta sivuilta koittaa mennä muuttamaan tilausta, tulee näkyviin vain teksti “valitse sopimuskausi”. Muuten hyvä, mutta mitään siitä ei voi valita. Viime viikolla laitoin chatin kautta näistä määräaikaisuuksista viestiä, niin neuvo oli odotella pari päivää. Eipä auttanut.

Haluaisitko kertoa, mikä on sopimuksesi tilanne nyt - oletko saanut sen jo päivitettyä?


Eihän sille vieläkään mitään pysty tekemään. Ei edes päättämään tilausta. Ainoastaan tuo "valitse sopimuskausi" lukee, mutta siitä ei mitään tapahdu.


Eihän sille vieläkään mitään pysty tekemään. Ei edes päättämään tilausta. Ainoastaan tuo "valitse sopimuskausi" lukee, mutta siitä ei mitään tapahdu.

Ok, kiitos tiedosta. Mepä selvitämme lisää!


Sopimiskauden uusimiseen liittyvien ongelmien selvittäminen on päässyt venähtämään. 😕 Tilanne on yhä avoin, mutta sellaista tilannepäivitystä voin kertoa, että @koohoosilta :n kuvaamaa tilannetta ei olla päästy meidän päässä toistamaan, ja ilman sitä on vaikeaa päästä juurisyyhyn kiinni, miksi uutta sopimuskautta ei pysty valitsemaan (ja että milloin sen tulisi olla Minun Telian kautta tilattavissa). Asiaa on kuitenkin jälleen edistetty kehityspuolella, joten toivottavasti saamme pian vastauksia.


Vastaa