Skip to main content
Ratkaisu

Telia Play boksin ja tallennuspalvelun hinta määräaikaisuuden jälkeen ?

  • January 15, 2024
  • 9 kommenttia
  • 760 katselukertaa

Forum|alt.badge.img+1

Minulla on kahden vuoden määräaikainen ( päättyy 17.3. ) yhdistelmäpaketti Telia Play boksi + Tallennuspalvelu + MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urhellu.

Mikä on boksin ja tallennuspalvelun hinta määräaikaisuuden jälkeen ?

Ratkaisu jäseneltä SakuMik

Minulla on kahden vuoden määräaikainen ( päättyy 17.3. ) yhdistelmäpaketti Telia Play boksi + Tallennuspalvelu + MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urhellu.

Mikä on boksin ja tallennuspalvelun hinta määräaikaisuuden jälkeen ?

Yleisesti Telia Play -digiboksin ja tallennuspalvelun laskutus on sopimuskauden jälkeen 13,90 €/kk digiboksin osalta ja Tallennuspalvelun osalta 6,50 €/kk tai hinnaston mukaisin hinnoin, yhteensä siis 20,40 €/kk. Tarkemmin voit vielä tarkastella omasta sopimusvahvistuksestasi mitä hinnoittelun suhteen on kanssasi sovittu.

9 kommenttia

SakuMik
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • Ratkaisu
  • January 15, 2024

Minulla on kahden vuoden määräaikainen ( päättyy 17.3. ) yhdistelmäpaketti Telia Play boksi + Tallennuspalvelu + MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urhellu.

Mikä on boksin ja tallennuspalvelun hinta määräaikaisuuden jälkeen ?

Yleisesti Telia Play -digiboksin ja tallennuspalvelun laskutus on sopimuskauden jälkeen 13,90 €/kk digiboksin osalta ja Tallennuspalvelun osalta 6,50 €/kk tai hinnaston mukaisin hinnoin, yhteensä siis 20,40 €/kk. Tarkemmin voit vielä tarkastella omasta sopimusvahvistuksestasi mitä hinnoittelun suhteen on kanssasi sovittu.


Forum|alt.badge.img+1
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • January 15, 2024

Olisi toivomus: voisitte ottaa taas myyntiin yhdistelmäpaketin Telia Play boksi + Tallennuspalvelu + MTV Katsomo+ Urheilu ja kanavapaketti + V premium. Tämä oli vielä jokin aika sitten saatavilla, muttei tällä hetkellä.


SakuMik
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • January 15, 2024

Olisi toivomus: voisitte ottaa taas myyntiin yhdistelmäpaketin Telia Play boksi + Tallennuspalvelu + MTV Katsomo+ Urheilu ja kanavapaketti + V premium. Tämä oli vielä jokin aika sitten saatavilla, muttei tällä hetkellä.

Kampanjamme vaihtelevat jatkuvasti, juuri nyt kyseistä kampanjaa ei ole saatavilla mutta vien toiveesi eteenpäin. Toivottavasti kamppis otetaan vielä piakkoin uudelleen käyttöön! 😊


  • Savumerkittäjä
  • February 6, 2024

Määräaikainen Telia Play on täälläkin pian päättymässä. Kun omilta sivuilta koittaa mennä muuttamaan tilausta, tulee näkyviin vain teksti “valitse sopimuskausi”. Muuten hyvä, mutta mitään siitä ei voi valita. Viime viikolla laitoin chatin kautta näistä määräaikaisuuksista viestiä, niin neuvo oli odotella pari päivää. Eipä auttanut.


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • February 7, 2024

Määräaikainen Telia Play on täälläkin pian päättymässä. Kun omilta sivuilta koittaa mennä muuttamaan tilausta, tulee näkyviin vain teksti “valitse sopimuskausi”. Muuten hyvä, mutta mitään siitä ei voi valita. Viime viikolla laitoin chatin kautta näistä määräaikaisuuksista viestiä, niin neuvo oli odotella pari päivää. Eipä auttanut.



Laitoimme tästä kyselyä eteenpäin mikä voisi olla syynä ettei sopimuskautta nyt pääse valitsemaan. Palataan asiaan heti kun saadaan lisätietoa.


SonjaMelina
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • February 20, 2024

Määräaikainen Telia Play on täälläkin pian päättymässä. Kun omilta sivuilta koittaa mennä muuttamaan tilausta, tulee näkyviin vain teksti “valitse sopimuskausi”. Muuten hyvä, mutta mitään siitä ei voi valita. Viime viikolla laitoin chatin kautta näistä määräaikaisuuksista viestiä, niin neuvo oli odotella pari päivää. Eipä auttanut.

Haluaisitko kertoa, mikä on sopimuksesi tilanne nyt - oletko saanut sen jo päivitettyä?


  • Savumerkittäjä
  • February 20, 2024

Eihän sille vieläkään mitään pysty tekemään. Ei edes päättämään tilausta. Ainoastaan tuo "valitse sopimuskausi" lukee, mutta siitä ei mitään tapahdu.


SonjaMelina
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • February 20, 2024

Eihän sille vieläkään mitään pysty tekemään. Ei edes päättämään tilausta. Ainoastaan tuo "valitse sopimuskausi" lukee, mutta siitä ei mitään tapahdu.

Ok, kiitos tiedosta. Mepä selvitämme lisää!


SonjaMelina
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • March 20, 2024

Sopimiskauden uusimiseen liittyvien ongelmien selvittäminen on päässyt venähtämään. 😕 Tilanne on yhä avoin, mutta sellaista tilannepäivitystä voin kertoa, että @koohoosilta :n kuvaamaa tilannetta ei olla päästy meidän päässä toistamaan, ja ilman sitä on vaikeaa päästä juurisyyhyn kiinni, miksi uutta sopimuskautta ei pysty valitsemaan (ja että milloin sen tulisi olla Minun Telian kautta tilattavissa). Asiaa on kuitenkin jälleen edistetty kehityspuolella, joten toivottavasti saamme pian vastauksia.